
Nissan 200SX S13 SR20DET '89 2.0T BLACK SHEEP
- Od: 17 gru 2012, 02:02
- Posty: 1728 (0/10)
- Skąd: Trawniki
- Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF
Podziwiam zapał i szybkość działania kolegi
Powodzenia w dalszej zabawie z autem i oby nie było więcej takich przygód ja w Czaplinku.

Best ET: Czaplinek '15 17,813, Ryki '15 17,808
-
Moderator EC/NM
- Od: 12 lip 2014, 15:21
- Posty: 865 (39/14)
- Skąd: Łódź
- Auto: 3 BK '05r HB 1.6 Z6-VE
MX-3 KL-DE



-
makmarc
Graty samozaparcia i tego, że się nie poddałeś. Głupio było tak bezradnie patrzeć na płycie lotniska na to co się stało z autem
Czekamy na media z pierwszego odpalania 


- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Dzięki za dobre słowo, takie podejście jeszcze bardziej mnie motywuje. Mam nadzieję, że już w weekend będzie banglał.
Freezoneq robię to zkumplem samemu ciężko wsadzić silnik
Dopisano Pt, 22 maja 2015, 09:31:
jeszcze wrzucę zdjęcie zestawu startowego

Freezoneq robię to zkumplem samemu ciężko wsadzić silnik
Dopisano Pt, 22 maja 2015, 09:31:
jeszcze wrzucę zdjęcie zestawu startowego


-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
O kuuuurde, jednodniowa nieobecność w Twoim temacie wiąże się z ogromnymi zaległościami 
Przerażające tempo prac, przeciętny człowiek zbiera się dłużej do zmiany opon, niż Ty kupisz, wymienisz i dopieścisz nowy silnik! Tak więc gratki, jest na co popatrzeć i co śledzić w temacie.
Przerażające tempo prac, przeciętny człowiek zbiera się dłużej do zmiany opon, niż Ty kupisz, wymienisz i dopieścisz nowy silnik! Tak więc gratki, jest na co popatrzeć i co śledzić w temacie.
Ja też z podziwem tutaj zaglądam. Odwiedziłem (nie sam, oczywiście) któregoś razu Adama niedługo po zakupie auta i tempo zmian przy tym aucie jest na prawdę zaskakujące
Sam chciałbym móc przeprowadzić tak szybkie zmiany przy emiksie
Będę nadal tutaj zaglądał z dużym optymizmem i dopingiem dla Ciebie
Sam chciałbym móc przeprowadzić tak szybkie zmiany przy emiksie
Będę nadal tutaj zaglądał z dużym optymizmem i dopingiem dla Ciebie
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
Gratki wytrwalosci
grunt ze sie nie poddales ;–) bedzie ogien oczywiscie obserwuje !

- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1840 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Silnik zagdał wczoraj o 22:38
nie zdążyłem już poskładać reszty, bo było już późno, została pompa wspomagania, schować komputer, zalać chłodnicę i założyć z powrotem maskę 
Dzisiaj jazda próbna
później wrzucę media
na razie nagrałem tylko jeden filmik 
Dzisiaj jazda próbna

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
No więc tak, po dwóch tygodniach ciężkiej pracy, worku pieniędzy i zarwanych wieczorach w końcu w nissanie zasiadł SR20DET. Mój egzeplarz to wersja notchtop z VTC (zmiennymi fazami rozrządu) pierwotnie wyciągnięty z S14. Wciągnąłem go z całym osprzętem potrzebnym do swapa tzn z przerobioną wiązką, skrzynią, spiekowym sprzęgłem (6 łopatek), kolektorami, chłodnicą i turbosprężarką
Seryjnie 200KM przy 0,6bar doładowania. Na takim setupie teraz lata. Niedługo pewnie coś się zmieni, ale na razie testuję silnik i nie będę nic kombinował. Ogólnie wszystko pieknie bangla z jednym małym szczególikiem, wolne obroty trochę wariują, raz jest 900, raz 1000, a raz 1100, ale to pewnie drobiazg, z którym sobie poradzę 
Jeździ się nim świetnie, ma kompletnie inną charakterystykę niż CA18, które jechało dopiero od 4krpm, ten jedzie od samego dołu dzięki VTC. Spiek jest tylko trochę ciężki do opanowania na początek, w ogóle się nie ślizga i dla niewprawnego kierowcy jest ciężko utrzymać auto, żeby nie zgasło przy ruszaniu
Jestem mega zadowolony z tego swapa, moja Natalka mówi to samo, to, że mi się japa cieszy jak nim jadę to normalne, ale nawet ona po tym jak zasiadła za kierę nie chciała przestać jeździć
Polecam oglądać na dobrym audio
Jeździ się nim świetnie, ma kompletnie inną charakterystykę niż CA18, które jechało dopiero od 4krpm, ten jedzie od samego dołu dzięki VTC. Spiek jest tylko trochę ciężki do opanowania na początek, w ogóle się nie ślizga i dla niewprawnego kierowcy jest ciężko utrzymać auto, żeby nie zgasło przy ruszaniu
Jestem mega zadowolony z tego swapa, moja Natalka mówi to samo, to, że mi się japa cieszy jak nim jadę to normalne, ale nawet ona po tym jak zasiadła za kierę nie chciała przestać jeździć
Polecam oglądać na dobrym audio

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Szacun




- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Ptaszki ćwierkają, SR20DET pięknie mruczy
po prostu sielanka
Graty, Graty i jeszcze raz Garty!!!


Graty, Graty i jeszcze raz Garty!!!
Best ET: Czaplinek '15 17,813, Ryki '15 17,808
-
Moderator EC/NM
- Od: 12 lip 2014, 15:21
- Posty: 865 (39/14)
- Skąd: Łódź
- Auto: 3 BK '05r HB 1.6 Z6-VE
MX-3 KL-DE
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości