kamilspider napisał(a):zumki44, zmienił się dźwięk na tym podwójnym dolocie? Wskazówka obrotomierza ma moc
Tak na gorszy bardziej bliżej fabryki ...
pawelc napisał(a):Tak pokręconego pomysłu dawno nie widziałem , co to według Twoich założeń ma dać ? W mx-6 jest ciężko sensownie poprowadzić dolot,a to co w tej chwili masz, to po włączeniu wentylatorów pięknie będzie zasysać ciepłe powietrze
To był projekt nie zakończony

Ogólnie dziwne zjawisko wystąpiło. Musiał bym zhamować go 2x przed i po. Odczucia takie że moment z dołu się poprawił i góra ,ale środek zmuliło . Miałem zamiar zrobić przegrodę (air box ) ale już wylatuję i auto zostawiłem na 3miesiące. Po powrocie będzie v6

więc wtedy zrobię projekt

.
Zalety i Wady 2 stożków.
Zalety:
-Moment obrotowy od samego dołu do 2500 wzrósł .
-Moment obrotowy od 4500 do odcinki wzrósł.
-Poprawa osiągów
-Odpalenie auta szybsze (po rozgrzaniu czasami pół obrotu czyli na dotyk)
-----------------------------------------------------------------
Wady:
-2x stożki =2x cena
-koszt wykonania z nierdzewki droższy.
-trzeba zastosować ekrany cieplne ( jak sam pawlec mówił Ciągnie z chłodnicy ciepłe powietrze)
-dźwięk stożków słabszy nie jest już taki Basowy gardłowy tylko bardziej bliżej fabrycznemu układowi.
-----------------------------------------------------------------
Projekt będzie obejmować zbudowanie ekranu (grodzi ) przed ciepłem i układu nawiewu zimnego powietrza (tunele np zamiast halogenu itp. )
Po wsadzeniu V6 będę hamować fabryczny układ dolotowy v6 poźniej 1 stożkowy i na końcu 2x stożki i zobaczymy Efekty Placebo czy są realne czy nie
