MX6 2.5 V6 zmiana silnika na 3.0 V6

Postprzez marcinkosky » 15 maja 2006, 20:29

Witam.
Wpadl mi dzisiaj wszpanialy pomysl :D , a mianowicie taki zeby zmienic silniczek w moim MX-e choc nie moge na nic w nim narzekac :P
Pomyslalem nad silikiem 3.0 V6 (chyba byl taki montowany w Xsedosach 9 ale nie jestem pewien)
Mam do was pytanie cz ktos w ogole kiedys probowal takiego "przeszczepu" i najwazniejsze pytanie czy komora silnika nie jest za mala do takiego potwora :]

aha i jeszcze jedno pytanie do ludzi ktorzy dobrze sie znaja na SWAPach :) a mianowicie ile taka zmiana by kosztowala (orjentacyjnie oczywiscie :P )
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2005, 15:14
Posty: 1462
Skąd: Warszawa
Auto: Prius P2

Postprzez Puhcio » 15 maja 2006, 20:49

1) Xedos 9 nigdy nie miał 3.0 – do wybory były (v6) 2,0 2,3 Miller 2,5

2) Silnik 3.0 miała Mazda 929 i ma nowa Mazda 6 USA (od forda ST220)
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez marcinkosky » 15 maja 2006, 21:09

nowlasnie napisalem ze moge sie mylic bo nie bede mowil ze znam wszystkie modele mazdy itd.
Generalnie chodzi mi o silnik 3.0 V6 chcial bym go upchnac do mojej "niunki :D "
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2005, 15:14
Posty: 1462
Skąd: Warszawa
Auto: Prius P2

Postprzez Jerry » 15 maja 2006, 21:22

No Marcin KUPE KASY!!!Proponuje zebyś zapomniał o tym!!!Taki motor bedzie kosztował około 3500-4000tysie i jak trafisz w dobrym stanie to oki a jak nie to..........chyba zdajesz sobie sprawe.
Mysle ze tak miedzy 6000 a 7000 kolek powinieneś sie zamknąć :D o ile mocowanie silnika jest takie samo,skrzynia jest ta sama,zwrotnice itd bo tego nie wiem:D jeśli nie to licz koło 8000 do 10000 ale moje zdanie moze być mylne bo nie wiem dokładnie ile kosztuje ten motor.Jego cene dedukuje wiedząc ile kosztują 2,5 :)
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2004, 13:00
Posty: 1907

Postprzez marcinkosky » 15 maja 2006, 21:28

Tak sobie dziasiaj w pracy szybko pomyslalem i byl bym gotow wylozyc jakies 10.000 na operacje zmiany serca :]

Ewentualnie te kase mogl bym przeznaczyc na "dlubniecie" KL-ki ale nie wiem za bardzo co bym tam zrobil :| – moze macie jakies pomysly :D
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2005, 15:14
Posty: 1462
Skąd: Warszawa
Auto: Prius P2

Postprzez Jerry » 15 maja 2006, 21:33

Marcin pomysłów jest wiele a na dłubanie KL-ki musisz mieć troszke wiecej niż 10 tysi chyba ze zależy Ci na przyroście 10KM to moze uda sie za mnie hahaha a poważnie weź chłopie pracuj a nie myśl!!!Jeśli chcesz turbo to wiedz ze musisz mieć dwie turbinki no i koszta blisko dwu krotnie wieksze niż w R-ce <glupek2> Weź zacznij leki łykać hahaha
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2004, 13:00
Posty: 1907

Postprzez marcinkosky » 15 maja 2006, 21:39

akurat co do turbo to zdaje sobie sprawe i odpada ze wzgledu na wyskokie koszta :|
myslalem raczej nad zmiana oprogramowania, polerka kanalikow
wiem ze to takie delikatne ale zawsze cos <lol>
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2005, 15:14
Posty: 1462
Skąd: Warszawa
Auto: Prius P2

Postprzez marcinkosky » 15 maja 2006, 21:42

Po 1 to musze pogadac z kims kto sie naprawde zna na tuningu mechanicznym i wtedy bede mogl podjac jakas decyzje co dalej mam zrobic
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2005, 15:14
Posty: 1462
Skąd: Warszawa
Auto: Prius P2

Postprzez xXx » 15 maja 2006, 21:42

3,0 V6 z 929 żadna rewelacja. Ta sama moc co w KL, oczywiście muszą być różnice czyli wyższy moment obrotowy, wyższa masa, inna konstrukcja silnika, ponieważ nie jest to już K-series a zupełnie co innego. Zastanów się jeszcze nad faktem serwisowania takiego silnika. O ile rodzimych "K"aaaaaaammmmmiiiiiiikaaaaadze jest sporo, to gdzie potem serwisować taki silnik ??


Dalej jestem przy ZE, chociaż jak wiesz niektóre KL-ki też fajnie chodzą ;P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Jerry » 15 maja 2006, 21:43

marcinkosky napisał(a):myslalem raczej nad zmiana oprogramowania, polerka kanalikow
wiem ze to takie delikatne ale zawsze cos

Marcin,proponuje cobyś przestał :D chcesz spieddolić to auto???Obecnie to chyba najszybsza KL-ka w klubie wiec moze WYLUZUJ dobra.Naciesz sie nim!!!
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2004, 13:00
Posty: 1907

Postprzez xXx » 15 maja 2006, 21:45

Obecnie to chyba najszybsza KL-ka w klubie wiec moze WYLUZUJ dobra


Hehe............
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez marcinkosky » 15 maja 2006, 21:48

Jerry napisał(a):Obecnie to chyba najszybsza KL-ka w klubie wiec moze WYLUZUJ


nie wiem czy najszybsza czy nie i nie bede sie o to spieral.
jak narazie scigalem sie tylko z mbmasterem i udalo mi sie wygrac ale pewnie sie domyslacie czemu (vrisy, Ola na pokladzie no i tuba <lol> )
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2005, 15:14
Posty: 1462
Skąd: Warszawa
Auto: Prius P2

Postprzez Puhcio » 15 maja 2006, 21:52

xXx napisał(a):3,0 V6 z 929 żadna rewelacja. Ta sama moc co w KL


To zależy jaki rocznik. Były wersjo 170 i 200 KM. :)
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez Jerry » 15 maja 2006, 21:54

xXx napisał(a):
Obecnie to chyba najszybsza KL-ka w klubie wiec moze WYLUZUJ dobra


Hehe............

Najszybsza pomijając MORDE no ale zdaje mi sie ze nie powinniśmy porównywać tych samochodów
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2004, 13:00
Posty: 1907

Postprzez marcinkosky » 15 maja 2006, 21:58

Powiem szczerze ze marzy mi sie miec jakies 200 moze nawet wiecej kucykow w mojej niuni i przyznaje ze nie wiem za bardzo jak sie do tego zabrac :|
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2005, 15:14
Posty: 1462
Skąd: Warszawa
Auto: Prius P2

Postprzez xXx » 15 maja 2006, 21:59

Najszybsza pomijając MORDE no ale zdaje mi sie ze nie powinniśmy porównywać tych samochodów



No nic, wobec tego niech tak zostanie, bo nie będę już miał okazji obalić tej tezy, tak samo jak tej dotyczącej porównania GE KL z BG BP DOHC, ponieważ GE jezdzi sobie Tatuś <jupi>


P.S. Puhcio nie wiedziałem niestety o tym, nie mam ostatnio czasu na studiowanie katalogów z danymi technicznymi....

Poza tym "Respect" <diabełek>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Puhcio » 15 maja 2006, 22:00

Tak jak pisze Patryk ...

xXx napisał(a):wyższa masa, inna konstrukcja silnika, ponieważ nie jest to już K-series a zupełnie co innego. Zastanów się jeszcze nad faktem serwisowania takiego silnika. O ile rodzimych "K"aaaaaaammmmmiiiiiiikaaaaadze jest sporo, to gdzie potem serwisować taki silnik


Tym bardziej, iz o ile sie nie myle to w 929 silnik nie jest ustawiony poprzecznie a wzdłużnie (tylny napęd)

EDIT :

Masz foty tego motoru

Obrazek

Obrazek

Może być z tym problem ze względu na ustawienie silnika oraz przenisienie napędu.

Ps. Byłeś już na hamowni ? Najbpier doprowadź KL'ke do serii, później zacznij dłubać w dolocie/wydechu, etc.
Ostatnio edytowano 15 maja 2006, 22:08 przez Puhcio, łącznie edytowano 1 raz
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez Puhcio » 15 maja 2006, 22:01

xXx napisał(a):Puhcio nie wiedziałem niestety o tym, nie mam ostatnio czasu na studiowanie katalogów z danymi technicznymi....


Żebym tyle do szkoły wiedział hihi.
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez xXx » 15 maja 2006, 22:08

KLZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZE <tazz> <tazz> <tazz>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez marcinkosky » 15 maja 2006, 22:11

xXx napisał(a):KLZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZE


no tak wszystko ladnie pieknie ale jest to chyba nie osiagalne w Polsce a jezeli juz to za jaka kase :|
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2005, 15:14
Posty: 1462
Skąd: Warszawa
Auto: Prius P2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje