Mazda6 GG RF ’05 CiTD 2.0 121 KM, AERO, Eibach, DOTZ

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez Weelkoo » 21 maja 2015, 19:58

benzyna + przyzwoite wyciszenie, wsiadłbyś do GH czy GJ i efekt ten sam :) ba, mi ze dwa razy zdarzyło się w GG odpalać już pracujący silnik ale tam zasadniczo było go jednak słychać ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2011, 21:48
Posty: 1181 (0/17)
Skąd: Bieruń
Auto: BMW 330e xDrive

Postprzez makmarc » 21 maja 2015, 22:43

Celin napisał(a):Fakt benzyna, ale cisza jakby nic pod maską nie chodziło. Mimo wszystko wolę swoją Madzię, jak wdepnę to idzie, a tutaj taki trochę toporny w przyspieszaniu


To fakt, toporne to to, ale daj Boże, byś miał okazję przejechać się takim z silnikiem TGDI (w chłopskim rozumieniu 2.0T 280KM w czterobucie), a mamy coś takiego na stanie w firmie i robi robotę :)
makmarc
 

Postprzez Celin » 24 maja 2015, 22:22

Madzia umyta i nawoskowana :)
Załączniki
0014 (1280x853).jpg
0017 (1280x853).jpg
0019 (1280x853).jpg
0020 (1280x853).jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2012, 12:48
Posty: 568
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF

Postprzez WisniaUs » 24 maja 2015, 22:31

BAJKA ale listwy z drzwi koniecznie OUT !!
WisniaUs
 

Postprzez Celin » 24 maja 2015, 22:34

W planie w czerwcu, teraz nie miałem czasu, wtedy tez przemaluję zaciski. I była już pierwsza obcierka po zmianie sprężyn, delikatna bo na piasku jak wyjeżdżałem z działki z bramy :P Mimo wszystko fajniej się teraz prowadzi, pewniej w zakrętach.

Myślę jeszcze nad przerzuceniem podkładki pod tablicę na sam dół zderzaka, a nie tak jak obecnie we wlocie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2012, 12:48
Posty: 568
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF

Postprzez Danmazda » 24 maja 2015, 22:41

Jaka laleczka <spoko>
Na spot przyjedz, było by co macać :D
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez Celin » 24 maja 2015, 22:45

Też w planie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2012, 12:48
Posty: 568
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF

Postprzez Nightfall » 25 maja 2015, 13:58

Ale lustereczko <serduszka> coś pięknego <spoko>
Nightfallówna
Dum Spiro Spero.....
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 11 lut 2013, 22:32
Posty: 4117 (138/173)
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda 6,kombi ,2006 rok, 2.0 diesel, Dpf out,chiptuning 130 KM/363 Nm,Phantom Blue

Postprzez Celin » 25 maja 2015, 15:47

Poczekaj aż dorwę się do polerki mechanicznej :–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2012, 12:48
Posty: 568
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF

Postprzez Nightfall » 25 maja 2015, 16:44

Strach się bać. hahaha
Tylko używaj profesjonalnej polerki żeby nie porobić luster jak lakier przegrzejesz.
Ciezko mi sobie wyobrazić ze jeszcze piękniejsza będzie niż teraz jest <spoko>
Nightfallówna
Dum Spiro Spero.....
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 11 lut 2013, 22:32
Posty: 4117 (138/173)
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda 6,kombi ,2006 rok, 2.0 diesel, Dpf out,chiptuning 130 KM/363 Nm,Phantom Blue

Postprzez Celin » 25 maja 2015, 16:54

Lakier ma już swoje lata i mimo wszystko są defekty które widać z bliska. No i nieszczęsne rysy koliste, do których uważam, że tylko mechanika da radę.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2012, 12:48
Posty: 568
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF

Postprzez Celin » 28 maja 2015, 22:20

Po pełnym zatankowaniu tak siedzi tył
DSC_0503 (800x450).jpg


a tak siedzi przód
DSC_0504 (800x450).jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2012, 12:48
Posty: 568
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF

Postprzez xRafalx » 28 maja 2015, 22:56

Trochę lipa :| :|
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3600 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez Yoki » 28 maja 2015, 22:58

To nie piwo, że pianka na 3 palce to w drugą stronę działa im mniej tym lepiej :)
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez Celin » 28 maja 2015, 23:48

Liczę, że jeszcze się ułoży ;P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2012, 12:48
Posty: 568
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF

Postprzez Nightfall » 29 maja 2015, 05:52

No ten przód w porównaniu do tylu to troszkę wysoko :|
Ułożyć się napewno jeszcze uloza tylko czy aż tyle <co?>
Na springach trzeba uważać. Ja na 18 nie przycieram nigdzie ale na 16 zdarza się :P
Nightfallówna
Dum Spiro Spero.....
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 11 lut 2013, 22:32
Posty: 4117 (138/173)
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda 6,kombi ,2006 rok, 2.0 diesel, Dpf out,chiptuning 130 KM/363 Nm,Phantom Blue

Postprzez Danmazda » 29 maja 2015, 09:31

Nightfall napisał(a):Ułożyć się napewno jeszcze uloza tylko czy aż tyle

Aż tyle się nie ułożą. Jest taka sama sytuacja jak u Przemka.
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez xRafalx » 29 maja 2015, 09:35

danmazda napisał(a):
Nightfall napisał(a):Ułożyć się napewno jeszcze uloza tylko czy aż tyle

Aż tyle się nie ułożą. Jest taka sama sytuacja jak u Przemka.

Ale dlaczego taka sytuacji wystąpiła? :|
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3600 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez Danmazda » 29 maja 2015, 09:42

xRafalx napisał(a):Ale dlaczego taka sytuacji wystąpiła

Źle dobrane sprężyny do silnika. Tył nie ma znaczenia czy będą one od diesla czy benzyny lub przedliftowe czy tam poliftowe, dla tego tu tył siedzi dobrze. Przednie już musza być odpowiednie, każdy silnik ma inną wagę.
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez LooKasH8 » 29 maja 2015, 11:27

popieram :) Ja mam w dieselku coraz niżej przód, z każdą jazdą odnoszę takie wrażenie :D teraz przód mam tak jak u Ciebie tył :P W takiej konfiguracji jak Twoja nie jest odczuwalna różnica w kierowaniu?? Jakieś pływanie albo coś?
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2014, 23:24
Posty: 535 (0/1)
Auto: Były – Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM, liftback 2007
– Mazda 6 GH L5-VE Sedan 2008;
JEST:
– Mazda MX-5 NBfl B6 '02
– Saab 93 SS Aero b207R MY '03 290KM/410NM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy