Nie masz czasu na szukanie? – Szybkie pytanie / szybka odpowiedź
Witam, może ktoś z szanownych gazowników spojrzeć wyżej na propozycję, którą dostałem? Na 18 maja mam termin montażu i nie chciałbym wtopić Wezmę ten droższy pakiet, ale interesuje mnie czy jakieś poszczególne elementy wymienić na lepsze?
TOMBLA napisał(a):oby tylko kolektor zdjęli do nawiercania
dokładnie
i jeszcze ja bym wolał postawić wtryskiwacz koło PB czyli dragon odpada bo pojedynczego nie widziałem
Coś w ten temat hana /barrakuda
http://autogaz-busko.pl/portfolio_category/mazda/
Witam
Zamierzam kupić mazde 323 s 2003 1.6 98kM.
Ma założony gaz,z tego co napisał mi właściciel jest to System sekwencyjny Agis,reduktor Tomasetto Alaska,butla w kole STAKO.
Przyznaje sie że nie mam pojęcia co to oznacza,ale interesuje mnie jedno,czy jest to w miare dobrej jakości instalacja i czy nie będe miał z nią problemów ?
Mógłby ktos mi przetłumaczyc to na język zwykłego kierowcy ?:)
Pozdrawiam !
Zamierzam kupić mazde 323 s 2003 1.6 98kM.
Ma założony gaz,z tego co napisał mi właściciel jest to System sekwencyjny Agis,reduktor Tomasetto Alaska,butla w kole STAKO.
Przyznaje sie że nie mam pojęcia co to oznacza,ale interesuje mnie jedno,czy jest to w miare dobrej jakości instalacja i czy nie będe miał z nią problemów ?
Mógłby ktos mi przetłumaczyc to na język zwykłego kierowcy ?:)
Pozdrawiam !
-
martines79
Ja nie deptam,chodzi mi o auto do spokojnej jazdy i wozenia Familii
A jak z awaryjnościa,mam sie spodziewac szerszych wydatkow na serwisy instalacji itp?
A jak z awaryjnościa,mam sie spodziewac szerszych wydatkow na serwisy instalacji itp?
-
martines79
Zależy jak kto dbał i serwisowal instalacje i auto. A co do bezpiecznego ważenia familii co zrobisz przy wyprzedzaniu jak zredukujesz do 4 biegu a obroty nie pójdą dalej jak 4.5-5 rpm? Czy to jest bezpieczne?
Regeneracja DPF........info PW
Jeśli chodzi o sam reduktor, może nie wyrabiać, ale nie musi, zobaczysz jak będzie, najwyżej się go wymieni. O elektronikę Agis się nie martw, będzie hulała, tylko trzeba to dobrze poustawiać, w razie czego tutaj służę pełną pomocą w zakresie Agisa, bo to nasz sprzęt
-
makmarc
bananmin napisał(a):TOMBLA napisał(a):oby tylko kolektor zdjęli do nawiercania
dokładnie
i jeszcze ja bym wolał postawić wtryskiwacz koło PB czyli dragon odpada bo pojedynczego nie widziałem
Coś w ten temat hana /barrakuda
http://autogaz-busko.pl/portfolio_category/mazda/
A po ludzku? A które konkretnie Hany, Barracudy? Jakieś za i przeciw?
pojedynczo zamocowane wtryskiwacze lpg obok wtrysków pb
o tak
http://autogaz-busko.pl/portfolio-items ... rettyPhoto[gallery_image_1]/4/
o tak
http://autogaz-busko.pl/portfolio-items ... rettyPhoto[gallery_image_1]/4/
Witam wszystkich.
Właśnie nabyłem mazde 6 GH z 2007 2.0 benzyna przebieg 57000.
dostałem oferte z firmy grandservice z koziegłów na instalacje BRC Sequent 24.11 + lubryfikator JLM i teraz mam dylemat, nigdy nie miałem auta z gazem, wiec nie mam o tym bladego pojecia, przeglądając to i inne fora, większość osób odradza lubryfikat tłumacząc ze to nic nie daje a moze zatkac kolektor. gdzieś czytałem, że tak moze być, ale w mazdach się sprawdza, więc proszę o podpowiedź:
1. czy ta instalacja będzie ok ? chciałbym pojeździć tym autem z 5-7 lat, bo robie przebiegi do 10k rocznie., gdzies mi się obiło o uszy że ta instalacja jest dla silników do 140 km, a ja mam 147.
2. jeżeli instalacja bedzie dobra to czy brac ten lubryfikator ? nie chodzi mi o koszty bo te 200 zł to pikus przy całym zakupie auta i instalacji, chce mieć pewność, albo prawie pewność, że silnik nie padnie/nie zatrze sie/ nie wybuchnie itp po przejechaniu 10k km
3. jezeli polecacie inna instalację do tego silniką to jaką i króciutko dlaczego.
Z góry dziękuje za wszelkie podpowiedzi
Właśnie nabyłem mazde 6 GH z 2007 2.0 benzyna przebieg 57000.
dostałem oferte z firmy grandservice z koziegłów na instalacje BRC Sequent 24.11 + lubryfikator JLM i teraz mam dylemat, nigdy nie miałem auta z gazem, wiec nie mam o tym bladego pojecia, przeglądając to i inne fora, większość osób odradza lubryfikat tłumacząc ze to nic nie daje a moze zatkac kolektor. gdzieś czytałem, że tak moze być, ale w mazdach się sprawdza, więc proszę o podpowiedź:
1. czy ta instalacja będzie ok ? chciałbym pojeździć tym autem z 5-7 lat, bo robie przebiegi do 10k rocznie., gdzies mi się obiło o uszy że ta instalacja jest dla silników do 140 km, a ja mam 147.
2. jeżeli instalacja bedzie dobra to czy brac ten lubryfikator ? nie chodzi mi o koszty bo te 200 zł to pikus przy całym zakupie auta i instalacji, chce mieć pewność, albo prawie pewność, że silnik nie padnie/nie zatrze sie/ nie wybuchnie itp po przejechaniu 10k km
3. jezeli polecacie inna instalację do tego silniką to jaką i króciutko dlaczego.
Z góry dziękuje za wszelkie podpowiedzi
- Od: 18 kwi 2013, 13:38
- Posty: 15
- Skąd: Dąbrowa Górnicza
- Auto: 6 2.0 MZR (GH LF) – 2007 r.
Instalacja będzie ok; ma świetną elektronike z dopracowanymi algorytmami autoadaptacji, dzieki czemu te instalacie w ogóle działają, po montażu u większości monterów BRC
Jak poczytasz fora o lpg i pooglądasz galerie, to dowiesz się że 95% zakładów BRC nie montuje instalacji – robią po prostu wrzut pod maskę. Dlatego strach BRC montować, nie mając zaufanego gazmena.
Z tegoż powodu bym tą instalację olał – stawiaj na "składaka" Stag/LPGTech. Konfigi masz podane w klilu tematach na forum, ew zobacz u mnie w profilu, możesz założyć podobną. Najważniejszy jest jednak ogarnięty gazmen, których w GOP nie brakuje. (davanti, silesia cars itd)[url]lpg-forum.pl/slaskie-t17776-60.html[/url]
Jak poczytasz fora o lpg i pooglądasz galerie, to dowiesz się że 95% zakładów BRC nie montuje instalacji – robią po prostu wrzut pod maskę. Dlatego strach BRC montować, nie mając zaufanego gazmena.
Z tegoż powodu bym tą instalację olał – stawiaj na "składaka" Stag/LPGTech. Konfigi masz podane w klilu tematach na forum, ew zobacz u mnie w profilu, możesz założyć podobną. Najważniejszy jest jednak ogarnięty gazmen, których w GOP nie brakuje. (davanti, silesia cars itd)[url]lpg-forum.pl/slaskie-t17776-60.html[/url]
Witam,
Od tygodnia mam zamontowaną instalacje brc seq 24.11 z dotryskiem vrs zamiast lubryfikatora.
Po przejechaniu 200km, zeżarło mi 1/4 baku czyli jakieś 15l co daje 7,5l/100km!!!! do tego jeszcze połowę zbiornika gazu, a więc ok 20l co daje 10l/100km czyli spala mi 7,5 l benzyny i 10 l gazu na 100km !
przy przejechaniu 200km to wskaznik benzyny nie powinien nawet drgnąć, a tu wygląda jakby auto jeździlo i na benzynie i na gazie jednocześnie.
W rozmowie z instalatorem po odebraniu auta powiedział, że dotrysk benzyny będzie tylko powyżej 3500 obrotów no i przy uruchamianiu silnika do osiągniecia odpowiedniej temperatury bodajze 38 stopni, a to co mam teraz ma się nijak do tego o czym on mówił.
Nie wiem co mam teraz robić, najchętniej to bym ta instalację wyrwał z auta, bo na samej benzynie wychodzi mi taniej niż w takiej konfiguracji jak jest teraz.
Proszę o pomoc, co robić, czy to może normalne na początku instalacji, i ona musi się w jakiś sposób sama dopasować, i to spalanie benzyny spadnie czy po prostu gazownik to partacz ? na razi nie bedę wymieniał nazwy firmy.
Od tygodnia mam zamontowaną instalacje brc seq 24.11 z dotryskiem vrs zamiast lubryfikatora.
Po przejechaniu 200km, zeżarło mi 1/4 baku czyli jakieś 15l co daje 7,5l/100km!!!! do tego jeszcze połowę zbiornika gazu, a więc ok 20l co daje 10l/100km czyli spala mi 7,5 l benzyny i 10 l gazu na 100km !
przy przejechaniu 200km to wskaznik benzyny nie powinien nawet drgnąć, a tu wygląda jakby auto jeździlo i na benzynie i na gazie jednocześnie.
W rozmowie z instalatorem po odebraniu auta powiedział, że dotrysk benzyny będzie tylko powyżej 3500 obrotów no i przy uruchamianiu silnika do osiągniecia odpowiedniej temperatury bodajze 38 stopni, a to co mam teraz ma się nijak do tego o czym on mówił.
Nie wiem co mam teraz robić, najchętniej to bym ta instalację wyrwał z auta, bo na samej benzynie wychodzi mi taniej niż w takiej konfiguracji jak jest teraz.
Proszę o pomoc, co robić, czy to może normalne na początku instalacji, i ona musi się w jakiś sposób sama dopasować, i to spalanie benzyny spadnie czy po prostu gazownik to partacz ? na razi nie bedę wymieniał nazwy firmy.
- Od: 18 kwi 2013, 13:38
- Posty: 15
- Skąd: Dąbrowa Górnicza
- Auto: 6 2.0 MZR (GH LF) – 2007 r.
To nie jest normalnie
Zacznijmy od tego że samochód ma pracować na LPG w całym zakresie obrotów -bez żadnych dotrysków powyżej 3500rpm. (tzn zrozumiałe jest, jesli ustawi się benzyne w za kresie obrotów "pod czerwone" – bo i tak mało kiedy silnik tak pracuje i szkoda czasu instalatora....)
Że bierze benzynę, to albo jest tak ustawiony, albo nie ma emulatora poziomu paliwa i wskaźnik głupieje. Zatankuj do pełna benzyny, przejedź się i sprawdź czy ubyło.
Zacznijmy od tego że samochód ma pracować na LPG w całym zakresie obrotów -bez żadnych dotrysków powyżej 3500rpm. (tzn zrozumiałe jest, jesli ustawi się benzyne w za kresie obrotów "pod czerwone" – bo i tak mało kiedy silnik tak pracuje i szkoda czasu instalatora....)
Że bierze benzynę, to albo jest tak ustawiony, albo nie ma emulatora poziomu paliwa i wskaźnik głupieje. Zatankuj do pełna benzyny, przejedź się i sprawdź czy ubyło.
rozmawiałem z instalatorem i powiedział, że to moduł komfortu tak działa, że obniża wskazówkę na podstawie komputera i przejechanych kilometrów. Ale dla pewności zatankowałem do pełna i i po przejchaniu 100 dotankuje i wtedy bedzie pewnosc ile spalił
aktualizacja: po przejechaniu 105km,w cyklu mieszanym miasto/trasa dolałem 0,84l paliwa, a więc wynik jak dla mnie conajmniej zadowalający. niestety potwierdził się fakt, że wskazówka jest obniżana prze komputer i trzeba jeździć na pamięc kilometrów :/
aktualizacja: po przejechaniu 105km,w cyklu mieszanym miasto/trasa dolałem 0,84l paliwa, a więc wynik jak dla mnie conajmniej zadowalający. niestety potwierdził się fakt, że wskazówka jest obniżana prze komputer i trzeba jeździć na pamięc kilometrów :/
- Od: 18 kwi 2013, 13:38
- Posty: 15
- Skąd: Dąbrowa Górnicza
- Auto: 6 2.0 MZR (GH LF) – 2007 r.
Skoro taki temat to szybkie pytanie: noszę się z zamiarem Mazdy 6 GG 2005-2007 i od razu po zakupie chce ją zagazować i teraz pytanie: czy lepiej w tym celu wybrać motor 1.8 czy 2.0?
Czekam na szybką odpowiedź
Czekam na szybką odpowiedź
1,8 jak i 2,0 nadaje się do zagazowania. Ale lepiej kup 2,0, ma więcej mocy a pali tyle samo co 1,8.
Tylko warunek, dobra instalacja i odpowiednia regulacja.
Tylko warunek, dobra instalacja i odpowiednia regulacja.
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości