Zakup nowego auta – Mazda6 GJ (2015-)
Z Aso nie pomogę, nie moje rejony ale kupić można wszędzie gdzie dają lepszą cenę
Zabezpieczenie najlepsze taki o którym ty tylko wiesz, nie każde da się zamontować bez utraty gwarancji. Niektóre owszem, odcinające ważne elementy samochodu ukrytym włącznikiem. Wtedy podmiana EKU (co jest najczęstsze, nie pomoże w kradzieży, jest również możliwość podłączenia tak ze zamiana spowoduje spalenie zastepczaka.
Zabezpieczenie najlepsze taki o którym ty tylko wiesz, nie każde da się zamontować bez utraty gwarancji. Niektóre owszem, odcinające ważne elementy samochodu ukrytym włącznikiem. Wtedy podmiana EKU (co jest najczęstsze, nie pomoże w kradzieży, jest również możliwość podłączenia tak ze zamiana spowoduje spalenie zastepczaka.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 6994 (209/245)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Witam serdecznie. Zwracam się do was z serdeczną prośbą o poradę. Zamierzam niedługo nabyć mazdę 6. Kolor nadwozia i tapicerki to już zmartwienie żony, jednak do mnie należy wybrać wersję silnikową. Do tej pory byłem nastawiony na kupno tej z silnikiem 2,2 D 110Kw, ale po przeczytaniu kilku niepochlebnych opini na temat tego silnika zacząłem się nad tym poważnie zastanawiać. I tu prośba do was o fachową poradę i opinię o ew innych wersjach silnikowych. Pozdrawiam
-
tooomuuu
Problem miały silniki z rocznika '13 '14 teraz jest wg opinii spokój. Sam mam diesla '15 poFL i 10 tyś km przelatane w 3 miesiące i jest ok. Jak się boisz a masz kasę na SkyPassion i lubisz aut. to kup sobie 2.5. Nie ma tego kopa, ale też sprawny silnik i wystarczający dla GJ. Wiem co to awaria starego diesla, bo takowego się pozbyłem po naprawach, ale z nowego jestem zadowolony i nic się nie dzieje.
Witajcie koledzy,
Mniej więcej od roku planuję zakup nowego auta klasy średniej. Byłem na kilku jazdach testowych, aczkolwiek nowa Mazda 6 zrobiła na mnie największe wrażenie zarówno pod względem komfortu jazdy, jak i wykończenia wnętrz i estetyki.
Auto planuję zakupić jeszcze w tym miesiącu (podpisanie umowy leasingowej), aczkolwiek ostatnimi czasy zacząłem się zagłębiać coraz bardziej w tematy związane z nową M6 i naszła mnie pewna refleksja... a mianowicie:
Jak wygląda sytuacja z awaryjnością auta oraz korozją, o której piszecie również na łamach tego forum na przestrzeni kilku lat od zakupu nowej M6?
Podjąłem decyzję o zakupie nowego auta, ponieważ chciałbym, aby służyło mi przez lata. Wybór padł na M6 w wersji kombi, aczkolwiek jestem nieco zdezorientowany, ponieważ coraz częściej dochodzą do mnie słuchy o tym, iż żre ją korozja (!). Inna sprawa, która mocno mnie ciekawi, to jak sytuacja wygląda z awaryjnością tego samochodu? Czy przez blisko 2 lata używania tego samochodu ktoś z Was miał styczność z jakąś naprawą wychodzącą poza 3 letnią gwarancję i musiał wydać kilka tysięcy zł na to?
Odpowiedzi na te pytania są dla mnie bardzo ważne, ponieważ z ASO będę musiał się związać na jakieś 5 lat, do momentu wykupu samochodu i szczerze powiedziawszy chciałbym uniknąć przykrych sytuacji, jak na przykład rdza na masce (jeden z kolegów na tym forum opisywał swój problem) czy cokolwiek innego, z czym mieliście styczność. Oczywiście jak będę odbierał auto, to przyjedzie ze mną mój mechanik, który obejrzy ją od góry do dołu (spisałem sobie punkty do sprawdzenia łącznie z przyniesieniem własnego miernika lakieru), natomiast rzecz polega na tym, że chce, aby ten samochód służył mi co najmniej z 5-7 lat, a pieniądze, które wpłacę chciałbym, aby były wykorzystane jak najkorzystniej.
P. S. Temat ten umieściłem w dziale technicznym z uwagi na fakt, iż moje pytania dotyczą przede wszystkim ewentualnych problemów technicznych nowych M6, jak i rzeczy związanych z ewentualną korozją (!). Jeśli pomyliłem dział, z góry przepraszam.
Mniej więcej od roku planuję zakup nowego auta klasy średniej. Byłem na kilku jazdach testowych, aczkolwiek nowa Mazda 6 zrobiła na mnie największe wrażenie zarówno pod względem komfortu jazdy, jak i wykończenia wnętrz i estetyki.
Auto planuję zakupić jeszcze w tym miesiącu (podpisanie umowy leasingowej), aczkolwiek ostatnimi czasy zacząłem się zagłębiać coraz bardziej w tematy związane z nową M6 i naszła mnie pewna refleksja... a mianowicie:
Jak wygląda sytuacja z awaryjnością auta oraz korozją, o której piszecie również na łamach tego forum na przestrzeni kilku lat od zakupu nowej M6?
Podjąłem decyzję o zakupie nowego auta, ponieważ chciałbym, aby służyło mi przez lata. Wybór padł na M6 w wersji kombi, aczkolwiek jestem nieco zdezorientowany, ponieważ coraz częściej dochodzą do mnie słuchy o tym, iż żre ją korozja (!). Inna sprawa, która mocno mnie ciekawi, to jak sytuacja wygląda z awaryjnością tego samochodu? Czy przez blisko 2 lata używania tego samochodu ktoś z Was miał styczność z jakąś naprawą wychodzącą poza 3 letnią gwarancję i musiał wydać kilka tysięcy zł na to?
Odpowiedzi na te pytania są dla mnie bardzo ważne, ponieważ z ASO będę musiał się związać na jakieś 5 lat, do momentu wykupu samochodu i szczerze powiedziawszy chciałbym uniknąć przykrych sytuacji, jak na przykład rdza na masce (jeden z kolegów na tym forum opisywał swój problem) czy cokolwiek innego, z czym mieliście styczność. Oczywiście jak będę odbierał auto, to przyjedzie ze mną mój mechanik, który obejrzy ją od góry do dołu (spisałem sobie punkty do sprawdzenia łącznie z przyniesieniem własnego miernika lakieru), natomiast rzecz polega na tym, że chce, aby ten samochód służył mi co najmniej z 5-7 lat, a pieniądze, które wpłacę chciałbym, aby były wykorzystane jak najkorzystniej.
P. S. Temat ten umieściłem w dziale technicznym z uwagi na fakt, iż moje pytania dotyczą przede wszystkim ewentualnych problemów technicznych nowych M6, jak i rzeczy związanych z ewentualną korozją (!). Jeśli pomyliłem dział, z góry przepraszam.
-
Alibaba
O korozji tego modelu będzie można powiedzieć jak będą egzemplarze 8-10letnie.
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
A co z wątkami na łamach tego forum? Jeden z tematów dotyczył korozji 1,5 letniej Mazdy 6. Z tego co mi wiadomo (w sensie z tego co wyczytałem), to Mazda od lat boryka się z problemami korozji w swoich samochodach, stąd moje pytanie.
-
Alibaba
Ze znanych mi 6, cx-5, 3 w nowym wydaniu (Kodo) nie stwierdzam żadnej rudej jak w przykładach na forum. Reszta tak jak Biniu mówi okaże się za parę lat, ale widząc przykład GH i BL oraz ostatniej 5 jest już OK .
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 6994 (209/245)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Jeździłem na próbę automatem 2.5. Jestem zakochany. Skrzynia chodzi super.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Na bank dużo lepiej niż w BL. Ale za krótko jechałem i za dużo innych wrażeń by wsłuchać się we wszystko. Ale tak na oko przy 150 hałas jak u nas przy 110.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Nie dziwię się specjalnie takiemu stwierdzeniu – "jestem zakochany", bo auto jest przepiękne
Należy jednak pamiętać, że już M3 w sedanie jest dość dużym autem jeśli chodzi o jego wymiary zewnętrzne. Natomiast 6GJ, to już kawał samochodu jeśli chodzi o jego gabaryty. Parkowanie nim w mieście, lub nie za dużym garażu, to spore wyzwanie
Należy jednak pamiętać, że już M3 w sedanie jest dość dużym autem jeśli chodzi o jego wymiary zewnętrzne. Natomiast 6GJ, to już kawał samochodu jeśli chodzi o jego gabaryty. Parkowanie nim w mieście, lub nie za dużym garażu, to spore wyzwanie
Co do tego wyciszenia GJ – uszczelki itp. Jestem zdania że to nie uszczelki są źródłem hałasów, lecz słabe wyciszenie drzwi. To nigdy w Maździe nie było dobre. Nawet w GH drzwi są wyciszone tak sobie, gorzej niż reszta auta.
Ktoś tu robił test, zakleił wszystkie szpary przy drzwiach, i dalej to samo. Czytałem recenzję szóstki GJ, którą jeździli po różnych drogach z sonometrem – i o ile liczba decybeli była taka sama jak w najnowszym Passacie, to wyraźnie napisali, że po wyjechaniu na gorszą nawierzchnię oraz przy mijaniu jadących z przeciwka ciężarówek, w środku robiło się głośniej niż w Passacie, a wskazania w decybelach podskakiwały bardziej.
To ewidentnie wskazuje na słabe wyciszenie drzwi, i mogę to potwierdzić ze swojego własnego doświadczenia w samodzielnym wyciszaniu. Dzięki temu że wyciszałem swoje auto etapami, to wiem co i jaki efekt daje. Najwięcej dało wyciszenie drzwi (3/4 redukcji głośności, a późniejsze wyciszenie reszty auta dało już tylko 1/4 całego efektu).
U siebie w 626 GF mam wyraźnie ciszej niż w szóstce GG, ale trochę głośniej niż w 6 GH. Mimo, że całe auto jest sumarycznie minimalnie głośniejsze niż 6 GH to jednak drzwi przenoszą dużo mniej dźwięku, a są wyłożone matami STP i GMS. Najbardziej czuć tą różnicę przy wjechaniu na gorszą nawierzchnię – u mnie to niewielka w zasadzie niesłyszalna różnica w głośności, a w 6 GH zaczyna wtedy mocno szumieć z drzwi. Podobnie przy mijaniu się z ciężarówkami jadącymi z przeciwka – u mnie ciszej je słychać niż w GH.
Tak więc Panowie, wyciszcie sobie drzwi, i będzie jak w Passacie. Koszt mat STP i GMS jaki potrzeba to 400-500zł. Sam przymierzam się teraz do zakupu GH i wyciszenie drzwi to będzie pierwsza modyfikacja zaraz po zakupie.
Ktoś tu robił test, zakleił wszystkie szpary przy drzwiach, i dalej to samo. Czytałem recenzję szóstki GJ, którą jeździli po różnych drogach z sonometrem – i o ile liczba decybeli była taka sama jak w najnowszym Passacie, to wyraźnie napisali, że po wyjechaniu na gorszą nawierzchnię oraz przy mijaniu jadących z przeciwka ciężarówek, w środku robiło się głośniej niż w Passacie, a wskazania w decybelach podskakiwały bardziej.
To ewidentnie wskazuje na słabe wyciszenie drzwi, i mogę to potwierdzić ze swojego własnego doświadczenia w samodzielnym wyciszaniu. Dzięki temu że wyciszałem swoje auto etapami, to wiem co i jaki efekt daje. Najwięcej dało wyciszenie drzwi (3/4 redukcji głośności, a późniejsze wyciszenie reszty auta dało już tylko 1/4 całego efektu).
U siebie w 626 GF mam wyraźnie ciszej niż w szóstce GG, ale trochę głośniej niż w 6 GH. Mimo, że całe auto jest sumarycznie minimalnie głośniejsze niż 6 GH to jednak drzwi przenoszą dużo mniej dźwięku, a są wyłożone matami STP i GMS. Najbardziej czuć tą różnicę przy wjechaniu na gorszą nawierzchnię – u mnie to niewielka w zasadzie niesłyszalna różnica w głośności, a w 6 GH zaczyna wtedy mocno szumieć z drzwi. Podobnie przy mijaniu się z ciężarówkami jadącymi z przeciwka – u mnie ciszej je słychać niż w GH.
Tak więc Panowie, wyciszcie sobie drzwi, i będzie jak w Passacie. Koszt mat STP i GMS jaki potrzeba to 400-500zł. Sam przymierzam się teraz do zakupu GH i wyciszenie drzwi to będzie pierwsza modyfikacja zaraz po zakupie.
- Od: 16 wrz 2011, 00:45
- Posty: 181 (1/2)
- Skąd: Tarnów okolice
- Auto: Sprzedam opony: viewtopic.php?f=5&t=190412
Mazda 626 GF 1999r,
Exclusive
2.0 FS 136KM + LPG.
Uświadomcie mnie proszę czy dobrze myślę – kupując 2 samochody marki mazda mogę dostać 1 rzecz z tego programu more&more ? Nie widzę takiego ograniczenia, że pojazd ma być już wcześniej ileś czasu przeze mnie użytkowany. Pozdrawiam
-
edi7777
Promocja More&More dotyczy osób które kupują nową Mazdę i obecnie mają Mazdę. Jak byłem w salonie oglądać nową M6 po 2 lifcie sprzedawca zobaczył że przyjechałem Mazdą 3 (nigdy nic u nich nie robiłem) i stwierdził że też się załapię.
Do wyboru:
multimedialny, wielofunkcyjny iPad® mini 16GB Retina,
aparat fotograficzny SONY HX400V z wizjerem optycznym i GPS,
zestaw 3 walizek SAMSONITE z kolekcji S’Cure,
ekskluzywny, wypełniony przyjemnościami weekend w SPA dla dwojga w jednej z lokalizacji wymienionej w Regulaminie Akcji,
konsola PlayStation 4 (PS4) z grą Need for Speed 2016
Do wyboru:
multimedialny, wielofunkcyjny iPad® mini 16GB Retina,
aparat fotograficzny SONY HX400V z wizjerem optycznym i GPS,
zestaw 3 walizek SAMSONITE z kolekcji S’Cure,
ekskluzywny, wypełniony przyjemnościami weekend w SPA dla dwojga w jednej z lokalizacji wymienionej w Regulaminie Akcji,
konsola PlayStation 4 (PS4) z grą Need for Speed 2016
Ostatnio edytowano 17 lis 2016, 11:48 przez Grzegorz K, łącznie edytowano 1 raz
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Oj tam, 3 odsłona
Poprawione
Poprawione
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Witam. Mam problem przy zakupie Mazdy 6 2.2 diesel z 2013 roku.
Podczas moich oględzin odkręcilem korek wlewu oleju do silnika i tu niespodzianka – ciśnienie wyrzuca parę wraz z kroplami oleju a na bagnecie prawie identycznie. Czy to normalne zjawisko?
Proszę o odpowiedź.
Podczas moich oględzin odkręcilem korek wlewu oleju do silnika i tu niespodzianka – ciśnienie wyrzuca parę wraz z kroplami oleju a na bagnecie prawie identycznie. Czy to normalne zjawisko?
Proszę o odpowiedź.
-
Dawid1978
Cześć, na przestrzeni 3 mcy. zamierzam nabyć 2gie auto, numer jeden dla mnie to Mazda 6, aczkolwiek zastanawia mnie statystyka kradzieży (śląsk), tj. w 2015 w Warszawie sporo ich zniknęło z ulic. Czy od tamtego czasu poprawiono zabezpieczenia w 6tkach?
- Od: 20 sie 2016, 11:33
- Posty: 4
- Auto: Mazda 3 2007 I Active
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości