Mazda6 GY AJ '04
cos tam wczoraj ponabłyszczałem i jakos tam sie prezentuje
razi mnie ten pomarancz w obrysowce jak cholera
bede musiał poszukać gdzies chocby clearów. A no i z wizualnych wtop mam problem z przednia lewa lampa ktora juz z miesiac czasu paruje mi katastrofalnie po calosci psujac efekt fajnych ciemnych oczkow ktorym nacieszyłem sie moze z pierwsze dwa tygodnie po montazu..
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Wizualnie to wycieraćzka pasażera za wysoko zostaje ustaw ja nizej.Sprawdzales dekielki przy lampie?? One niestety maja ten mankament.Parowaly zwlaszcza przy ujemnych temperaturach.Zdejm dekielek pojezdzij chwile az obeschnie dobrze.
-
WisniaUs
rafalmazda6 napisał(a):Chyba ciężko będzie znaleźć na forum niezglebioną Mazdę albo "niezreksioną"
Daleko nie musisz szukać
A skoro jesteśmy w tym temacie, to fajny felunek, faktycznie jedyny na forum

- Od: 21 maja 2012, 12:48
- Posty: 568
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF
Socyopatic napisał(a):mam problem z przednia lewa lampa ktora juz z miesiac czasu paruje
Woreczek (kulki), który dostajemy z nową parą butów powinien załatwić sprawę
Idź do sklepu powiedz że potrzebujesz silica gel
Weź woreczek i zrób jak kolega mówił pochłonie wilgoć:D
Weź woreczek i zrób jak kolega mówił pochłonie wilgoć:D
- Od: 5 maja 2014, 12:03
- Posty: 117 (1/0)
- Skąd: Koszalin
- Auto: Mazda 6 GY
2.0 136 KM
viewtopic.php?f=331&t=171315
Kaczy796 napisał(a): silica gel
znałem temat i wiele miesiecy juz to woziłem w podłokietniku tak "na wszelki wypadek" ale mnie zmobilizowaliscie do przetestowania tego teraz bo nie byłem jakos do konca przekonany co do skutecznosci, ale okazało się że w polaczeniu ze zdjeciem dekielka od mijania dało pozadany efekt – lampa czysciutka jak pupcia niemowlaka po kąpieli
p.s Moze ktoś jest zainteresowany odkupieniem eibachow (cena taka jaka ja dałem czyli całkiem okazyjna moim zdaniem – 230 pln) ? sprzedaje bo po przemysleniach doszedłem do wniosku że nie bede obnizał tego auta, bo ma ono być przede wszystkim wygodnym dupowozem, ktorym wszedzie zaparkuje. Poza tym jednak chce zostawic obecne felgi na dłużej a przy glebie byłoby to niemożliwe.
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Cena za eibachy bardzo dobra, powinny pójść bez kłopotu, pasują też do sedana :–) szkoda, bo byłby jeszcze miodniejszy kombiaczek :–)
-
makmarc
Ja bym na Twoim miejscu się zastanowił na tymi sprężynami.
Mam komplet Eibacha u siebie nadal czuje się duuuży komfort. Co by nie mówić Mazdy 6 to długie samochody, wiec obniżenie nie wpływa tak mocno na obniżenie komfortu jak w małych autkach typu civic
a z glebą każde autko wygląda lepiej
Dlaczego felgi miały by wylecieć przy obniżeniu?
Mam komplet Eibacha u siebie nadal czuje się duuuży komfort. Co by nie mówić Mazdy 6 to długie samochody, wiec obniżenie nie wpływa tak mocno na obniżenie komfortu jak w małych autkach typu civic


Dlaczego felgi miały by wylecieć przy obniżeniu?
ja też u siebie założyłem eibachy i nie zauważyłem pogorszenia kom fortu, wręcz przeciwnie wydaje mi się, że jakby mniej ,,buja" na nierównościach. Tak więc zakładaj tym bardziej , że udało Ci sie kupić w dobrej cenie
torek napisał(a):Ja bym na Twoim miejscu się zastanowił na tymi sprężynami.
Mam komplet Eibacha u siebie nadal czuje się duuuży komfort. Co by nie mówić Mazdy 6 to długie samochody, wiec obniżenie nie wpływa tak mocno na obniżenie komfortu jak w małych autkach typu civica z glebą każde autko wygląda lepiej
![]()
![]()
Dlaczego felgi miały by wylecieć przy obniżeniu?
bardziej miałem na mysli brak mozliwosci swobodnego podjazdu pod krawezniki i zabawe w odpowiednie najezdzanie na progi zwalniajace
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Socyopatic napisał(a): zabawe w odpowiednie najezdzanie na progi zwalniajace
takie zabawy to są przy glebie a nie delikatnym obniżeniu za pomocą sprężyn
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1181 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Weelkoo napisał(a):Socyopatic napisał(a): zabawe w odpowiednie najezdzanie na progi zwalniajace
takie zabawy to są przy glebie a nie delikatnym obniżeniu za pomocą sprężyn
zalezy jakie auto
No i jeszcze dylemat czy wrzucac amor KYB zamiennik serii (wiekszy komfort ale jednak mniejsze zgranie z ta sprezyna i szybsze zuzycie) czy np bilsteiny w wersji np b8 pod obnizenie (dobre zgranie ale wieksza twardosc całego zestawu – mniejszy komfort) ?
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Przestań.Weź nie montuj tych eibachów. 

Fajna miejscówka i nie złe foty
Gdzie robiłeś 

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
MIRAS M6 napisał(a):Przestań.Weź nie montuj tych eibachów.


Nie słuchaj, montuj póki czas :–)
-
makmarc
danmazda napisał(a): Gdzie robiłeś
tereny przy Warszawiance, blisko balonów z boiskami piłkarskimi
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości