zbyt niska prędkość maksymalna

Postprzez travis » 8 lip 2013, 23:27

mimo, że mam na szybie naklejkę informującą chyba o założonej blokadzie max 195km/h to mazda nie ma siły ciągnąć powyżej 160 :(
droga równa, tylko kierowca w aucie, podpięcie pod komputer nie wskazało nic niepokojącego.
nie jestem maniakiem zawrotnych prędkości ale coś tu chyba jest nie tak :(
Początkujący
 
Od: 19 lut 2013, 18:51
Posty: 25
Auto: Mazda 6 FL Pb 2.0 147KM kombi

Postprzez przemo2000 » 9 lip 2013, 18:55

Na jakim biegu rozpedzałeś auto? Ja na 4 rozpedziłem do 190 i potem musiałem hamować
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2012, 19:14
Posty: 95
Skąd: Kętrzyn
Auto: M6 GY FL 2.0 benzyna

Postprzez travis » 10 lip 2013, 08:22

Na jakim biegu rozpedzałeś auto?

a czy to w zasadzie istotne? nawet jakbym ciągnął od 90km/h na piątce to w końcu (po znacznie dłuższym czasie oczywiście) powinien się w końcu rozpędzić no nie?
Początkujący
 
Od: 19 lut 2013, 18:51
Posty: 25
Auto: Mazda 6 FL Pb 2.0 147KM kombi

Postprzez brii » 10 lip 2013, 08:41

Zależy od konfiguracji skrzyni/krzywej przebiegu mocy. Niektóre samochody osiągały Vmax na przedostatnim biegu. Wątpię jednak by tak było w 6GG.
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Adisbdg » 29 kwi 2015, 14:21

Z przymróżeniem oka patrzyłbym na te ograniczenie u mnie w 2.3 niby odciecie przy 217 jak się nie myle a znacznie bardzej rozpedziłem samochod
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sty 2009, 00:58
Posty: 73
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6 2.3 Top Sport 2006

Postprzez brodaM6 » 30 kwi 2015, 06:03

Tylko wersie us maja kaganiec i napewno nie przy 217
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez thesilent » 30 kwi 2015, 11:10

travis, ja mieszkam w Niemczech i 160km/h to dla mnie chleb powszedni. A mam 5 biegów i 141KM w teorii. Swoją bez problemu leciałem licznikowe 200km/h.

Od 120km/h do 200km/h moja mazda bez problemu rozpędza się na piątym biegu. Na LPG dodam. Nie jest to oczywiście kilka drobnych sekund, ale po prędkościomierzu widać, że ładnie nabiera prędkości.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2013, 20:11
Posty: 293 (9/13)
Skąd: Sollstedt, Niemcy
Auto: Mazda 6 2.0 LPG 2004r.
Citroen Grand C4 Picasso 2.0 HDI 2007r.

Postprzez rymko » 30 kwi 2015, 14:54

U mnie odcina przy 190 i całe szczęście, bo już przy tej prędkości huk jak w samolocie ;P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2009, 14:23
Posty: 482 (2/6)
Auto: Mazda 6I 2.3 2007 A-spec/AT

Postprzez Adisbdg » 6 maja 2015, 11:39

Hmm to może poprzedni właściciel sciągnął kaganiec.
Wczoraj sprawdzałem doleciałem do 200 ale co prawda to prawda wyciszenie pozostawia dużo do życzenia <rotfl>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sty 2009, 00:58
Posty: 73
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6 2.3 Top Sport 2006

Postprzez em_dzej » 6 maja 2015, 12:03

AloHa

Wiem że to trochę inny temat , ale Gejsza do 200 idzie spokojnie ( na 6 biegu i obwodnicy ,jest jeszcze luz pod butem, ale to już sprawdzę na autostradzie ile ) . Usztywniona i obniżona jedzie jak po szynach , w środku po wyciszeniu znośnie :D . Chyba że klekoty mają inaczej
Obrazek
MACIEK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2013, 11:27
Posty: 2259 (88/29)
Skąd: SZY
Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej

Postprzez tomi911 » 6 maja 2015, 12:16

A ja z innej beczki – jaki masz zapięty biegi i jaką prędkość obrotową przy tych 160 km/h?
Z doświadczenia powiem, że większość samochodów seryjnych z silnikami o stosunkowo "normalnych" pojemnościach i mocach nie "idze" już tak chętnie powyżej 150 km/h – może po prostu za krótko czekałeś z tym rozpędzaniem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2014, 22:45
Posty: 658 (0/14)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 3 BK Active
Rocznik 2005 (Model 2006)
Hatchback 1.6 MZR 105 KM

Postprzez Michu_M6 » 6 maja 2015, 15:13

tomi911 napisał(a):może po prostu za krótko czekałeś z tym rozpędzaniem

nie no bez żartów :) mam ten sam motor pod maską i 200 wkręciłem bez problemu, powyżej 150 też sie rozpędzał – nie trzeba było czekać na wiatr w plecy.... rozpędzanie kończyłem na 6 biegu... pooommmaaałłłłu ale w końcu złapał 200 :) (w aucie: 2+1 i kufer kombi załadowany do rolety)...
więc coś jest nie OK z wozem kolegi... może hamulce zapieczone i nie odpuszczają? Sprawdzałeś czy lekko da się przepchnąć samochód na parkingu?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2014, 20:17
Posty: 575 (8/32)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 6 GY, LF, 2007

Postprzez rymko » 9 maja 2015, 12:00

Adisbdg napisał(a):Hmm to może poprzedni właściciel sciągnął kaganiec.
Wczoraj sprawdzałem doleciałem do 200 ale co prawda to prawda wyciszenie pozostawia dużo do życzenia <rotfl>


Ja mam wersję US, dlatego mam odcięcie, w twojej z pewnością polecisz 200.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2009, 14:23
Posty: 482 (2/6)
Auto: Mazda 6I 2.3 2007 A-spec/AT

Postprzez brodaM6 » 9 maja 2015, 15:02

Awatar kolegi wyglada jak przedliftowy a-spec ,tak z profila ,2006 już inaczej wyglądały ,jakieś mody były :D
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Krzysiek1980 » 9 maja 2015, 20:05

He,he, dobre <rotfl> rymko swoją droga te kagańce to smieszna sprawa, rozumiem ogranicznik do 250 km/h ale do 190 km/h przy silniku 2.3 to lekkie przegięcie. W tej chwili to moją starą 626 bym Cię przegonił na trasie :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2007, 21:29
Posty: 341 (0/9)
Skąd: Ozorków
Auto: Mazda 6 (GG) 2.0 benzyna/147KM, 2005r po lifcie, hatchback

Postprzez rymko » 11 maja 2015, 18:24

Może byś i przegonił, ale nie na długo :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2009, 14:23
Posty: 482 (2/6)
Auto: Mazda 6I 2.3 2007 A-spec/AT

Postprzez Adisbdg » 12 maja 2015, 14:56

Rymko też mam A-speca i spokojnie powyżej 200km/h mogę go rozbujać.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sty 2009, 00:58
Posty: 73
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6 2.3 Top Sport 2006

Postprzez brodaM6 » 12 maja 2015, 15:08

To ten z awatara <co?> ,to wyglada trochę inaczej jak 2006
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Adisbdg » 12 maja 2015, 15:46

Dlaczego inaczej? Troszke wyglad zmienia pakiet top sport ale nie wiele. Będe miał chwilę czasu to zrobie kilka fotek i wrzuce.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sty 2009, 00:58
Posty: 73
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6 2.3 Top Sport 2006

Postprzez rymko » 12 maja 2015, 18:07

Jak kupowałem furę w salonie mazdy w US sprzedawca mi powiedział, że wszystkie sprzedawane w Stanach – zarówno 2.3 jak i 3.0 mają kaganiec. Z tego wynika , że się mylił <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2009, 14:23
Posty: 482 (2/6)
Auto: Mazda 6I 2.3 2007 A-spec/AT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6