Niemka podobno płakała jak sprzedawała, ale tego nie musieliśmy przeżywać, gdyż pojazd trafił do pięknego nadwiślańskiego kraju bez naszej pomocy pod koniec 2013 roku. Po 6 miesiącach ówczesny właściciel postanowił go sprzedać ze względu na wykonywaną pracę. Też niemal płakał przy sprzedaży.
MX z 2003 roku z przebiegiem 115 tkm, limitowana edycja Silver Blues z silnikiem B6, otwartym dyfrem (wymienionym na Fuji z 2003 roku) i wszystkomającym wyposażeniem:
– klima
– skórzana tapicerka w kolorze granatowym
– podgrzewane taborety
– czarno-granatowa kierownica i gałka obszyte skórą
– elektryczne szyby i lusterka
– centralny zamek z pilotem
– moherowy dach w kolorze granatowym z podgrzewaną szybką
– granatowy persening
– 16" felgi Enkei właściwe dla wersji SB
– style bar z windshiottem [zdemontowany, sprzedany]
– rozpórki górne i dolne ze sportive`a
– Big Brake
– ABS
– 2 poduszki
Dodatkowo bolid wyposażony w światła do jazdy dziennej, emulator zmieniarki, system odstraszania kun i innych gryzoni


Edit 13.03.2016: stwierdzenie o pozostawieniu serii jest już nieaktualne
Plany:
– seryjne felgi Enkei 15" w kolorze granatowym na zimę [done]
– granatowy hardtop (trzeba kupić) [pomysł porzucony]
– montaż roll bara [done]
– bikini soft top [done]
– nowe tarcze Zimmermann, klocki Ferrodo, przewody HEL w oplocie [done]
– wymiana zawiasu na Bilstein B8 + Eibach pro kit [done]
– dwuetapowa korekta lakieru + powłoka ceramiczna, polerka reflektorów + zabezpieczenie, odświeżenie środka [done]
– zmiana otwartego dyfra na LSD [done]
– wymiana obrysówek i kierunków na białe / czerwone [done]
– frame railsy celem ochrony podłużnic przez progami zwalniającymi [done]
– grubsze staby
– jak będzie trzeba to poli