
Mazda 323 BG B3 '94 / LOWERED BG (str. 13 – short video)
Przyłapali mnie na Hercules Tour
Impreza bardzo udana polecam..klimat rodem z Worthersee 
https://youtu.be/UO7-_WY_IM0

https://youtu.be/UO7-_WY_IM0
Ostatnio edytowano 19 maja 2015, 17:02 przez Jasoon, łącznie edytowano 5 razy
- Od: 15 gru 2013, 21:33
- Posty: 244
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG
Super ujęcie .
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Fantastycznie wygląda bez dwóch zdań!
Mazda trafiła na parę dni do mechanika..powód – diagnostyka wibracji dochodzących z układu napędowego. Po oględzinach okazało się, że powodem telepania przy mocniejszym skręcie w lewo były zbyt długie półosie przy aktualnej wysokości zawieszenia.. Półosie poszły do skrócenia każda o 1,5cm. Dzisiaj prawdopodobnie je odbiorę i jutro wylądują w Maździe. Jeśli to załatwi sprawę to pokuszę się o jeszcze 1-2 cm w dół 

- Od: 15 gru 2013, 21:33
- Posty: 244
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG
o Stary, szacun za doprowadzenie auta do takiego stanu. Przejsc miales troche (nadkole dziurawe itd) ale wyglada przekozacko!

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Dzięki
przeprawy nie mają końca a portfel świeci pustkami 
- Od: 15 gru 2013, 21:33
- Posty: 244
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG
Mam identyczną z silnikiem 1.6 naprawdę chciałbym ja doprowadził do takiego stanu tez mam problem z lewym kielichem u Ciebie ładnie jest ogarnięte u mnie prowizorka...dużo zaplaciles za naprawę? Może być pw
- Od: 28 mar 2015, 16:53
- Posty: 117
- Skąd: Serock
- Auto: 323 BG 1.8 Dohc Bp05 1995
Kawasaki Ninja ZX6R 2002r
blackbull napisał(a):Mam identyczną z silnikiem 1.6 naprawdę chciałbym ja doprowadził do takiego stanu tez mam problem z lewym kielichem u Ciebie ładnie jest ogarnięte u mnie prowizorka...dużo zaplaciles za naprawę? Może być pw
Ogarnięte to jest bardzo dobrze..czeka mnie teraz prawe przednie nadkole, podłoga i lewy próg..i cała buda będzie prawie na ukończeniu. Poszła wiadomość na pw
- Od: 15 gru 2013, 21:33
- Posty: 244
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG
Jak dla mnie wygląda rewelacyjnie na tych kołach i tej glebie 

-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Jednak prace nad półosiami znacznie przedłużyły się..wyszło parę kwiatków ale udało się
W następnym tygodniu wracają do samochodu i zobaczymy jak to wszystko teraz spasuje. Półosie zostały skrócone o 1,5cm ponieważ dobijały i obijały przeguby wewnętrzne i z tego powodu odczuwalne były wibracje w układzie napędowym..najbardziej nasilone przy przyspieszaniu.
- Od: 15 gru 2013, 21:33
- Posty: 244
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG
W zeszłym tygodniu na złocie ogólnopolskim nissana koledze po 5 wyścigu na 1/4 mili poszla spawania połośka. Polecam firmę z Torunia od pół Osiek za około 350 zł zrobią Ci nowe na wymiar z jednolitego materiału.
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Domyślam się ze taki zabieg wychodzi raczej na niekorzyść jeśli chodzi o wytrzymałość ale to raczej nie bedzie auto do ustawek ani strzelania ze sprzęgła. Niski moment jaki generuje silnik 1.3 nie powinien narobić szkód
rzeczywiście lepszym rozwiązaniem było zamówienie krótszych półosi.. 
- Od: 15 gru 2013, 21:33
- Posty: 244
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG
Pamiętaj ze masz glebę i na półośki działają całkiem inne napręzenia niż w cywilnym zawieszeniu .
Osobiście bym obspawał dookoła jeszcze na łączeniu tulejki z półośką i koniecznie wrzucił na tokarke i zobacyzł czy nie ma bicia bo dalej bedzie lipa.
pzdr
Osobiście bym obspawał dookoła jeszcze na łączeniu tulejki z półośką i koniecznie wrzucił na tokarke i zobacyzł czy nie ma bicia bo dalej bedzie lipa.
pzdr
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Obawiam się że będzie tak jak Darek pisze, półośki w zależności od prędkości obrotowej będą wpadały w rezonans jeżeli są niewytoczone i niewyważone 

-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Pan złota raczka zapewniał mnie ze są proste i wyważone ..nawet mówił że wcześniej jedna była lekko krzywa
Gosciu zajmuje się regeneracją półosi wiec takiej popeliny nie odwalalby 

Ostatnio edytowano 17 cze 2015, 15:05 przez Jasoon, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 15 gru 2013, 21:33
- Posty: 244
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG
To kiedy BPT wkładasz do tej pięknoty? Gratuluję autka – cudowna dziewczynka!
Nowe serducho mooże kiedyś...
Madzia wyjechała od mechanika. Półośki wyleczyły ją z wibracji.. ulga ale czy na długo
Wrzucam na szybko robioną fotkę
Przód wydaje się być wyżej ale to przez podjazd tak ją przechyliło.

Wrzucam na szybko robioną fotkę
- Od: 15 gru 2013, 21:33
- Posty: 244
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG
Też jak miałem gwint strasznie drgało przy przyspieszaniu, ale nie sądziłem że to zależy od długości półosi... bardziej skłaniałem się o kąt wchodzenia wałka w kielich, a swoją drogą ładna bestia 

- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości