
Mazda 323C BA Z5 '95 I Dropped 323C I Pożegnanie str 22
Zależy jakie wstawisz
Ja dumam gdzie wstawić do efki imam pewną koncepcję na przeróbkę oryginalnych świateł i wsadzenie o-ringa wkoło soczewki.
Widziałem w MX3 czy BA ledy i nigdy dobrze nie wyglądały, może po prostu dlatego że ja w ogóle ledów w aucie nie lubie. Fabryczne ok, ale dokładane wrzucane gdzieś w zderzak moim zdaniem zwyczajnie szpecą.
W mx3 jedyne możliwe miejsce dla dziennych to okrągłe światła zamiast halogenów.
Co do BA to sensownych miejsc nie ma. Chyba żeby tak:
albo tak:
Niestety nie dopadłem dziennych, które są prostokątne i łączą w sobie funkcję halogenów i dziennych. Są tylko okrągłe. Jeszcze jedną opcją jest to co oferują Reflektory Soczewkowe (tam gdzie wilusjdm przerabiał swoje lampy) – można im wysłać światła, to dorzucą oringa drl wkoło soczewki plus homologacja na kloszu.
Co do BA to sensownych miejsc nie ma. Chyba żeby tak:
albo tak:
Niestety nie dopadłem dziennych, które są prostokątne i łączą w sobie funkcję halogenów i dziennych. Są tylko okrągłe. Jeszcze jedną opcją jest to co oferują Reflektory Soczewkowe (tam gdzie wilusjdm przerabiał swoje lampy) – można im wysłać światła, to dorzucą oringa drl wkoło soczewki plus homologacja na kloszu.
Pseudo ledom mowimy stanowcze nie. To nie jest jakies "wiejskie" audi czy vw. Takie oswietlenie jak na powyzszych foto, jest ok.
Orientujecie sie, czy da sie przelozyc piasty itd do cetki, tak by miec rozstaw srub jak 323gt czyli 5x114?
Orientujecie sie, czy da sie przelozyc piasty itd do cetki, tak by miec rozstaw srub jak 323gt czyli 5x114?
Nie nie nie żadnych wiejskich ledów ;D. Led to może być tylko i wyłącznie jak jest zainstalowany fabrycznie ;p Tak samo żadnej ingerencji w lampy, jest dobrze tak jak jest. Myślałem sporo nad ori halogenami przeciwmgłowymi zrobionymi na żółto ale jeszcze nie wiem ;p Nie chce zrobić choinki i tak już jest pełen obrys 
W piątek i sobotę trochę się już porobiło
Nabita ponownie klima i zamontowany już jeden fotel z Toyoty Supry mk3
Po niedzieli montujemy drugi fotelik pasażera i jak dobrze pójdzie do końca tygodnia podepnę grzane dupcie i plecki
wiem że narazie nie trzeba bo ciepło ale skoro jest grzanie w fotelach to czemu nie skorzystać. Spróbuje jeszcze jakoś przełożyć tapicerke z tylniej kanapy od supry na moją żeby był komplet ;D Potem jeszcze tylko ogarnę od znajomego kercher'a do tapicerek i je porządnie wypiore 
W piątek i sobotę trochę się już porobiło
- Od: 23 wrz 2014, 23:58
- Posty: 207
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: Mazda 323c 1995r Z5
Dominator napisał(a):Pseudo ledom mowimy stanowcze nie. To nie jest jakies "wiejskie" audi czy vw. Takie oswietlenie jak na powyzszych foto, jest ok.
Orientujecie sie, czy da sie przelozyc piasty itd do cetki, tak by miec rozstaw srub jak 323gt czyli 5x114?
Jak się da do F z Z5 to da się tutaj, to wszystko to samo
Yyyy, pytanie tylko jak jest z półosiami, bo sobie łapy nie dam uciąć, czy wieloklin będzie pasował. Dać się da, tylko pytanie czy to będzie p&p, czy rzeźba.
Chuck, a jak z mocowaniami? P&P, czy sporo przeróbek?
Chuck, a jak z mocowaniami? P&P, czy sporo przeróbek?
Gared napisał(a):Yyyy, pytanie tylko jak jest z półosiami, bo sobie łapy nie dam uciąć, czy wieloklin będzie pasował. Dać się da, tylko pytanie czy to będzie p&p, czy rzeźba.
Chuck, a jak z mocowaniami? P&P, czy sporo przeróbek?
Cos ty xd nie moze byc za latwo. A nie chcialem tez spawac mocowan zeby fotele nie straciły na wartości to zrobilem specjalne podkladki/dystanse.
Bede robil drugi fotel to pocykam fotki to pokaze.
Generalnie gdybym chcial je opchnac to od mocowan szyn odkrecasz te blaszki i dystanse i spowrotem wracaja do supry i spowrotem moge wsadzic ori fotele
- Od: 23 wrz 2014, 23:58
- Posty: 207
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: Mazda 323c 1995r Z5
Reasumując nie było dużych zmian? To teraz czekam na relację jak fotele trzymają i o ile lepiej się jeździ względem oryginałów 
Gared napisał(a):Reasumując nie było dużych zmian? To teraz czekam na relację jak fotele trzymają i o ile lepiej się jeździ względem oryginałów
nie było dużych zmian tylko robienie podkładek było czasochłonne i wyliczenie tego żeby były rowno i generalnie wszystkie podkładki trzeba było dobrze powyginac i dopasować. Fotele sa twardsze i to czuć jak sie siadzie. Ale trzymanie boczne rewelacja, wyczucie auta bardzo na plus.
Generalnie jestem zadowolony. Jeszcze jak się je podepnie i na zimne dni bedzie grzana pupcia to dopiero bedzie malina
- Od: 23 wrz 2014, 23:58
- Posty: 207
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: Mazda 323c 1995r Z5
Mi fotele oryginalne pasują, ale wstawienie mat grzejnych wychodzi drożej niż wrzucenie kompletu foteli jak u ciebie (mierzę w maty mające z 70W i zastanawiam się czy to nie będzie za mało dla dobrego efektu w solidne mrozy).
Ciekawe które z rzędu
każda cyfra na innej wysokości, czyli o kant
rozbić taki pomiar
Mam tak samo w MX-3

luki_92_92 napisał(a):Ciekawe które z rzędukażda cyfra na innej wysokości, czyli o kant
rozbić taki pomiar
Mam tak samo w MX-3
Przebieg na 98% rzeczywisty :p bo silnik jest w bardzo dobrej kondycji, mozecie wierzyc badz nie ale na 5tys km nawet pol miarki oleju nie zeszlo xd.
A poza tym na praktykach w mazdzie mi sprawdzili dane pojazdu i wychodzi na to ze przebieg rzeczywisty
- Od: 23 wrz 2014, 23:58
- Posty: 207
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: Mazda 323c 1995r Z5
To jak wytłumaczysz, że każda cyfra na innej wysokości? Jakby był realny cyferki powinny być na jednym poziomie
Jak ci sprawdzili dane pojazdu, przecież w kompie auta nie ma żadnych zapisów odnośnie serwisów i przebiegu przy nich
Nie przeczę, że przebieg auta może być niski bo auto po fotach wygląda na dobry stan, jednak jestem pewien na 99% że wskazanie licznika prawdziwe nie jest bo przy kręconych przebiegach cyferki nie są na jednym poziomie a przy prawdziwych przebiegach takie coś się nie zdarza 

Noo ladnie 260 kkm
Licznik moze i byl przewiniety ale jak serducho zdrowe to tylko sie cieszyc
Noo i faktycznie cyferki powinny byc idealnie rowno, u ojca w sedanie jak wsakiwaly to cyferki byly rowno
Zreszta jak Mazda smiga bez zadnego ale tylko sie cieszyc i jezdzic z bananem na twarzy
Fotele z supry mi sie osobiscie nie podobaja
z 323f sa lepsze, sa głębsze i to duzo niz w 323C, mam porownanie:) Tylko ze znow fotel nie da sie odchylic zeby kogos do tylu wpuscic 


Noo i faktycznie cyferki powinny byc idealnie rowno, u ojca w sedanie jak wsakiwaly to cyferki byly rowno
Zreszta jak Mazda smiga bez zadnego ale tylko sie cieszyc i jezdzic z bananem na twarzy
Fotele z supry mi sie osobiscie nie podobaja
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
arafal21 napisał(a):Noo ladnie 260 kkmLicznik moze i byl przewiniety ale jak serducho zdrowe to tylko sie cieszyc
![]()
Noo i faktycznie cyferki powinny byc idealnie rowno, u ojca w sedanie jak wsakiwaly to cyferki byly rowno![]()
Zreszta jak Mazda smiga bez zadnego ale tylko sie cieszyc i jezdzic z bananem na twarzy![]()
Fotele z supry mi sie osobiscie nie podobajaz 323f sa lepsze, sa głębsze i to duzo niz w 323C, mam porownanie:) Tylko ze znow fotel nie da sie odchylic zeby kogos do tylu wpuscic
Powiem tak na żywo wyglądaja bardzo fajnie (dużo lepiej niż na zdjęciach, jak sie je porządnie wyczyści dopiero zrobią robote) i maja pare zalet ;D Siedzi się jeszcze niżej, fotele są twardsze ale i wygodniejsze. Bardzo dobrze trzymają maja funkcje memory przy składaniu. Fotel pasażera ma taką stopke z tyłu że jak ktoś sobie siedzi z tylu to go naciska nogą, fotel sie składa i odjeżdza do przodu a przy skladaniu wraca do starej pozycji a nie jak ori fotele że układają się na pion.
Mają podgrzewanie i co dla mnie jest ważne siedzi się niżej niż wczesniej ;D
- Od: 23 wrz 2014, 23:58
- Posty: 207
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: Mazda 323c 1995r Z5
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości