Mazda3 BK LF ’03 TOP SPORT Aero ≡USA style≡ – by pawcio1017™
Tak. Na przeglądzie potwierdzili diagnozę PCM – mieszanka rzeczywiście była lekko za uboga i dostroili instalacje.
Powoli trzeba pomyśleć nad olejem na zmianę po dotarciu. Tylko co wlać??
Powoli trzeba pomyśleć nad olejem na zmianę po dotarciu. Tylko co wlać??


Ja polecam:
ELF EVOLUTION FULL-TECH LLX 5W30, śmigam na takim i wszystko cacy, poprzednią BJ zalewałem również ELFem tylko SXR 5W30, ostatnio pytałem w CARSPEEDzie – mają 5l w cenie 140zł
ELF EVOLUTION FULL-TECH LLX 5W30, śmigam na takim i wszystko cacy, poprzednią BJ zalewałem również ELFem tylko SXR 5W30, ostatnio pytałem w CARSPEEDzie – mają 5l w cenie 140zł
- Od: 2 lis 2010, 22:25
- Posty: 325
- Skąd: Łódź
- Auto: była: Mazda 323f BJ '99 1.8 16v 114km, Mazda 3 BK '06 2.0 LF, Ford Focus MK3 FL 1.5 EcoBoost '18 ST-Line 182KM RaceRed
jest: Ford Focus MK4 ST '20 RaceRed
ja polecam normalny standardowy mazdy
na takim testowali na takim jezdzila wszystkie testy... po co zmieniac cos co funkcjonuje dobrze 

- Od: 10 sty 2013, 13:17
- Posty: 1915 (84/101)
- Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
- Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2
Mazda MX-5 NC '08 2.0
Jest:
MPS BL3 '13 2.3
Jak na bogato to może Eneosa? 
Best ET: Czaplinek '15 17,813, Ryki '15 17,808
-
Moderator EC/NM
- Od: 12 lip 2014, 15:21
- Posty: 865 (39/14)
- Skąd: Łódź
- Auto: 3 BK '05r HB 1.6 Z6-VE
MX-3 KL-DE
Norreca napisał(a):ja polecam normalny standardowy mazdyna takim testowali na takim jezdzila wszystkie testy... po co zmieniac cos co funkcjonuje dobrze
Dexelia to właśnie Elf, tylko że ze znaczkiem Mazdy

- Od: 2 lis 2010, 22:25
- Posty: 325
- Skąd: Łódź
- Auto: była: Mazda 323f BJ '99 1.8 16v 114km, Mazda 3 BK '06 2.0 LF, Ford Focus MK3 FL 1.5 EcoBoost '18 ST-Line 182KM RaceRed
jest: Ford Focus MK4 ST '20 RaceRed
Myślałem długo nad ENEOSem, jednak zdorwy rozsądek podpowiedział mi podobnie jak mówi Norreca i wybór padł na Dexelie. Na zlocie w tym roku jeździć raczej nie będę więc myślę że taki standard wystarczy do normalnej, codziennej jazdy
Update: Wpadły na auto klubowe naklejki (dzięki Szkodniku). Kilka fotek po porządnym umyciu tej niewdzięcznicy:

Update: Wpadły na auto klubowe naklejki (dzięki Szkodniku). Kilka fotek po porządnym umyciu tej niewdzięcznicy:

pawcio1017 napisał(a):Na zlocie w tym roku jeździć raczej nie będę
A tam gadasz, do końca sierpnia akurat się zdąży dobrze dotrzeć, to będzie można go sprawdzić
pawcio1017 napisał(a):Kilka fotek
Ładna jest
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3200 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Laleczka 

- Od: 27 lip 2014, 20:41
- Posty: 975 (17/34)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue
Ładna, ładna i zadbana – ze zdrowym serduchem 
Best ET: Czaplinek '15 17,813, Ryki '15 17,808
-
Moderator EC/NM
- Od: 12 lip 2014, 15:21
- Posty: 865 (39/14)
- Skąd: Łódź
- Auto: 3 BK '05r HB 1.6 Z6-VE
MX-3 KL-DE
zemoj napisał(a):pawcio1017 napisał(a):Na zlocie w tym roku jeździć raczej nie będę
A tam gadasz, do końca sierpnia akurat się zdąży dobrze dotrzeć, to będzie można go sprawdzić
Jeśli fundusze pozwolą na sam wyjazd na zlot to najprawdopodobniej znajdzie się też kasa żeby wjechać na hamownie. Jednak latać po lotnisku raczej nie będę, bo dobrze wiemy że to grubsza kasa (jakieś opony, ewentualne uszkodzenia auta...). Co do docierania to już mamy za sobą – od remontu zrobione jakieś 1500km. Na dniach zmiana oleju i ogień!
Coś zaczęło brzęczeć na dziurach z okolic prawego przedniego koła. Po wstępnej diagnozie bez zdejmowania koła prawdopodobnie luźna jest osłona tarczy hamulcowej. Obadam przy wymianie oleju...

Po 1600km od remontu zmieniłem olej. Po dłuższych przemyśleniach wybór padł na Dexelię 5w30.
Zdemontowałem też wspominaną wcześniej osłonę tarczy hamulcowej, w której jak się okazało ułamało się mocowanie. W wolnej chwili zdemontuje pozostałe trzy, zreanimuje, wypiaskuje i porządnie zabezpiecze, bo to zdecydowanie słaby punkt naszych trójek. Przy okazji może zająłbym się zaciskami
Tylko jeszcze nie mam pomysłu
Zdemontowałem też wspominaną wcześniej osłonę tarczy hamulcowej, w której jak się okazało ułamało się mocowanie. W wolnej chwili zdemontuje pozostałe trzy, zreanimuje, wypiaskuje i porządnie zabezpiecze, bo to zdecydowanie słaby punkt naszych trójek. Przy okazji może zająłbym się zaciskami


piekna jest 


-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Ostatnio korzystając z wolnego dnia zająłem się trochę wnętrzem – porządne sprzątanie i dokładne szorowanie mające na celu zmycie z plastików resztek plaka czy innego tłustego badziewia które drażniło mnie już od zakupu auta. Pamiętajcie, plak to zło! Tfu!
Powoli zbieram też fanty do ogarnięcia kilku drażniących pierdół we wnętrzu
Powoli zbieram też fanty do ogarnięcia kilku drażniących pierdół we wnętrzu

Hmm a co zamiast PLAKa
Ja mam Sonax mat do kokpitu i wydaje mi się, że daje radę 
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Ja używam Shiny Garage acorss the board interior i powiem, że jest całkiem fajny. Matowa powłoka, ale czy działa tak super antystatycznie to nie byłbym do końca przekonany. Nie mniej jednak jestem zadowolony z tego środka. Ogółem polecam środki tej firmy. Jak na moją, budżetową kieszeń, to całkiem fajne połączenie można z nich stworzyć.
Testowałem jeszcze kiedyś dressing z Poorboys World. Dawał bardziej matowy efekt i może ciut lepszą powłokę antystatyczną.
Testowałem jeszcze kiedyś dressing z Poorboys World. Dawał bardziej matowy efekt i może ciut lepszą powłokę antystatyczną.
- Od: 6 wrz 2012, 13:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości