No i w końcu się dokopałem do tematu
![oczko ;)](./images/smilies/oczko.GIF)
Kilka rad co do felg.
Wszystko zależy jak szeroko chcesz je mieć (z tym nei ma co przesadzać bo czym szersza felga tym auto wiecej pali, i opony szybko – BARDZO SZYBKO – się zużywają).
Zależy też wszystko od tego jak mocno chcesz auto posadzić – czym niżej tym koło bardziej się chowa i tworzy Ci się naturalnie negatyw – i z przodu i z tyłu.
Ja mam 9 cali et 35 z tyłu mam dodatkowo dystans 25mm
![! !!](./images/smilies/wykrzyknik.gif)
bez tego koło jest schowane.
Z przodem gorzej bo przy dużej glebie rant lekko wystaje ale dopuszczalnie (kilka razy mnie złapali i było ok).
Szersza felga to automatycznie mniejsze et czyli 9.5 cala szeroka felga to et jakies 25. itd.
Czym szerzej wiąże się z cięciem kielichów i wkładania talerzyków do negatywu (camber plates), które montujesz do gwintu (chyba, że kupileś gwint odrazu z camberami – isc itp).
Musisz też pamiętać o tym, że czym niżej auto tym bardziej inne podzespoły jak np PÓŁ OŚ LEWA KRÓTKA jest tak napięta przy glebie – od serii – 10-12cm, że lubi mieszek sie zerwać i obrzygać Ci całą felge np lub co gorsze wypaść. Ja ośkę zmieniam co roku bo nie daje rady – niestety taka natura trójki.
Na szczęście na allegro można tanio wyrwać całą połoś z przegubami.
Jeśli masz jakieś pytania wal ! Pomogę
![oczko ;)](./images/smilies/oczko.GIF)
P.S Great Job!
![spoko <spoko>](./images/smilies/spoko.gif)