W filmie numer 2, film 2 od około 3 sekundy słychać dzwonienie, które nie występuje gdy klimatyzacja jest wyłączona. Dodatkowo chcąc nakręcić te filmy zauważyłem, że na biegu jałowym po pewnym czasie zmniejsza się dzwonienie, po dodaniu gazu pojawia się problem ponownie.
W filmie 1 film 1 z kolei lepiej widać pracę napinacza oraz koła pasowego, stąd kolejne pytania: czy to "skakanie" napinacza jest normalne?
Może nie widać tego dokładnie, ale koło pasowe wydaje mi się, że trochę pracuje góra-dół w stosunku do osi łożyska. Cały rozrząd był wymieniony 25 tys. kilometrów temu, do tego pasek dodatkowo 5 miesięcy temu przy wymianie alternatora, czyli ma jakieś 7 tysięcy km przeżyte.
Nie widać żadnych opiłków metalicznych przy sprężarce, chłodzi i grzeje dobrze, jedynie ten dźwięk mnie martwi, żeby nagle się nie zatarło i nie zerwało paska. Co mnie może czekać:
-wymiana kompletu na używany, który może wyjść najtaniej ale jest niepewny,
-samo łożysko ale nowe,
-samo sprzęgło ale nowe,
-wymiana koła pasowego?
Czy taka sprężarka będzie pasować do modelu po lifcie?

Dopisano 19 maja 2015, 07:17:
Jakieś problemy z wyświetlaniem z wrzuty były, są pliki na innym hostingu.