Opel Speedster Honda K20 2001 " Biała Wdowa"
Auto wczoraj przywiozłem do Krotoszyna i dzisiaj stoi już u lakiernika. Dzisiaj również Mirek przywiózł mi półosie wraz z przegubami, więc jutro najprawdopodobniej będę je montował. Silnik na EMU pali w miarę trzeba kręcić z 2-3 s zanim odpali, ale po odpaleniu ladnie trzyma obroty. Testowałem głośność i na wolnych obrotach słychac tylko wtryskiwacze, ale po dodaniu gazu...to nie jest już elektryczne autko.. 

Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Jest w pl drugi speedster z takim silnikiem?
Graty i liczę na prawy fotel, bo niestety swoim docelowym upalaczem nie zaliczę tego zlotu to sobie innych auta i umiejętności oblukam.
Graty i liczę na prawy fotel, bo niestety swoim docelowym upalaczem nie zaliczę tego zlotu to sobie innych auta i umiejętności oblukam.
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
MariuS napisał(a):Jest w pl drugi speedster z takim silnikiem?
Jedyny w PL i nie wiem czy nie w EU. W angli głownie sa uturbiane i modzone 2,2. Oki prawy masz załatwiony:) Tak ja będę już w piątek. Chciałbym tylko powiadomoć ze mega upalania nie bedzie. Za swieze wszystko jest a ja chcialbym wrocic do domu o własnych siłach.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Szacun za objechanie wszystkich kręcąc silnik do połowy zakresu obrotów hehe. Jak ogarniesz kartofle to będzie mega pocisk i wtedy się piszę na prawy 

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
UpDate!!
Silnik już wystojony....
okazało się że w Emu trzeba było wyłączyć synchronizacje pierwszego wałka i zrobić odpowiednią korekcję. Spowodowane jest to lekko wyciągniętym łańcuchem rozrządu, napinacz który jest zamontowany nie przeskoczył jeszcze na kolejny ząbek i przez to wałek musi gubić synchronizację. Na szczęście w niczym to nie przeszkadza, więc można upalać. Z newsów również zakupiłem 2 felgi 18" na tył ATS Motorsporty, aby zamontować dużo łatwiej dostepne slicki. Zostały również zakupione nówki sztuki dwa slicki 240/640/R18 Michelina o mieszance średniej S8D oczywiście w mega promocji 2 szt taniej o polowe niż 1 szt:)
Zrobiłem sobie również niespodzianke na dzień dziecka i zapisałem sie na tor Poznan...sam jestem ciekaw rezultatów..
A no i najważniejsze...byłem dzisiaj na hamowni i oto co wypluło...auto strojone na PB98 oraz pomiar wykonywany bez nadmuchu w dolot, dlatego drugi pomiar juz mial gorące powietrze.
Silnik już wystojony....
Zrobiłem sobie również niespodzianke na dzień dziecka i zapisałem sie na tor Poznan...sam jestem ciekaw rezultatów..
A no i najważniejsze...byłem dzisiaj na hamowni i oto co wypluło...auto strojone na PB98 oraz pomiar wykonywany bez nadmuchu w dolot, dlatego drugi pomiar juz mial gorące powietrze.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Takiego obrotu sprawy się nie spodziewałem.
Co to za góry i doliny na tym wykresie? Coś się ślizgało na hamowni czy jak? Bo wykres taki średni jak na dopiero co wystrojony samochód
Co to za góry i doliny na tym wykresie? Coś się ślizgało na hamowni czy jak? Bo wykres taki średni jak na dopiero co wystrojony samochód

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
E nie znacie się typowy japoniec załącza się V- tek i po 4500 tysia dopiero jedzie . Ale miało być ponad 250 KM słyszałem a tu lipa Panie co i na tak lekkie auto urywa pupę. Miałem okazję jeźdzć Hoplem jak miał 155 KM i było szybko a teraz to aż strach się bać .
Kiedy Poznań ?
Kiedy Poznań ?
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Mateusz, Ty masz jakies zmienione walki? Duzo niutona wyszlo. Takie seryjne k20 po strojeniu to granice 215-220nm robi i 220 koni.
Ja mam kolektor RBC i przepustnice 70mm, ale zaraz wstawie filmik z przyspieszenia i jest tragedia;/ jedzie to jak czarna wdowa;/ Nie wiem czy nie trzeba bedzie jakos to inaczej wystroic bo jest masakra jakas. kreski kreskami ale licznik pokazuje co innego;/
dla porównania na tych samych oponach z tyłu za czasów 147km
dla porównania na tych samych oponach z tyłu za czasów 147km
Ostatnio edytowano 23 sie 2015, 06:03 przez Capazo, łącznie edytowano 1 raz
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Zmierz sie jakims sprzetem z gpsem. Przy takich niewielkich mocach czas do 200 nie bedzie rewelacyjny. http://www.zeperfs.com/en/fiche2907-lotus-exige-cup.htm
Tak exige wg papieru jest tylko nieznacznie szybszy do 160 i 2s szybszy do 200, a ma 30 koni wiecej. Wyniki wydaja sie realne.
Ja rxem z tym silnikiem i przy mocy 220-225koni mialem do 160 15.7s wg gpsa. Ty masz kolo 4s lepiej z samej masy i lepszego startu. Moim zdaniem wyniki sa odpowiednie jak na taka moc i mase.
Tak exige wg papieru jest tylko nieznacznie szybszy do 160 i 2s szybszy do 200, a ma 30 koni wiecej. Wyniki wydaja sie realne.
Ja rxem z tym silnikiem i przy mocy 220-225koni mialem do 160 15.7s wg gpsa. Ty masz kolo 4s lepiej z samej masy i lepszego startu. Moim zdaniem wyniki sa odpowiednie jak na taka moc i mase.
jackkpl napisał(a):Zmierz sie jakims sprzetem z gpsem. Przy takich niewielkich mocach czas do 200 nie bedzie rewelacyjny. http://www.zeperfs.com/en/fiche2907-lotus-exige-cup.htm
Tak exige wg papieru jest tylko nieznacznie szybszy do 160 i 2s szybszy do 200, a ma 30 koni wiecej. Wyniki wydaja sie realne.
Ja rxem z tym silnikiem i przy mocy 220-225koni mialem do 160 15.7s wg gpsa. Ty masz kolo 4s lepiej z samej masy i lepszego startu. Moim zdaniem wyniki sa odpowiednie jak na taka moc i mase.
Ok ale dlaczego tak bardzo poszarpany jest wykres z hamowni?? i jeden pomiar na 230 a drugi na 214;/? az tyle powietrze by zrobilo?
Wyliczyłem w kalkulatorze i licznik pokazuje idealnie wszystko. Na 5-tce przy 8500 mam 207km/h i na filmiku tyle wychodzi.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
ja tam się nie znam na silnikach hondy ale ja dalej będę drążył temat przebiegu, bo jest on co najmniej dziwny.
Za drugim pomiarem oprócz różnicy 20KM przy 7500 był duży dołek (pomijam te dwie góry poni. Rozumiem że temp. w dolocie wzrosła ale to powinno wpłynąć na cały przebieg a nie takie dziwne góry i doliny.
Na drodze idzie wyczuć że auto jedzie nierównomiernie?
Vtec oryginalnie załącza się przy 4500? Może załącza się za późno i stąd pierwszy spadek? No i czemu moc/moment ładnie rośnie do 6000 żeby później zaliczyć duży spadek?
Chyba że K-seria hondowa tak ma ?
Może tu jest właśnie problem bo raz masz 230 koni a za chwilę 180?
Za drugim pomiarem oprócz różnicy 20KM przy 7500 był duży dołek (pomijam te dwie góry poni. Rozumiem że temp. w dolocie wzrosła ale to powinno wpłynąć na cały przebieg a nie takie dziwne góry i doliny.
Na drodze idzie wyczuć że auto jedzie nierównomiernie?
Vtec oryginalnie załącza się przy 4500? Może załącza się za późno i stąd pierwszy spadek? No i czemu moc/moment ładnie rośnie do 6000 żeby później zaliczyć duży spadek?
Chyba że K-seria hondowa tak ma ?
Może tu jest właśnie problem bo raz masz 230 koni a za chwilę 180?

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Zmień tunera albo hamownie, bo coś tu szwankuje
Auto idzie średnio jak na taką kombinację mocy do masy i trakcji.
No i koniecznie zmierz się czymś pokroju vectora, bo licznik może sporo oszukiwać. Jaki miałeś najlepszy czas w Czaplinku na ćwiare?
No i koniecznie zmierz się czymś pokroju vectora, bo licznik może sporo oszukiwać. Jaki miałeś najlepszy czas w Czaplinku na ćwiare?
Adrenaline Addiction.
Bez przesady, ten kolektor RBC wlasnie daje takie podbicie kolo 5500rpm.
http://www.k20a.org/forum/showthread.php?t=96235
Jedyne co, to ten dolek przy zalaczaniu vteca (moze sie nie zdazy walek obrocic , albo cos z paliwem).
Druga sprawa to ta moc na koncu,ale wg mnie to tez moze byc kwestia jakiejs korekcji mapy po temperaturze powietrza.
http://www.k20a.org/forum/showthread.php?t=96235
Jedyne co, to ten dolek przy zalaczaniu vteca (moze sie nie zdazy walek obrocic , albo cos z paliwem).
Druga sprawa to ta moc na koncu,ale wg mnie to tez moze byc kwestia jakiejs korekcji mapy po temperaturze powietrza.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość