MX6 2.5 V6 zmiana silnika na 3.0 V6

Postprzez bajer0 » 15 maja 2006, 22:13

marcinkosky napisał(a):no tak wszystko ladnie pieknie ale jest to chyba nie osiagalne w Polsce a jezeli juz to za jaka kase

za mniejsza niz 3,0 v6 ;P

Mysle, ze moze byc problem z wlozeniem tego motoru do mx6, ze wzgldu na jego gabaryty no i jaka tam skrzynie dac wtedy? Lepiej pchnij KL-ZE – nie powinno byc tak duzo kombinowania jak z tym bydlakiem
"W niebie Cię czeka nagroda, wielka nagroda tylko grzeszyć się nie waż, bądź nam posłuszny to pójdziesz do nieba
W niebie Cię czeka niewyobrażalne, totalne i spektakularne, męczeństwo Twoje nie poszło na marne
W niebie Cię czeka religii sens taki, że masz być jak te pokraki bez myśli, Bóg Ojciec o wszystkim i tak za Ciebie pomyśli
Do nieba pójdziesz za czyny prawe, a nie za zabawę, religia daje niewolę, ale daje i strawę"
Kult – Park23
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2004, 13:11
Posty: 1134 (0/3)
Skąd: Lodz
Auto: 626 GF FS `98

Postprzez Jerry » 15 maja 2006, 22:14

Marcin dalej siedzisz na Orlenie czy zmieniłeś prace???
Sorki za OT
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2004, 13:00
Posty: 1907

Postprzez marcinkosky » 15 maja 2006, 22:18

Pracuje w Najbogatszej firmie w Polsce czyli na Orlenie hahaha

a co???
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2005, 15:14
Posty: 1462
Skąd: Warszawa
Auto: Prius P2

Postprzez Jerry » 15 maja 2006, 22:21

Puhcio napisał(a):przenisienie napędu.

no totalnie zapomniałem ale tam jest od pupy strony naped hahaha to wogóle eliminuje swap,przynajmniej jak dla mnie bo patyk mógłny sie za to zabrać hahaha
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2004, 13:00
Posty: 1907

Postprzez marcinkosky » 15 maja 2006, 22:29

to bedzie miala naped na 4 lapy :D
albo oddam ja do MONSTER GARAGE i bede mial prawdziwego potfora <diabełek>
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2005, 15:14
Posty: 1462
Skąd: Warszawa
Auto: Prius P2

Postprzez xXx » 15 maja 2006, 22:29

Jerry, wolny jesteś, za wolny dla mnie....... <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez bajer0 » 15 maja 2006, 22:31

taaa juz widze jak ktos w klubie przerobi FWD na RWD, lub AWD huhhuhuhu auto bedzie pewnie bokiem jezdzic, a powyzej 120 wal bedzie wytwarzal taki rezonans, ze satelity z mostu beda w kosmos startowac <diabełek>
huhuhuhuhu
"W niebie Cię czeka nagroda, wielka nagroda tylko grzeszyć się nie waż, bądź nam posłuszny to pójdziesz do nieba
W niebie Cię czeka niewyobrażalne, totalne i spektakularne, męczeństwo Twoje nie poszło na marne
W niebie Cię czeka religii sens taki, że masz być jak te pokraki bez myśli, Bóg Ojciec o wszystkim i tak za Ciebie pomyśli
Do nieba pójdziesz za czyny prawe, a nie za zabawę, religia daje niewolę, ale daje i strawę"
Kult – Park23
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2004, 13:11
Posty: 1134 (0/3)
Skąd: Lodz
Auto: 626 GF FS `98

Postprzez Xionc » 15 maja 2006, 22:52

Jerry, Ty go nie zniechęcaj. Niech pojedzie do tego całego toma racing (czy jakos tak, tam gdzie Papajo robił swoją rakietę). +30 koni przy 170 to tylko 18% mocy przyrostu, wiec nie przesadzajmy. Z 8-10% to z modyfikacji programu komputera by wyciągnął, prawda, czy się mylę? marcinkosky nie zniechęcaj się, zagadaj z Papajo, jedź, niech wycenią... no bo może faktycznie 15k krzyknom, ale wątpie.
Pozdrawiam,
Xionc Krzysztof :)

Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
statusTest
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2004, 23:25
Posty: 2479 (5/23)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda CX-7 2.3T AT AWD '08

Postprzez xXx » 15 maja 2006, 22:55

Czuję smród palonego oleju..............
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez jano86 » 16 maja 2006, 00:24

A może jednak pomysl na silnik z mondeo st220 nie jest taki zly ? ! Może uda się kupić np. od Niemców z jakiegoś rozbitego autka. Mocy dużo bez żadnej dlubaniny tylko montaż móglby sprawić trochę klopotów, ale trzeba się bawić !! Super pomysl!
V6 power !!! Fajnie było,
TURBO power to jest to!
200SX S13 mint condition
http://www.nissantech.pl/viewtopic.php?f=5&t=641
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2006, 19:35
Posty: 31
Skąd: Warszawa
Auto: MX-3 V6 teraz 200SX

Postprzez Boris86 » 16 maja 2006, 00:43

Niezły pomysł miał w zeszłym roku jeden Właściciel Mx-6 niezrzeszonej w klubie z Bydzi.
Kupił silniczek 2,3 z obiegiem Millera czyli KL-ZEM z mocą wyjsciową 220KM... miał to wkładać do swojej MX-6...
Do tego zapowiadał ze ma już zamówione Kute graty... wiec podchodził do tematu dośc poważnie.
Nie wiem co z tego wyszło...trzeba by sie ludzi z Bydzi popytaćczy i jak to jeździ??... Bo było nas dużo przy tej rozmowie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez Pit » 16 maja 2006, 08:30

Jerry napisał(a):
marcinkosky napisał(a):myslalem raczej nad zmiana oprogramowania, polerka kanalikow ...

...Obecnie to chyba najszybsza KL-ka w klubie...

serio? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez no_name » 16 maja 2006, 09:06

wsadz turbinke i starczy 10 tysiakow i wcale nie trzeba Bi turbo robic. duzo cwanych jest w tym temacie. byl filmik kiedys jak gosc mial uturbiona V6 w mx6 i popier... to pieknie. sadze, ze wyszlo by Ci jakies 210-220km i napewno bys mial najszybsza KL-ke no i piekny dzwiek V'ki z turbinka :D radyjko bys wywalil :P
zmiana z KL na KL-ZE jakos mi nie podchodzi co innego z K8 czy KF ale podobno sa jakies problemy poczytaj co Patryk xXx przechodzil.
jak na moje turbinka wcale nie musi byc wielka a bedziesz w 100% szczesliwy spytaj sie Walus'ia
CRONOS 2.5 V6 95`–>NEXIA1.5 16V 95`–>KADETT CABRIO 2.0 8V 91`–>PRELUDE 2.0 16V 97`–>ORION 1.8D 92`–>NEXIA 2.0 8v 95`–>CRONOS 95' do malych poprawek:] oraz VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 98' –> 323F BA 1.8 BP 94'
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2005, 00:00
Posty: 392
Skąd: Pyrzyce
Auto: 323F BA 1.8 BP LPG '94
Cronos KL ATX '95

Postprzez Pit » 16 maja 2006, 09:18

no_name napisał(a):...jakies 210-220km i napewno bys mial najszybsza KL-ke...

:]
Ostatnio edytowano 17 maja 2006, 13:20 przez Pit, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Morder » 16 maja 2006, 09:27

marcinkosky napisał(a):jak narazie scigalem sie tylko z mbmasterem i udalo mi sie wygrac ale pewnie sie domyslacie czemu (vrisy, Ola na pokladzie no i tuba <lol> )


nie wiem co jest z autem mbmastera ale w ogóle nie jedzie, przydałaby się wizyta w jakimś serwisie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:07
Posty: 897
Skąd: Pułtusk
Auto: MX-3

Postprzez mbmaster » 16 maja 2006, 12:13

HEEE HEee
A to dobre na rykach zaledwie 2-3 dlugosci wygrales a ja na spalonym szpeglem ledwo jechalem <lol> Własnie biore sie za naprawe Vris a dokaldnie zlecam to staremu bo on sie zna na elektronice i robimy sterowanie zewnetrzne. Przypominam ze na obecny stan wyscigow moje auto mialo 143KM i zjarane sprzeglo wiec uwazam ze duzo nie dostalem po pupie :] od 200KM KL-ZE a to ze nas postawili razem to jakas paranoja <killer> ale los tak chcial. Marcinkosky wstrzel se nitro bo silnik masz ok. Juz sie nie moge doczekac az cie objade :D i zobacze twoja nerwice z tego powodu. Swoja droga Maruuda wyprzedzilem i Walusia tez wiec jakim cudem walus w rykach mial 3 miejsce? Z Krzyniem szkoda ze nie startowalem bo marrud mowi ze rowne szanse bym mial.
Zoom zoom Zoom
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2004, 23:26
Posty: 1101 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda RX-8

Postprzez mbmaster » 16 maja 2006, 12:15

Morder napisał(a):nie wiem co jest z autem mbmastera ale w ogóle nie jedzie, przydałaby się wizyta w jakimś serwisie.


To znajdz mi kogoś w Warszawie kto Vrisy naprawia albo o nich słyszal <lol>

http://video.google.com/videoplay?docid ... 1043&q=MX6
cos w filmik przyspiesza przy starcie
Zoom zoom Zoom
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2004, 23:26
Posty: 1101 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda RX-8

Postprzez Morder » 16 maja 2006, 13:29

ok, nie chciałem ale już wyjaśniam...wyścig z Tobą wyglądał tak, że nie przyspieszałem na maxa, bo bałem się o opone, w której nie miałem powietrza (pół godziny latałem za pompką ale nikt nie miał)...Jerry może potwierdzić....
... przyspieszanie (na 80% możliwości auta) skończyłem na 3 biegu, było jeszcze kawałek do mety...i wrzuciłem luz (pewnie stojący na mecie zauważyli, że się toczyłem a nie przyspieszałem) no i tak doturlałem się na ludzie do mety...a i tak nie mogłeś mnie dojść :D a co do sprzęgła, też mam do wymiany. :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:07
Posty: 897
Skąd: Pułtusk
Auto: MX-3

Postprzez mbmaster » 16 maja 2006, 13:37

No ja juz wymienilem bo tydzien po Rykach auto nie nadawalo sie do jazdy. Juz w Rykach sobie puszczalem sprzeglo i z 5 ruszalem :D co pare osob moze potwierdzic.
No niewazne... psujemy temat marcikoskego. Z tego co sie orientuje Piotrusia furacz jest najszybszy z MX-6 ale sam nie widzialem wiec sie nie udzielam. A tak z od innej mańki to MR. Marcikosky skad masz tyle kasiory? jakies premie na Orlenie poszly czy co?
Zoom zoom Zoom
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2004, 23:26
Posty: 1101 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda RX-8

Postprzez no_name » 16 maja 2006, 16:32

mbmaster napisał(a):Marcikosky skad masz tyle kasiory? jakies premie na Orlenie poszly czy co?

jak to skad ?? przekety na paliwie robil na 10 litrow paliwa litr wody a olej napedowy to olej opalowy ;)
oczywiscie zarty :P
CRONOS 2.5 V6 95`–>NEXIA1.5 16V 95`–>KADETT CABRIO 2.0 8V 91`–>PRELUDE 2.0 16V 97`–>ORION 1.8D 92`–>NEXIA 2.0 8v 95`–>CRONOS 95' do malych poprawek:] oraz VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 98' –> 323F BA 1.8 BP 94'
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2005, 00:00
Posty: 392
Skąd: Pyrzyce
Auto: 323F BA 1.8 BP LPG '94
Cronos KL ATX '95

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje