Mam parę pytań odnośnie mazdy 6 GY 2.0 2004 r.
1. Jestem po wymianie podkładek pod wtryskami. Przy okazji oddałem je do sprawdzenia i okazało się że wtrysk na 2 i 4 cylindrze nie trzyma ciśnienia. Oczywiście wymieniłem je na sprawne wtryskiwacze. Udało mi się zakupić jeden wtryskiwacz z takim samym numerem jak poprzedni. Niestety drugi wtryskiwacz miał numer 12 ja natomiast kupiłem wtryskiwacz z numerem 13. Po wymianie silnik ładnie chodzi jednak za nic nie chce przejść kalibracji wtryskiwaczy w forscanie. Gaśnie w trakcie kalibracji lub forscan wywala błąd. Czy jest możliwość , że jest to spowodowane niewłaściwym kablem ołporowym
Warunki jakie utrzymywałem przy kalibracji to
Temperatura powietrza
Temperatura płynu chłodzącego
Temperatura paliwa
Zaciągnięty ręczny
Brak błędów
2. Przy 2000-2200 obrotach strasznie grzechocze mi vacu pompa. Poczytałem trochę na forum i chciałbym potwierdzić czy jedyną możliwością naprawy jest wymiana łącznika ( prawie 500 zł)
3. Mazda ostatnio nie zbiera się tak jak kiedyś. Przy 2500-3000 obrotach nie czuć już tak turbiny jak kiedyś. Dodatkowo auto strasznie dymi na czarno. Czy jest to możliwe że grzechocząca pompa vacu ma taki wpływ na turbinę
Pozdrawiam i czekam na podpowiedzi.