problem z odpaleniem zimnego silnika
Strona 1 z 1
Witam.Tak jak w tytule,po nocy zanim odpali to po kilku probach naprawde dlugiego krecenia.Mechanik podejrzewal ze to brak kompresji,ale po sprawdzeniu okazalo sie ze ma w normie 10, 10, 10, 9,8.Potem twierdzil ze mozliwa przyczyna to uszczelniacze i ze swiece zalewa olejem.Moim zdaniem spaliny nie wskazuja na branie oleju.Ja z poczatku podejrzewalem ze moze byc brudny zbiornik i zatkany filtr paliwa(pompka pracuje bo slychac),no ale ten mechanik mowi ze to trzeba wykluczyc,wiec bez sprawdzenia ukladu paliwowego zabral sie do ustawiania zaworow.Auto odpala troszke lepiej,ale tez trzeba krecic ze 4,5razy no i teraz bardziej slychac zawory.Na wlaczonym ssaniu nie ma roznicy.No i jak juz odpali to trzeba pogazowac kilka minut no i praca silnika jakos nie rowna.Prosze o opinie jaka moze byc przyczyna problemu opisanego,dziekuje pozdrawiam.
-
kiko
A układ zapłonowy przejrzany?
- Od: 6 wrz 2009, 17:11
- Posty: 33
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda Mx 3 1.6 16v
Witaj,
Ja dzisiaj miałem duży problem z zapaleniem, najlepiej przeczyść bak i cały układ paliwowy,
Ja na szybko przepchałem go kompresorem ale myślę że jak osiądzie paliwo to będzie ten sam problem,
na szczęście jutro lub pojutrze na lawetę i do mechaniora i po nowy lakier
Ja dzisiaj miałem duży problem z zapaleniem, najlepiej przeczyść bak i cały układ paliwowy,
Ja na szybko przepchałem go kompresorem ale myślę że jak osiądzie paliwo to będzie ten sam problem,
na szczęście jutro lub pojutrze na lawetę i do mechaniora i po nowy lakier
- Od: 2 sty 2008, 13:04
- Posty: 10
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 626 CB coupe 1979r 2.0l
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6