Mazda Xedos 6 CA KL 99 by Omen

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez Omen303 » 13 maja 2015, 07:14

Dzięki za słowa otuchy teraz czekam na słowa blacharza ale dla niego lajt nie ma rzeczy której nie da się zrobić
No chyba że chęci brak :) a ja Xedosa nie sprzedam ;P nigdy ma piękny kształt wygodny szybki i mało pali jak na v6 <serduszka>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2011, 13:45
Posty: 129
Skąd: Kraków (Nh)
Auto: Xedos 6. 99r V6 KF 2,0 V6
Była
Mazda 323F BA 1.5 16V Dohc Z5

Postprzez chmielu_KL » 13 maja 2015, 15:49

Będzie dobrze u mnie to wygląda gorzej. looknij temat.
Blacharz jak to zobaczył to powiedział
'' nie wiem muszę dłużej przy tym posiedzieć '' <lol> może nigdy czegoś takiego nie widział, albo nie chce mu się tego robić :D tak czy siak chyba będę się bawił sam bo cena mnie z lekka wystraszyła.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1840 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez Omen303 » 18 maja 2015, 06:45

Chmielu wiem że będzie dobrze bo już mnie nic nie zdziwi <glupek2> po tych operacjach blacharskich ciesze się że pokazujemy bolączki naszych mazd bo kiedyś komuś może się to sprzydać.
Ja jeszcze auta nie odebrałem w środę jadę na oględziny i wrzucę parę zdj
na razie wiem że jedna strona zrobiona :D
nie pali mi się z blacharką wole żeby było solidnie zrobione a twoje nadkola to też nic co by nie dało się zrobić <spoko>
Ostatnio edytowano 27 maja 2015, 15:21 przez Omen303, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2011, 13:45
Posty: 129
Skąd: Kraków (Nh)
Auto: Xedos 6. 99r V6 KF 2,0 V6
Była
Mazda 323F BA 1.5 16V Dohc Z5

Postprzez Omen303 » 27 maja 2015, 15:16

Wczoraj wieczorem byłem u blacharza oglądnąć Xedosa i prace w 60% skończone <jupi> najgorsze za nami :] zdecydowałem się na całą blacharkę chce mieć na razie z głowy rude z mojego Xedunia.
Załączniki
20150526_191829.jpg
zdj robione kom po 19
123.jpg
i tak to wygląda
1234.jpg
bok
12345.jpg
123456.jpg
i jescze tył kielichy zdrowe na szczeście mała ruda ;) tylko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2011, 13:45
Posty: 129
Skąd: Kraków (Nh)
Auto: Xedos 6. 99r V6 KF 2,0 V6
Była
Mazda 323F BA 1.5 16V Dohc Z5

Postprzez Dominator » 16 cze 2015, 07:27

Jak tam postepy panie Rafale ?
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4920 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez Omen303 » 16 cze 2015, 14:15

W sobotę z Piotrem jedziemy :) oglądnąć zrobioną Mazde : )
wrzucam kilka zdj z ostatniej wizyty ...
Załączniki
126.jpg
127.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2011, 13:45
Posty: 129
Skąd: Kraków (Nh)
Auto: Xedos 6. 99r V6 KF 2,0 V6
Była
Mazda 323F BA 1.5 16V Dohc Z5

Postprzez Setritus » 1 lip 2015, 23:33

Nowy silnik wczoraj odpalony po raz pierwszy, dziś przetestowany.
Niestety nie pracuje równo, cały czas któryś cylinder kuleje mimo nowych świec i sprawdzonych przewodów zapłonowych. Na wolnych obrotach buja i nie ma pełnej mocy.
Rafał musi podjąć decyzję co dalej... Bedziemy próbować podmieniać cały układ zapłonowy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez KUZAJ » 1 lip 2015, 23:42

J
Setritus napisał(a):Nowy silnik wczoraj odpalony po raz pierwszy, dziś przetestowany.
Niestety nie pracuje równo, cały czas któryś cylinder kuleje mimo nowych świec i sprawdzonych przewodów zapłonowych. Na wolnych obrotach buja i nie ma pełnej mocy.
Rafał musi podjąć decyzję co dalej... Bedziemy próbować podmieniać cały układ zapłonowy.

Miałem podobnie przy SWAPie i okazało sie ze aparat zapłonowy jest do wymiany, chodź przed przekladka działał. Jak by sie okazało ze to nie to zostaje jeszcze przepływomierz.
Kuba
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 2 sty 2012, 23:33
Posty: 673 (12/16)
Skąd: Księstwo Poznańskie
Auto: Było:
VW Polo 6n 1.3 1995r.
Ford Probe 2.5 V6 DOHC 24 VALAVE 1994r
MX-6 2.5i-V6 DOHC 24-VALVE
1991r
Jest: BMW E46 M52TU25 1998r.

Postprzez Setritus » 1 lip 2015, 23:54

W piątek przekładamy aparat przewody cewke i jak to nie pomoże to przepływke ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez Dominator » 1 lip 2015, 23:56

Sprawdzaliscie wogole jak kompresja poszczegolnych cylindrow?
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4920 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez lukkil » 1 lip 2015, 23:59

co tak dymi??
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2009, 16:37
Posty: 1066 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: Xedos 2.0 V6 1996r

Postprzez chmielu_KL » 2 lip 2015, 06:37

No u mnie po swapie coś podobnego.
Raz wciśnie, aż chce łeb urwać, a raz przy ruszaniu i już w trakcie jazdy trzęsie całym autem taka jak by czkawka możesz depnąć w podłogę, a zbiera się gorzej niż FS. ( przed tym wszystkim obroty spadają prawie do 0 chwilę tak ma potem podbije do 900 ) nadal nie znana tego przyczyna na gazie kręci się konkretnie :D
Właśnie co tam z tym dymkiem ? ładnie zakręciło :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1840 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez jedrzej07 » 2 lip 2015, 09:46

Kurcze przykra sprawa. Już rozmawialiśmy z Rafałem i Piotrem... Przed wyjęciem silnika pracował równo i kopcenia takiego nie zauważyłem. Fakt, przejechałem się też nim przed wyjęciem ale nie tak dynamicznie, więc może dlatego kopcenia nie było widać w lusterku.
I te obroty... Mam nadzieję, że to tylko sprawa jakiegoś szczegółu bo przecież niemożliwe aby nagle sam z siebie zaczął nierówno pracować. Aż żałuję, że nie mam już tego filmiku z odpalania przed demontażem. <zawstydzony>

W każdym razie jesteśmy w kontakcie i będziemy próbowali "wspólnie" ($$) coś z tym zrobić w przypadku konieczności remontu.
Wiem, że Rafał się cieszył że w końcu auto będzie śmigało a tu taki zonk. Ale przyznam, że w tej sytuacji mi też nie jest fajnie, bo gwarantowałem, że wszystko jest OK. Także na pewno tego tak nie zostawimy.
<spoko>
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2009, 22:08
Posty: 2049 (2/16)
Skąd: Piotrków Kujawski
Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001

Postprzez Setritus » 2 lip 2015, 10:39

Dziś w nocy wpadł mi do głowy jeszcze zawór EGR, mój KL z EGRem po swapie pracował bardzo nierówno i szarpał. Odepne mu dziś podciśnienie i zobacze co sie stanie.
Kompresje mechanik sprawdzał dziś rano na zimnym ale nie wiem jeszcze jakie rezultaty.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez jedrzej07 » 2 lip 2015, 10:43

Musi być jakaś przyczyna tej nierównej pracy. Bo przecież to, że od marca nie był palony by tego nie spowodowało. Mam nadzieję, że znajdzie się jakaś banalna przyczyna. Dajcie znać jak kompresja wyszła
(pamiętam, że Sylwo po swapie też miał jakieś problemy z nierówną pracą, ale nie wiem czy się ostatecznie z tym uporał) (?)
Ostatnio edytowano 2 lip 2015, 14:30 przez jedrzej07, łącznie edytowano 1 raz
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2009, 22:08
Posty: 2049 (2/16)
Skąd: Piotrków Kujawski
Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001

Postprzez KUZAJ » 2 lip 2015, 11:41

Wygląda jak aparat zapłonowy, nie pracuje na wszystkie gary. Przed SAWPem może wszystko działać ale tylko ruszysz i sie psuję. Po SWAPie mialem do wymiany aparat zapłonowy, czujnik ciśnienia oleju i przepływomierz. Przed Swapem wszycho działało. :)
Kuba
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 2 sty 2012, 23:33
Posty: 673 (12/16)
Skąd: Księstwo Poznańskie
Auto: Było:
VW Polo 6n 1.3 1995r.
Ford Probe 2.5 V6 DOHC 24 VALAVE 1994r
MX-6 2.5i-V6 DOHC 24-VALVE
1991r
Jest: BMW E46 M52TU25 1998r.

Postprzez risto77 » 2 lip 2015, 14:19

U mnie też falowały obroty ale wszystko poukładało się samo. Długo wcześniej stał i może to było przyczyną.
Obrazek
Przedstawiciel Dolnego Śląska
 
Od: 5 gru 2013, 20:11
Posty: 2294 (201/63)
Skąd: stolyca zDolnego Śląska
Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01

Postprzez Omen303 » 2 lip 2015, 14:33

KOMPRESJA na zimnym silniku

1 CYLINDER 13
2. 13
3. 12,50
4. 13
5. 13
6. 13
Kompresja na ciepłym silniku
1.13.50
2.12.70
3.13
4.13
5.13
6.13
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2011, 13:45
Posty: 129
Skąd: Kraków (Nh)
Auto: Xedos 6. 99r V6 KF 2,0 V6
Była
Mazda 323F BA 1.5 16V Dohc Z5

Postprzez jedrzej07 » 2 lip 2015, 14:37

Norma jest chyba 14 czy 14,2 a minimum może być 10, to chyba kompresja jest dość porządna
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2009, 22:08
Posty: 2049 (2/16)
Skąd: Piotrków Kujawski
Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001

Postprzez DamianoV6 » 2 lip 2015, 23:07

damy rade :D ;] aż taki trudny nie jest ten silnik xD
Damian
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 27 wrz 2014, 18:22
Posty: 1235 (14/17)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy