Mazda 323C BA Z5 '95 I Dropped 323C I Pożegnanie str 22

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez chuck102 » 16 maja 2015, 20:49

I fotele już zamontowane :D
o ja.jpeg

20150514_205102.jak-zmniejszyc-fotke_pl.jpeg

Montowane były w taki sposób że tylne lewe mocowanie szyny wchodzi na seryjne miejsce, tylne prawe na płaskowniku i podkładce żeby fotel stał równo, z przodu na odpowiednio wygiętej blaszcze (na zdjęciu nie są jeszcze powyginane) i przednie lewe mocowanie na podkładce zrobionej tak żeby tylko zmieniła kąt natarcia śruby ;D
20150514_163912.jak-zmniejszyc-fotke_pl.jpeg

Przy okazji na tylne felgi wpadły dekielki home made haha ;p bo nie mogłem żadnych dopasować a i tak na razie szkoda mi kasy na lakier żeby pomalować dekle w kolor felgi ;p
20150513_214553.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2014, 23:58
Posty: 207
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323c 1995r Z5

Postprzez chuck102 » 1 cze 2015, 21:14

z okazji że pogoda fajnie dopisuje trzeba było zająć się moją Magdaleną ;p Zostala wymyta wypucowana i wywoskowana :D Jak i dostała kilka nowych fantów.
-Nowy grill (gdyż mój był lakierowany i lakier zaczął odchodzić.
-Nowa osłona chłodnicy (moja też była lakierowana i pękała XD)
-Nowy dolot powietrza (mój nie miał tej harmonijki i zamiast niej miał wstawioną rurkę gdyż guma była już popękana)
-Nowy korek oleju (mój był lakierowany)
-Nowa osłona bezpieczników (bo też była lakierowana xD)
Tak że pozbyłem się ostatniego ustrojstwa po byłym właścicielu :)

Plan na przyszły tydzień to polerka samochodu :D A 13 czerwca w sobotę będzie można madzie zobaczyć w Mysłowicach na Moto Show z Conversion team :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Tak wiem komora nie ładna ;p ale wszystko będzie ogarniane w wakacje :>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2014, 23:58
Posty: 207
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323c 1995r Z5

Postprzez chuck102 » 4 cze 2015, 23:42

No i tak jak zapowiadałem polerka zrobiona ;D.
Autko świeżo dzien po polerce, dzisiaj tylko porządnie wymyte i wywoskowane :)
Do polerki użyłem pasy G3 faracela i Mleczka do wykończenia nie pamiętam jakiej marki ;p Sprawdze jutro to dopisze ;D Efekt zadowalający ;D
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2014, 23:58
Posty: 207
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323c 1995r Z5

Postprzez chuck102 » 14 cze 2015, 20:14

Kilka fociszy z Moto Show z Conversion Team ;p
Obrazek
Obrazek
(Myślę nad takim kolorkiem jak w tej hani pod spodem :D)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2014, 23:58
Posty: 207
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323c 1995r Z5

Postprzez chuck102 » 23 cze 2015, 15:27

Nadarzyła się świetna okazja więc aż żal było nie skorzystać.
Mianowicie kupiłem nowiutką instalacje sekwencyjna (to co na foto)+ wtryskiwacze które odbiorę razem z resztą fantów w czwartek, za śmieszną cene niecałych 400zł ;D
Do tego w czwartek odbiorę nową butle i parownik więc cała instalacja wyjdzie mnie ze wszystkim 700-800 zł montaż we własnym zakresie czyli po prostu zrobię to sam ze znajomym który pracował jako gazownik i ma o tym pojęcie ;p Wszystko będzie legalnie wbite w dowodzik ;D już wszystko obgadane ;D
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Instalacja jest wręcz za dobra do Mazdy gdyż ma za dużo funkcji haha i bez problemu może konkurować ze stagiem gdyż no jest to odłam staga.
Instalacja jest nóweczka więc sądzę że warto było zainwestować 700zł w całą instalacje ;D gdyż zwróci się ona w 2-3miesiące ;D

"Nowa wersja softu AGIS M210_P13 ver 1.15

* dodatkowe funkcje konsolki: sygnalizacja każdego przejścia na benzynę, możliwość ukrycia każdego przejścia na benzynę
* dotrysk benzyny działający jako emulator czujnika ciśnienia benzyny
* możliwość wyboru typu konsolki
* automatyczna kalibracja czujnika wskazania"

"Obecnie oferowane sterowniki Agis P12/P13i są bezpośrednimi następcami oferowanych do niedawna Agisów: OBD/CAN różniąc się jednak diametralnie od swych poprzedników. Sterowniki zbudowano na zupełnie nowych platformach sprzętowych, z szybkimi i wydajnymi procesorami, co zapewnia bezproblemową współpracę z systemami benzynowymi w czasie rzeczywistym. Flagowy AGIS P12/P13 jest sterownikiem sekwencyjnego wtrysku LPG w fazie gazowej (IV generacja), który komunikuje się poprzez magistralę CAN z systemem diagnostyki pokładowej pojazdu OBD (On Board Diagnostic). Dzięki temu sterownik ma możliwość diagnozowania sterownika układu benzynowego z wykorzystaniem oprogramowania gazowego układu zasilania oraz automatyczną adaptację korekt OBD, podczas jazdy na gazie, do fabrycznych fabrycznych nastaw korekt OBD benzyny.

Instalacja gazowa z tym sterownikiem zawsze idealnie współpracuje z benzynowym układem zasilania, ponieważ korekty systemu OBD są monitorowane na bieżąco i w takim samym trybie zmieniane. Dzięki temu silnik zawsze pracuje na odpowiednich nastawach, a tym samym w zakresie, określonych w homologacji, wymagań emisyjnych.

Zastosowanie szybkiego procesora pozwoliło na rozbudowanie liczby obsługiwanych protokołów OBD o ich wersje analogowe ISO/KWP. Obecnie sterownik ma możliwość komunikacji przez magistralę CAN (11 i 29 bit) oraz protokoły ISO 15765-4, ISO 91141-2 i ISO 14230 (KWP 2000), umożliwiając mapowanie bezpośrednio z nastaw systemu OBD pojazdu. Dzięki temu sterownik gazowego układu zasilania pracuje prawidłowo w każdych warunkach obciążenia i prędkości obrotowej silnika.

Korekty OBD (krótko- i długoterminowa) są wykorzystywane przez algorytm sterownika do wyznaczenia mapy korekt od czasu wtrysku i prędkości obrotowej silnika. Sterownik Agis P13 po wstępnej kalibracji bez obciążenia nie wymaga już w czasie jazdy mapowania na benzynie, co jest unikalnym na rynku rozwiązaniem. Kalibracja z wykorzystaniem korekt systemu OBD jest stosunkowo prosta, lecz sterownik oferuje jeszcze prostsze rozwiązanie. Zdefiniowanie na początku kalibracji typu układu wtryskowego benzyny i wtryskiwaczy benzynowych powoduje, że system proponuje wstępną mapę układu gazowego, którą można zaakceptować lub nie. W większości, najbardziej popularnych samochodów opcja ta jest zupełnie wystarczająca dla poprawnego działania systemu zasilania gazowego. W AGISie P13 zmieniono algorytm rozgrzewania wtryskiwaczy. Dzięki temu, pierwsze przełączenie na zasilanie gazem, nawet w bardzo niskich temperaturach otoczenia jest praktycznie niezauważalne. Oprócz przygotowania wtryskiwaczy do pracy, algorytm sterownika zapewnia usunięcie zimnego gazu z przewodów układu niskiego ciśnienia i napełnienie ich gazem z rozgrzanego reduktora-parownika. Ryzyko wystąpienia jakichkolwiek nieprawidłowości w krytycznym momencie, jakim jest pierwsze przełączenie, jest bardzo niewielkie. AGIS P13 ma również ulepszone procedury diagnostyczne. System wykrywa rozwarcie w obwodach wtryskiwaczy gazowych oraz przekroczenie dopuszczalnej wartości prądu (uszkodzenie cewki) we wtryskiwaczach gazowych."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2014, 23:58
Posty: 207
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323c 1995r Z5

Postprzez chuck102 » 25 cze 2015, 23:20

Miałem napał na szeroką stal ale po przymierzeniu 15" i doglebieniu tyłu przez znajomych XD odwidziało mi się. Jak z przodu jeszcze spoko to z tylem kompletnie sie nie komponuje. Gleba i tak wejdzie konkret do końca wakacji ale szeroka została wykreślona z planów ;p
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2014, 23:58
Posty: 207
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323c 1995r Z5

Postprzez Bartg » 26 cze 2015, 12:48

Do C to tylko szeroka stal w 17 by wyglądała, ew 9x16 i airride ;)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez aBartez » 26 cze 2015, 13:31

Bardzo ładna Ceteczka , ładnie utrzymana <spoko> . Cetka to jeszcze rzadszy widok nisz Bagietka , fajnie że są ludzie którzy dbają o tak rzadkie auteczka
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2013, 21:21
Posty: 315 (0/2)
Auto: Mazda 323f Bg 1992r.
1.6 , 16v , 65kW,
BSD Racing Dune Racer 4x4 :)!

Postprzez chuck102 » 26 cze 2015, 17:43

aBartez napisał(a):Bardzo ładna Ceteczka , ładnie utrzymana <spoko> . Cetka to jeszcze rzadszy widok nisz Bagietka , fajnie że są ludzie którzy dbają o tak rzadkie auteczka

Dzieki, bardzo milo słyszeć :)

Dopisano 26 cze 2015, 17:44:

Bartg napisał(a):Do C to tylko szeroka stal w 17 by wyglądała, ew 9x16 i airride ;)

Co racja to racja :D ale i tak szeroka szeroką do cetki jakos nie pasuje :p
Przod wyglada ok ale tyl biednie z szeroka
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2014, 23:58
Posty: 207
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323c 1995r Z5

Postprzez Bartg » 26 cze 2015, 17:54

Bo za mała jest ;) Na przyszłość dawaj zdjęcia jako załączniki na forum, bo za jakiś czas zapewne znowu fotosik i imageshack odstawią jakiś numer i poznikają wszystkie zdjęcia.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez chuck102 » 26 cze 2015, 19:46

Wkurza mnie załączanie tutaj zdjęć bo 90% zdjęć mi nie przyjmuje. No ograniczenie do 2mb jest przesadzone do 5 powinno być minimum. Jak zdjęcia z telefonu maja po 4-6mb ^^

Butla nowa już zamontowana i przykręcona ;D Wielozawór też nowy już zamontowany (nie mam zdjęcia zrobię po niedzieli ;p)
W poniedziałek przeciągam przewody i może uda się już podpiąć całość. Kurek postaram się schować koło wlewu paliwa no chyba że się nie uda to będzie trzeba gdzieś ładnie schować ;D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2014, 23:58
Posty: 207
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323c 1995r Z5

Postprzez chuck102 » 9 lip 2015, 23:52

Są małe opóznienia przez prace ;p ale co człowiek poradzi no ;p.
Gaz już prawie gotowy ;D Wszystko podpięte i zamontowane zostało tylko w weekend puścić ostatni przewód żeby zamontować wlew pod klapka wlewu paliwa :D
Do tego kupiłem fanty a można powiedzieć że aż 4 ;D i mam nadzieję że weekend będzie na tyle ogarnięty że i to uda się wsadzić :)
A to oto taki fant ;p
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Przy okazji małe porównanie ze zwykła rejka a rejką USA. Niestety na chwilę muszę się przerzucić na zwykła gdyż ostatnio bardzo doczepliwi się policjani stali i kręci się ich od groma. Może i wygląda gorzej ale zapomną o mnie i przód z rejką usa na pewno wróci haha ;P
Obrazek
Obrazek
I jeszcze pare fotek stanu lakieru :) (niestety calutkie auto tak nie wygląda bo ciutke mi źle odcien wybrali jak była robiona blacharka ale poprawi sie wszystko :) )
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2014, 23:58
Posty: 207
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323c 1995r Z5

Postprzez Bartg » 10 lip 2015, 00:54

Oho nastepny probuje coiloversów :D Na razie wszyscy na forum równie szybko sprzedawali jak kupili ;) A rejke wystarczy isc do urzedu i wymienic na kwadrat, zamiast jezdzic na fejku ;)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez chuck102 » 10 lip 2015, 06:10

Bartg napisał(a):Oho nastepny probuje coiloversów :D Na razie wszyscy na forum równie szybko sprzedawali jak kupili ;) A rejke wystarczy isc do urzedu i wymienic na kwadrat, zamiast jezdzic na fejku ;)

Zobaczymy trzeba sie przekonac :D tak samo mowili o cietych sprinach ze zaraz po nowe pojade xd i co elegancko sie jezdzi :p
Ale polski kwadrat jest przepaskudny :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2014, 23:58
Posty: 207
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323c 1995r Z5

Postprzez Bartg » 10 lip 2015, 12:57

Ciete springi w porownaniu do coiloversów to jest jak jazda Bentleyem w porównaniu do Poloneza :D
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez chuck102 » 10 lip 2015, 17:54

Zobaczymy :p narazie oddalem tuleje z coiloversow do tokarza bo amorki sa o 0.45mm za grube :p
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2014, 23:58
Posty: 207
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323c 1995r Z5

Postprzez chuck102 » 11 lip 2015, 20:36

No więc tuleje wróciły od tokarza :) pasują jak ulał ;D Talerzyki z odboi już były przeszlifowane więc przeszedłem odrazu do montażu ;p Efekt zadowalający :) I wbrew opinią nie jeździ się źle. Jest twardo nawet bardzo to fakt ale jeździłem na gwincie i było porównywalnie wręcz bym powiedział że tam było twardziej ;D. Nie ma źle na dużych wybojach itp trzeba uważać bo bardzo trzepie ale efektu ping ponga nie ma chyba że jedziemy po koleinach poprzecznych to trochę skacze ale normalnie da się jechać ;p. Kilka fotek z montażu i efektu końcowego :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2014, 23:58
Posty: 207
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323c 1995r Z5

Postprzez rafał88 » 11 lip 2015, 21:14

Nizej sie juz przodu nie da opuscic??
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez chuck102 » 12 lip 2015, 01:16

Da sie jeszcsze 3cm opuscic aluz juz amor bedzie mial znikomy skok :p z tylu jeszcze z centymetr lajtowo siadzie xd a z przodu no trzebabyło sie pozbyc kilju zwoi hahaha xd bo mimo ze spring o polowe krotszy to byla centymetr wyzej :p ale z tylu elegansio :) mazdy cos nie lubia sie glebic xd
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2014, 23:58
Posty: 207
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323c 1995r Z5

Postprzez rafał88 » 12 lip 2015, 08:27

To trzeba bylo dac amory do skrocenia jak miales tuleje u niego to odrazu amory po 3-4 cm skrocic :) Bo tak jeszcze widze przod z 1-2 cm nizej :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy