Mazda3 BK MPS '07 2.3 324KM 471Nm – "Devil"
"Szatańsko" szybko drze gumy


- Od: 27 lip 2014, 20:41
- Posty: 975 (17/34)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue
Nie byłeś ostatnio w Radomiu? Widziałem pozwijany asfalt i ślady opon łudząco podobne do Twoich 
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3601 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
W końcu Szatan trafił na porządną hamownię.
Pierwszy wykres – auto hamowane na fabrycznej mapie na syfiastej orlenowej 98Pb pół na pół z V-Power Racing Nitro+.
Drugi wykres po wstępnej mapie, nie ostatecznej.
Na razie auto nadal jeździ na stockowej mapie przez pojawiające się stuki, które były efektem ch....go paliwa z orlenu :/ Po wypaleniu całego baku i zalaniu V-Powera wszystko się unormowało.
Za czas niedługi powrót do Miśka z DISI na ponowne strojenie
Pierwszy wykres – auto hamowane na fabrycznej mapie na syfiastej orlenowej 98Pb pół na pół z V-Power Racing Nitro+.
Drugi wykres po wstępnej mapie, nie ostatecznej.
Na razie auto nadal jeździ na stockowej mapie przez pojawiające się stuki, które były efektem ch....go paliwa z orlenu :/ Po wypaleniu całego baku i zalaniu V-Powera wszystko się unormowało.
Za czas niedługi powrót do Miśka z DISI na ponowne strojenie
zgodnie z zasadą: apetyt rośnie w miarę jedzenia 
mocy przybywaj!
mocy przybywaj!
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3601 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
Po przebojach z niemożnością zestrojenia auta, w końcu udało się coś więcej z niego wydusić
Dwukrotna wizyta w DISI-Tune nie przyniosła żadnego efektu, ponieważ za każdym razem na logach pojawiało się bardzo duże spalanie stukowe.
Przyczyną jak się okazało był przestawiony rozrząd....i to aż o 2 zęby
Całę szczęście wałki były przestawione symetrycznie więc nie doszło do kolizji. "Fachowcy", którzy wymieniali rozrząd przed zakupem przeze mnie auta spieprzyli totalnie robotę.
Po ustawieniu PORZĄDNIE rozrządu, stuki praktycznie zniknęły.
I tak oto od dzisiaj, za sprawą Miśka z DISITune, Szatan może pochwalić się mocą 289KM i momentem 441Nm
Nie udało się niestety uzyskać magicznej "3" z przodu ale to tylko kwestia czasu
Poza tym zniknęły ograniczniki na 3 pierwszych biegach i zostały wgrane EKO mapy.
Kolejny etap – Porządny dolot SRI z airboxem.

Dwukrotna wizyta w DISI-Tune nie przyniosła żadnego efektu, ponieważ za każdym razem na logach pojawiało się bardzo duże spalanie stukowe.
Przyczyną jak się okazało był przestawiony rozrząd....i to aż o 2 zęby
Po ustawieniu PORZĄDNIE rozrządu, stuki praktycznie zniknęły.
I tak oto od dzisiaj, za sprawą Miśka z DISITune, Szatan może pochwalić się mocą 289KM i momentem 441Nm
Nie udało się niestety uzyskać magicznej "3" z przodu ale to tylko kwestia czasu

Poza tym zniknęły ograniczniki na 3 pierwszych biegach i zostały wgrane EKO mapy.
Kolejny etap – Porządny dolot SRI z airboxem.
piterus87 napisał(a):+10 do lansu
Detal a cieszy oko


Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości