aBartez napisał(a):Zobaczę tą wspaniałą Mazdę na wyścigach w Olsztynie :–)??
termin mi nie pasuje.
Z nowości to przyszły nowe opony:

Tradycjne ważenie:

Druga waży 8,3.
Dodatkowo kupiłem gwint.

Oczywiście nie jest on dedykowany do eFki więc trzeba rzeźbić, czyli przerobić mocowanie tylnego amorka do zwrotnicy (inny rozstaw śrub) i zrobić 4 górne mocowania.
Na dzień dzisiejszy udało się ogarnąć tył.
Górne mocowanie:


Waga gwintu:

Dla porównania Ori McPherson:

Gwint Vs Ori Mcpherson:

Po zobaczeniu tego miałem pewne obawy czy tył pójdzie do góry. W porównaniu do springów -35 jest wyżej o ok. 2cm czyli bez szału ale z drugiej strony jest dużo sztywniej. Ogólnie między bieżnikiem a rantem tylnego nadkola jest 10cm.
Teraz pytanie do znawców gwintów, tzn. ile gwintu musi być wkręcone w dolne mocowanie amorka do zwrotnicy? Ja mam 3 cm i nie wiem czy mogę jeszcze wykręcić czy lepiej tak zostawić?