Filtr powietrza – pytanie o doprowadzone do niego wężyki

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez thomeq » 23 sie 2011, 12:40

myqel napisał(a):EGR terkocze u jednych ciszej u innych glosniej w okolicy 1500-2000 obr i nic sie na to nie poradzi bo zawor jest wystawiony na dzialanie sporych cisnien. Z obu stron" atakuja go (w dolocie powietrze od turba i od strony wydechu spaliny) a jesli u Ciebie terkotanie wystepuje powyzej 2000 a nawet przy 2700 to ciezka sprawa. Zrob test: odepnij i zaslep wezyk od zaworu EGR. Jesli zlosliwy dzwiek ustanie to masz odpowiedz a jesli nie to pozostaje chyba tylko hamownia i przy otwartej masce wsluchiwanie sie bo zakladam ze na wolnych obrotach terkotania nie ma?

pozdr. mql


egr mam zaślepiony i to nie jest dźwięk wydobywający się z niego
wrócę do tej pompki wspomagania, czy jej grzechot jest na biegu jałowym (bez dodawania gazu) ?
bo u mnie auto w stanie spoczynku bez gazowania chodzi normalnie
thomeq
 

Postprzez myqel » 23 sie 2011, 13:30

Hej a czy ten dzwiek jest na tyle slyszalny w trakcie jazdy abys mogl go nagrac? Byloby latwiej cos zdiagnozowc slyszac to.

pozdr. MQL
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2010, 13:08
Posty: 30 (0/1)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2003 2,0 MZR-CD kombi 136KM

Postprzez agnostyk » 25 sie 2011, 05:10

thomeq napisał(a):
agnostyk napisał(a):to nie mogłeś od razu tak napisać, a nie zaczynasz od <dupa> strony <rotfl> Te twoje wężyki nie maja nic wspólnego z grzechotaniem... raczej. Poczytaj w poradniku co grzechocze pod maską, a szczególnie w okolicach pompy vacuum <faja>


wymieniłem już 2 pompy vacuum i dalej grzechocze


na nowe czy używane? Bo to różnica...

Przeważnie grzechocze sprzęgiełko łączące vacuum z wałkiem rozrządu, część wymienna, koszt nowej około 500 zł. Nie trzeba od razu wymieniać całej pompy... Znany problem w M6, aczkolwiek można spokojnie sobie z tym jeździć.
Obrazek ALL HOPE IS GONE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2011, 00:23
Posty: 242
Skąd: Rawa Mazowiecka
Auto: M6 GY 2004 CiTD HP /Impression
Citroen C4 1.6 HDI
Seat Inca 1.9 D 1Y

Postprzez BloodyGT » 27 gru 2011, 21:49

<czytaj>
Ja mam takie pytanie,jezeli wężyki na obudowie beda zle podlaczone,czy to moze miec jakies zle skutki w pracy silnika??Jakie??
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2011, 19:34
Posty: 48
Skąd: Bristol-United Kingdom
Auto: Była:
Mazda 6 2003R 2.0 Disel 136 TS2
Jest:
Mazda 6 2010R 2.2 Disel 163 TS

Postprzez damianw12345 » 2 kwi 2012, 21:50

Ja mam takie pytanie,jezeli wężyki na obudowie beda zle podlaczone,czy to moze miec jakies zle skutki w pracy silnika??Jakie??

Podbijam pytanie?:)
damianw12345
 

Postprzez smile » 3 kwi 2012, 11:21

damianw12345 napisał(a):damianw12345

Jakie auto? Jakie wężyki? Jakieś foto?
A na początek uzupełnij profil Skąd/Auto.
damianw12345 napisał(a):Ja mam takie pytanie,jezeli wężyki na obudowie beda zle podlaczone,czy to moze miec jakies zle skutki w pracy silnika??

Tak.
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Zbyk » 13 cze 2015, 21:51

Witam.
Mam takie drobne pytanie: Czy w tym układzie wężyków czegoś u mnie brakuje?
Jeśli ktoś może dorysować innym kolorem na moim zdjęciu brakujących wężyków lub jakichś czujników będę wdzięczny.

Panie Administratorze przeszukałem tematy i nie wiedziałem gdzie to zamieścić. Jeśli jest taki temat a ja go nie znalazłem proszę o doklejenie.
Załączniki
CAM01365.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 maja 2015, 14:19
Posty: 140 (2/3)
Skąd: Kutno
Auto: Mazda 6 Sport Wagon, GL 2018, 2.0
silnik benzyna 165KM
wersja SkyEnergy

Postprzez thesilent » 13 cze 2015, 22:09

Z tego, co widzę na zdjęciu, to te wypustki są fabrycznie zaślepione, więc tak powinno być. Są one wykorzystane być może w innych wersjach silnikowych/wyposażeniowych.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2013, 20:11
Posty: 293 (9/13)
Skąd: Sollstedt, Niemcy
Auto: Mazda 6 2.0 LPG 2004r.
Citroen Grand C4 Picasso 2.0 HDI 2007r.

Postprzez brodaM6 » 14 cze 2015, 09:08

W 2.3 jest okablowany filtr powietrza ,ale chyba tylko w wersji EU
Załączniki
image.jpg
image.jpg
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6