Wymiana intercoolera, jaki wybrać ?

Postprzez dymek_ » 21 sty 2014, 11:46

tak jeżdżę, znaczy już nie :) coś stało się z autkiem ale to w innym wątku. Po sklejeniu IC był mniej słyszalny świt jaki przed zabiegiem wydawał, moim zdaniem w mocy nie było żadnej różnicy :) a i braki jak narazie oznak wycieku oleju :) cały czas to kontroluje 700 km zrobione, staram się tak co 100km zobaczyć czy olej widać.

Dopisano 21 sty 2014, 10:46:

tak jeżdżę, znaczy już nie :) coś stało się z autkiem ale to w innym wątku. Po sklejeniu IC był mniej słyszalny świt jaki przed zabiegiem wydawał, moim zdaniem w mocy nie było żadnej różnicy :) a i braki jak narazie oznak wycieku oleju :) cały czas to kontroluje 700 km zrobione, staram się tak co 100km zobaczyć czy olej widać.
Początkujący
 
Od: 4 paź 2013, 12:54
Posty: 28
Skąd: Zachodniopomorskie
Auto: MAZDA 3 BK 2007 1,6 ON Wykastrowana

Postprzez macvas » 15 kwi 2015, 10:42

Odkopuję wątek, bo przy okazji planowanego chipa chodzi mi po głowie temat wymiany intercoolera na większy i nie wiem czy drążyć sprawę czy odpuścić.

Według tego co znalazłem w sieci ori IC siedzący w Y6 ma wymiary 601x143x58.
Natomiast IC montowany w CX-5 oraz GJ'tce do silników 2.2 autorstwa Nissens'a to dokładnie: 615x145x64
Czy myślicie, że jest szansa to przeszczepić (pewnie problemem będą inne otwory montażowe i przyłączenia/króćce, ale pewnie idzie to obejść) pod maskę BK?

Czy te kilka centymetrów w wymiarach przekłada się na istotną poprawę parametrów powietrza jakie krąży w układzie? Czy nie będzie to zwyczajny przerost formy nad treścią..
Maciek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 17 sie 2013, 20:33
Posty: 2298 (24/111)
Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05

Postprzez kropek101 » 16 kwi 2015, 21:46

Ja bym go nie ruszał szkoda kasy. Większy IC jest sensowny jak byś wykonywał konkretne modyfikacje podniesienie o kilka koni nie robi różnicy chyba że chcesz z każdych świateł ruszać z piskiem. W tym przypadku auto się z grzeje i IC nie będzie sobie radził co niestety skutkuje spadkiem mocy. Wiem co pisze mam moda w TDI podniesiony o 50KM zimny idzie jak rakieta, kilka startów z swiatel z pełną mocą i niestety autko traci na przyspieszeniu musi ochłonąć

Sent by S3
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół

Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 00:49
Posty: 1581 (5/41)
Skąd: Żory
Auto: Seat Altea XL 2,0 TDI CR 170KM i 370Nm

Była Mazda 3 BK Y6 2006r
Mazda 323f 1,5 16v 88km 98r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323