Z tulejami wahacza środkowego sprawa wygląda tak jak to opisał Jędrzej, pasuje tuleja pływająca z Vectry b.
Długość tulei wewnętrznej do vectry 52mm, do Xeda 50mm, wystarczy dać do szlifierza żeby zebrał po 1mm z każdej strony.
Średnica zewnętrzna tulei z Vectry 45mm, do Xeda 44, na szlifierce zebrać 1mm, tej tulei nie da się obrobić na tokarce.
Reszta wymiarów jest nieistotna, tak spreparowana tuleja bez problemu zastępuje oryginalną. Jeżdżę już prawie 2 lata na lemforderze, koledze też zakładałem takie tuleje do polifta.
Łączniki stabilizatora to tylko Ramech z Bielska-Białej, nie kupisz nic lepszego, chyba że oryginał, łączniki Yamato zdychają po roku, pekają gumy i łącznik się wyklepuje. U siebie jeżdżę na Ramechu już prawie 3 lata, nic się nie dzieje, zrobiłem ponad 30tys km, osłony nadal są w dobrym stanie, nic nie stuka. Ważne żeby przy wymianie łączników skasować też luzy na tulejach stabilizatorów, inaczej łączniki padną szybciej. Łączniki nie mają kompletnie nic do geometrii zawieszenia.
Co do 4WS, na pewno tego nie masz, fakt, zawieszenie tylne jest przystosowane do montażu takiej przekładni, ale to chyba było tylko w wersjach japońskich. Masz sztywną przekładnię, drążki kierownicze i końcówki, no i oczywiście 4 wahacze na jedno koło
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust