Mazda Xedos 6 CA KF 1992 by Frytas
no dokładnie, są za szerokie, jak rozwiązałeś ten problem?
			
			
- 
					
						
					
						Keeper of the Art
 
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
 - Posty: 3761 (89/91)
 - Skąd: Barlinek
 - Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89' 
bo pasuje idealnie na tył 
 bez żadnych przeróbek
			
			
- 
					
						
					
						Keeper of the Art
 
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
 - Posty: 3761 (89/91)
 - Skąd: Barlinek
 - Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89' 
tak, może skończmy na PW, bo się naśmieci w temacie 
			
			
- 
					
						
					
						Keeper of the Art
 
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
 - Posty: 3761 (89/91)
 - Skąd: Barlinek
 - Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89' 

- Od: 28 kwi 2014, 14:41
 - Posty: 43
 - Skąd: Chorzów
 - Auto: Mazda Xedos 6 1992
 
Nie zapomnij w upalne dni przysłaniać przedniej szyby folią odbijającą światło słoneczne bo jajka będą smażone  
 . Skórka ładnie się prezentuje  
			
			
 . Skórka ładnie się prezentuje  
Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r. 
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
		4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
Siemka dzisiaj za konczył się montaż gwintu : )))  Przód założyłem wczoraj , niestety tył mnie pokonał, bez potrzebnych narzędzi czyt. palnik lub pneumat, nie udało mi się wybić/ruszyć zapieczonej śruby mocowania dolnego amorka i oddałem autko na warsztat, żeby mi założyli [jaki?] gwint : )
Kilka fotek ( przy robieniu przodu troche ogarnąłem)
Wyrzuciłem ze wszystkich helpery:

Przód na aucie:

Tutaj tył (jeszcze z helperami) nowe górne mocowania z mazdy 626 GE
44
Oto efekt:




Wiem, że auto jest uj**ane i wgle fotki z pupy, ale nie miałem czasu go umyć i fajnych fotek zrobic:( Tył jest, aż przesadnie opuszczony, za to przód według mnie jest za słabo , ale ani tyłu, ani przodu nie da się już upuścić . Jutro będę robił zbieżność z tyłu, potem włożę letnie felgi to podniosę tył wyżej żeby nie siedział tak jak teraz : )
			
			
		Kilka fotek ( przy robieniu przodu troche ogarnąłem)
Wyrzuciłem ze wszystkich helpery:

Przód na aucie:

Tutaj tył (jeszcze z helperami) nowe górne mocowania z mazdy 626 GE
44Oto efekt:




Wiem, że auto jest uj**ane i wgle fotki z pupy, ale nie miałem czasu go umyć i fajnych fotek zrobic:( Tył jest, aż przesadnie opuszczony, za to przód według mnie jest za słabo , ale ani tyłu, ani przodu nie da się już upuścić . Jutro będę robił zbieżność z tyłu, potem włożę letnie felgi to podniosę tył wyżej żeby nie siedział tak jak teraz : )

- Od: 28 kwi 2014, 14:41
 - Posty: 43
 - Skąd: Chorzów
 - Auto: Mazda Xedos 6 1992
 
no stary, przyznaję, że udało CI się, kopara opada 
 zrobiłeś tak jak Ci podpowiadałem z przodem? 
na dniach przyjdzie mój gwint i zrobimy bitwę kto niżej zejdzie
))
			
			na dniach przyjdzie mój gwint i zrobimy bitwę kto niżej zejdzie

- 
					
						
					
						Keeper of the Art
 
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
 - Posty: 3761 (89/91)
 - Skąd: Barlinek
 - Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89' 
dostałem ale był pusty 
			
			
- 
					
						
					
						Keeper of the Art
 
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
 - Posty: 3761 (89/91)
 - Skąd: Barlinek
 - Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89' 
A ja z kolei powiem że wg mnie wygląda troche pokracznie.
Kojarzy mi się ze starą bejcą bez zawieszenia w którą ktoś naładował złomu po dach.
Obniżenie samochodu – jestem na tak, ale wszystko w granicach rozsądku.
Oczywiście szacun za kupe pracy włożonej w auto.
Będe śledził
			
			Kojarzy mi się ze starą bejcą bez zawieszenia w którą ktoś naładował złomu po dach.
Obniżenie samochodu – jestem na tak, ale wszystko w granicach rozsądku.
Oczywiście szacun za kupe pracy włożonej w auto.
Będe śledził
"Jeżeli po zaparkowaniu auta pod domem nie obejrzysz się za nim idąc w kierunku domu, znaczy że wybrałeś nie to auto"
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"
		
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"

- Od: 26 lut 2013, 00:31
 - Posty: 1703 (1/8)
 - Skąd: Lublin
 - Auto: Xedos 6 2.0 V6 '93
 
kaszel, poczekaj na koła, na tych szpetnych seriach wygląda komicznie, to fakt, ale zobaczysz jak założy letnie kapcie 
			
			
- 
					
						
					
						Keeper of the Art
 
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
 - Posty: 3761 (89/91)
 - Skąd: Barlinek
 - Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89' 
W ogóle nie trafia w mój gust 
 a żeby dobrze wyglądało na letnich to trzeba by poszerzyć przynajmniej tył. Pomijam już fakt, że tym się jeździć nie da 
 no ale jak ma wyglądać i nic więcej to dobry kierunek obrałeś 
			
			
		
 no ale jak ma wyglądać i nic więcej to dobry kierunek obrałeś 
- Od: 17 sie 2009, 11:45
 - Posty: 4292 (76/34)
 - Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
 - Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5 
MEGA! 
Umyj go i czekam na zdjęcia na letnich kołach
			
			Umyj go i czekam na zdjęcia na letnich kołach
Winkle Kotliny http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... 93#p490493
		Dobra Panowie, pierw pokaże wam jak wyglądały moje letniaczki i jak wyglądają teraz : D
Przed:

Po:

Teraz jak ZoSsia stoi na letniaczkach. Po pierwsze! Jutro po pracy jadę usunąć z [jakich?] nadkól parapety bo znów nie moge obniżyć samochodu tak jak chce,a zaklepać się ich nie da, bo niestety są już szpachlowane... : ((( Po 2! Jak uda mi się ogarnąć tył wtedy obniżę jeszcze trochę przód:) Auto na co dzień śmiga ze mną do pracy więc musi być sprawne : ) Jak mi się uda ogarnąć nadkola to w tym sezonie nie będę robił CAMBER PLATESów, a jak nie, to będę zmuszony to ogarnąć : )
Więc tak stoi:

Wiem nie ma rewelacji, ale jeszcze to ogarne , obiecuje : ))
			
			
		Przed:

Po:

Teraz jak ZoSsia stoi na letniaczkach. Po pierwsze! Jutro po pracy jadę usunąć z [jakich?] nadkól parapety bo znów nie moge obniżyć samochodu tak jak chce,a zaklepać się ich nie da, bo niestety są już szpachlowane... : ((( Po 2! Jak uda mi się ogarnąć tył wtedy obniżę jeszcze trochę przód:) Auto na co dzień śmiga ze mną do pracy więc musi być sprawne : ) Jak mi się uda ogarnąć nadkola to w tym sezonie nie będę robił CAMBER PLATESów, a jak nie, to będę zmuszony to ogarnąć : )
Więc tak stoi:

Wiem nie ma rewelacji, ale jeszcze to ogarne , obiecuje : ))

- Od: 28 kwi 2014, 14:41
 - Posty: 43
 - Skąd: Chorzów
 - Auto: Mazda Xedos 6 1992
 
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości




