Łapiesz tryb awaryjny, w tym aucie to częste zjawisko wywoływane przez awarie. To co ja bym zasugerował to przede wszystkim podpięcie do kompa i sprawdzenie błędów. Kolejną rzeczą o którą można się pokusić to logi dynamiczne żeby sprawdzić parametry w czasie jazdy.
Tryb awaryjny możesz mieć od przeróżnych rzeczy i na odległość diagnozy nie dostaniesz. Co warto sprawdzić to dolot (nieszczelności), stan turbiny (może przeładowywać), lącznik elastyczny turbiny (nieszczelność), filtr paliwa, listwa (problem jak niżej). Może coś z tych rzeczy...
Spadek mocy / powrót w trasie
1, 2
na pewno kręci sie twoja mazdzina do 6000rpm?
obowiązkowe jest wywalenie programowe FAPa – poczytaj gdzie to bezpiecznie zrobic co by dopłacać kilkakrotnie do interesu nie trzeba było
– bez tego moze płatać różne figle – najpierw to zrób...
obowiązkowe jest wywalenie programowe FAPa – poczytaj gdzie to bezpiecznie zrobic co by dopłacać kilkakrotnie do interesu nie trzeba było
winowajcą był filtr paliwa, po wymianie madzia hulaaaa... 
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość