Witam serdecznie wszystkich forumowiczów i szanowną administracje.
Chciałbym wam przedstawić mój nowy nabytek jakim jest Madzia 323P z 97r. Cena była dość komiczna za ten stan, nie jest idealna, ale jej stan określam na bardzo dobry.
Przedstawiam parę zdjęć, przejrzałem 20 stron i nie znalazłem tego modelu, myślę, że w tych czasach jest już rzadko spotykany.
Kolor lakieru
12R Aquarius blue pearl
Dane techniczne:
Rozmiary....... 4030/ 1695/ 1405 (cm)
Moc przy.4000.obr........132Nm
Sprężanie: 9.4 bara
Pojemność Baku: 50L
Prędkość maksymalna: 173km/h
Masa: 1065kg
Bagażnik: 300L
Akumulator: 12V 40aH
Przerwa na świecy: 1.1mm
Rodzaj napędu: 2WD
Wyprodukowany w Japonii (Hiroszima )
Zasilany: Benzyną (niezagazowana )
Usterki jakie już znalazłem:
– Świecąca kontrolka ABS (cały czas bez przerwy, mimo, że hamulce działają tak jak powinny, może ktoś ma na to radę?)
– Fabryczny rozrząd (Wymiana na nowy, może przyszły tydzień)
– Fabryczne kable, świece (rozpadały się w ręce), ale są już nowiutkie i moc wróciła
– Padnięty centralny zamek, zamyka od strony pasażera tylko, a od strony kierowcy otworzę, ale już nie zamknę
– Drzwi kierowcy nieoryginalne (są czerwone w środku, a powinny być niebieskie) mimo to wszystkie szyby OEM.
– Filtry zawalone, olej prawie sztywny ale to już wina poprzedniej właścicielki.
– Brak radia
– Nie był podłączony wentylator od dmuchawy (już sprawny).
– Brak 2 kluczyka, dorobienie kosmiczna cena
– Brak silniczka w lampie przedniej lewej, również urwany kierunek również z lewej strony.
– Nie działa podświetlenie zegarów (jest może poradnik jak się dobrać do zegarów?)
– Nie działa podświetlenie stacyjki (również szukam poradnika jak to ogarnąć)
– Brakuje osłony kolektora
– Zderzak był spawany i malowany, oraz wymieniana prawa lampa (samo szkło)
Modyfikacje/wymiany:
– Nowe świece NGK i kable NGK dedykowane
– Nowy rozrząd, płyny ustrojowe, filtry(kabina, powietrze, paliwa, olejowy)
– Wstawienie centralki nowej, alarmu, oraz otwieranie z pilocika.
– Wrzucenie Car Audio, Radio Sony, głośniki Pioniera, bo oryginał się rozpadają.
– Naprawa Podświetleń zegarów/stacyjki. (Pomożecie?)
– Wyczyszczenie wnętrza, mimo że jest już dość ładne i czyste (zdjęcia jutro, muszę go poskładać).
– Wrzucenie ładnych wycieraczek.
W planach:
– Ładne Alufelgi (biały kolor czy srebrne jak myślicie?) (aktualnie stoi na stalowych)
– Halogeny do przodu, bo zaślepki już są dość luźne i ślad po pęknięciu by zasłoniły.
– Polerka całej karoserii + reflektory.
– Założenie ledów (ale jeszcze nie jest pewne)
– Odświeżenie stalowych bo już zaczynają rdzawe się robić.
Ogólnie ma trochę pierdół do zrobienia, ale za to co zapłaciłem to żyć nie umierać, oznak korozji nie ma prawie wcale, lekkie bombelki na nadkolu, i 25 cm progu do wspawania i już blaszki będą ładne.
Prosiłbym was o pomoc dotyczącej ABS'u i tych piekielnych podświetleń, z racji tego że boje się ruszyć kierownice bo nie chciałbym żeby poducha wybuchła ,a chciałbym dodać, że to mój pierwszy własny samochód
Pozdrawiam serdecznie
Mazda 323P BA "Toruńska Madzia" 1997r. 1000W Audio
Strona 1 z 1
Witamy w dziale Nasze Mazdy Dodaj prosze zdjęcia na serwer MS (opcja załącznik podczas edycji posta). Jeśli chodzi o ABS padł czujnik któryś, musisz zobaczyć jakeie kody błędów wypluje to będziesz wiedział który. Ewentualnie przetarł się przewód, ja tak miałem i nie działał ABS i świeciła się kontrolka, ogarnięty kabelek i jest ok już.
Rzeczy zrobione dziś: 12.05.2015r
– Polerka całej karoserii + Świateł,
– Naprawa podświetlenia i regulacji deski rozdzielczej,
– Ogarnięcie kabli bo dmuchawa kiepsko działała, ale teraz dmucha jak powinna.
Fotka do wglądu.
Pozdrawiam
– Polerka całej karoserii + Świateł,
– Naprawa podświetlenia i regulacji deski rozdzielczej,
– Ogarnięcie kabli bo dmuchawa kiepsko działała, ale teraz dmucha jak powinna.
Fotka do wglądu.
Pozdrawiam
- Od: 5 maja 2015, 02:25
- Posty: 51
- Skąd: Toruń
- Auto: Mazda 323F (BA) 1996 1.8 16V
Mazda 323P (BA) 1997 1.4 16V
26.05.2015
Zrobione:
– Zawieszenie nowe (75%)
– Centralka, zdalne sterowanie (drzwi + klapa bagażnika)
– Wymiana filtru powietrza
– Wymiana wszystkich żarówek W5W i W3W.
– II część polerki
– Pomalowanie org kołpaków + zabezpieczenia. ( foty w piątek)
– Uszczelnienie lewej lampy bo stała w niej woda + wymiana kierunku (fotki)
Do zrobienia:
– Tylne amory Sachsa + sprężyny eibacha
– Zamontować Car Audio (Głośniki, Twiterry Pioneer; zwrotnice JBL)
– Kupić nowe radio (Aktualne JVC wypatroszone )
– Konserwacja podwozia (baran)
– Wspawanie kawałka progu.
Zrobione:
– Zawieszenie nowe (75%)
– Centralka, zdalne sterowanie (drzwi + klapa bagażnika)
– Wymiana filtru powietrza
– Wymiana wszystkich żarówek W5W i W3W.
– II część polerki
– Pomalowanie org kołpaków + zabezpieczenia. ( foty w piątek)
– Uszczelnienie lewej lampy bo stała w niej woda + wymiana kierunku (fotki)
Do zrobienia:
– Tylne amory Sachsa + sprężyny eibacha
– Zamontować Car Audio (Głośniki, Twiterry Pioneer; zwrotnice JBL)
– Kupić nowe radio (Aktualne JVC wypatroszone )
– Konserwacja podwozia (baran)
– Wspawanie kawałka progu.
- Od: 5 maja 2015, 02:25
- Posty: 51
- Skąd: Toruń
- Auto: Mazda 323F (BA) 1996 1.8 16V
Mazda 323P (BA) 1997 1.4 16V
Zrobione:
– Centralka z pilota + otwierany bagażnik (bardzo ciekawy bajer) niedługo wrzucę film.
– Podświetlenie zamka pasażera.
– Odświeżone felgi + kołpaki.
– Car Audio Pioneer w sumie 1000W, + dodatkowo wygłuszenie drzwi i tyłu <serduszka>
Do zrobienia:
– Nadkola (konserwacja)
– Wspawanie kawałka progu
– Montaż podłokietnika (święty gral znaleziony)
– Centralka z pilota + otwierany bagażnik (bardzo ciekawy bajer) niedługo wrzucę film.
– Podświetlenie zamka pasażera.
– Odświeżone felgi + kołpaki.
– Car Audio Pioneer w sumie 1000W, + dodatkowo wygłuszenie drzwi i tyłu <serduszka>
Do zrobienia:
– Nadkola (konserwacja)
– Wspawanie kawałka progu
– Montaż podłokietnika (święty gral znaleziony)
- Od: 5 maja 2015, 02:25
- Posty: 51
- Skąd: Toruń
- Auto: Mazda 323F (BA) 1996 1.8 16V
Mazda 323P (BA) 1997 1.4 16V
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości