Yoki napisał(a):Sam miałem ochotę na te niebieskie wstążki plastiku wkładane w szpary. W drzwiach przednich dodałbym jeszcze do końca bo tak to się rzuca w oczy.
Również mam takie odczucie

Zrobiłem je wzdłuż tapicerki skórzanej i dlatego tak wyszło. Jednak inaczej to wygląda przy zamkniętych drzwiach, bo wówczas szpara chowa się za deską rozdzielczą.
em_dzej napisał(a):AloHa
Czekam na dzienny widok oklejonych lamp

Robiłeś na samochodzie czy zdejmowałeś
Zewnętrzne zdejmowałem, bo pewniej było je oklejać mając je luzem. Zaokrąglenia lampy wymagają większej precyzji i wolałem nie ryzykować. Natomiast wewnętrzne oklejałem na aucie.
Fotka będzie

em_dzej napisał(a):A i jeszcze jedno .
Jakieś zmiany po czyszczeniu przepustnicy i zaworu , u mnie nic sie nie dziej chciałem to zrobic profilaktycznie, ale mi odradzono
Mamy te same silniki w podobnym wieku wiec pewnie i u mnie bedzie syfiato

PS . na fotce osłone ogranicznika masz "niedopiętą" o dziwo one pasuja idealnie , pokombinuj i będzie cacy , zakładaj od dołu
Czyścić te elementy nie tyle warto, a wręcz trzeba!
Błędów nie było żadnych, a efekt? Niby zbiera się odrobinę żwawiej, ale może to być tylko efekt placebo.
U mnie EGR był niemalże zaślepiony, a przepustnica chodziła ciężko.
Roboty na spokojnie na około 2 godziny czasu, a efekt i spokój użytkownika bezcenny.
Aha, ja sugerowałem się fotorelacją udostępnioną na forum, z tą tylko różnicą, że w ogóle nie ruszałem obudowy filtra powietrza.
Z tym ogranicznikiem, to właśnie coś mi nie pasowało. Próbowałem go dopinać, ale cosik mi nie wychodziło i to tylko na tych drzwiach. Muszę rzeczywiście coś pokombinować.
Gorzej ma się sprawa z zaślepkami na skoble bo one potrafią się same odpinać

Będe musiał chyba dać kapkę kleju
