Stukanie w silniku podczas przyspieszania

Postprzez PABLO_ » 24 mar 2015, 22:33

Witam,
Jak w temacie. Podczas przyspieszania na niskich obrotach( do 1000) słychać spod maski dziwne terkotanie. Dopiero kupiłem to autko. Mazda 6 1.8 2004r. Dodam iż dźwięk ten jest słyszany jest zawsze, na zimnym jak i na ciepłym silniku. Macie jakieś pomysły? pomocy :)
PABLO_
 

Postprzez brodaM6 » 25 mar 2015, 09:11

Weź i teraz sie domyśl co mu stuka :| ,idź za przykładem wielu osób i wrzuć nagranie , <oczko> czyż nie bEDzie łatwiej o jaka kolwiek podpowiedź
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez thing » 25 mar 2015, 09:26

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2007, 23:11
Posty: 396 (10/4)
Skąd: Kraków
Auto: Śliwka 2.0 M6 ;)

Postprzez brodaM6 » 26 mar 2015, 09:19

No tak sprzęgło mu w silniku stuka <spoko>
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Adisbdg » 22 kwi 2015, 15:05

Sprawdź panewki
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sty 2009, 00:58
Posty: 73
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6 2.3 Top Sport 2006

Postprzez PABLO_ » 15 maja 2015, 17:22

Ponawiam pytanie,
Nasłuchiwałem troszkę i wydaje mi się że trzeszczy alternator. Czy ktoś z Was miał również z nim problem i co może trzeszczeć?
PABLO_
 

Postprzez brodaM6 » 15 maja 2015, 20:11

u mnie nie trzeszczy alternator ,moze jakies lozysko ci gzecholi
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Krzysiek1980 » 16 maja 2015, 19:10

Prawdopodobnie albo zużyte sprzęgiełko alternatora, albo rolka napinacza. U mnie mechanik stwierdził że napinacz się zastał i musiał go potraktować WD 40, po tym zabiegu przez ok 1k km głośno cykało, a teraz już trzeba się wsłuchać i jest w miarę ok.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2007, 21:29
Posty: 341 (0/9)
Skąd: Ozorków
Auto: Mazda 6 (GG) 2.0 benzyna/147KM, 2005r po lifcie, hatchback

Postprzez brodaM6 » 17 maja 2015, 08:20

Wd nie służy do smarowania :|
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Krzysiek1980 » 18 maja 2015, 06:32

Tylko że napinacz się zastał i nie spełniał swojej roli, więc musiał go rozruszać. Piszę tylko jak to u mnie wyglądało.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2007, 21:29
Posty: 341 (0/9)
Skąd: Ozorków
Auto: Mazda 6 (GG) 2.0 benzyna/147KM, 2005r po lifcie, hatchback

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6