Ustawienie zapłonu – brak mocy
1, 2
Wiecie może czy w kolicach w-wy w sobotę(jutro 13 maja) jest możliwość ustawienia pompy wtryskowej w diselku?? i ile to kosztuje??? Np. u Jaksy ? Bo po założeniu nowego rozrządu i ustawieniu go po znakach fabrycznych masda nie zapala natychmiast tak jak wcześniej no i nie ma wogóle mocy na żadnym biegu. Chyba za późny zapłon albo za wcześny, ustawiony.
Ostatnio edytowano 15 maja 2006, 23:28 przez IVM, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 3 kwi 2006, 17:36
- Posty: 37
- Skąd: wwa
- Auto: 626 99' 2.0 DiTD
W soboty mamy wolne , w tym silniku nic sie nie ustawia ( pompa ma własny soft i tyle ) pewnie coś spapraliscie przy składaniu sprawdz rozrzad i zawory . Wiesz ze przy regulacji zaworow obowiązuje specjalistyczna procedura ( 16 ventyli na jednym wałku )IVM napisał(a):Np. u Jaksy
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
hmmm tylko właśnie zastanawiam się czy pompa wtryskowa jest dobrze na pasku ustawiona może o ząbek za "daleko albo za blisko", bo odpaliła dzisiaj rano koszmarnie (biały dym i to niezła hmura), a wcześniej paliła na dotyk. A co do zaworów to są ustawione dźwigienki ssące na 0,15mm a wydechowe na 0,35mm, tylko nie wiem o co to jest ta specjalistyczna procedura przy ustawianiu?? Może mógłbyś zdradzić???
- Od: 3 kwi 2006, 17:36
- Posty: 37
- Skąd: wwa
- Auto: 626 99' 2.0 DiTD
Pompa jest niezależna od wałka rozrządu – ma swoje czujniki schowane gdzie indziej. Jeden jest na kole pasowym na korbowodzie a drugi gdzieś indziej (nie wiem dokładnie gdzie).
A takie małe pytanie – czy nie zapomnieliście podłączyć tego czujnika, którego kabel ciągnie się przez osłonę rozrządu?? Czy masz jakieś "znaki" na desce (kontrolki)?
A takie małe pytanie – czy nie zapomnieliście podłączyć tego czujnika, którego kabel ciągnie się przez osłonę rozrządu?? Czy masz jakieś "znaki" na desce (kontrolki)?
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Nie wiem czy wiesz ze masz 16 zaworow i nie wszystkimi srubkami regulujesz luzy , pomagałem już po regulacjach u fachowca ktory mazdę zna tylko z folderów ( bez obrazy oczywiscie – stwierdzam tylko fakty )IVM napisał(a):tylko nie wiem o co to jest ta specjalistyczna procedura przy ustawianiu??
Jest na kole wyrazny znak , cięzko chyba spartolić tę operację w mazdzieIVM napisał(a):zastanawiam się czy pompa wtryskowa jest dobrze na pasku ustawiona
Tak one odpalają , trudno mi coś doradzic w tej chwili . Mamy na widelcu ustawienie rozrzadu , złe luzy zaworowe albo ich brak ( podparte zawory ) mam nadzieje ze nie jest to wina krzywego trzonka zaworu.....IVM napisał(a):wcześniej paliła na dotyk.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):mam nadzieje ze nie jest to wina krzywego trzonka zaworu.....
Moim zdaniem mało prawdopodobne, że na 4 garkach się pokrzywiło...szczególnie w DITD...Gdyby to był jeden – moim zdaniem powinien palić "od kopa", tylko nierówno się kręcić
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Masz rację ale mozemy sobie tylko gdybac co sie stało , wrózka jest na Hozej 9magicadm napisał(a):Moim zdaniem mało prawdopodobne, że na 4 garkach się pokrzywiło...szczególnie w DITD...Gdyby to był jeden – moim zdaniem powinien palić "od kopa", tylko nierówno się kręcić
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Z tego co wiem to każdy zawór na dźwigence kumpel regulował, (ale nie wiem jak można wyregulować zawory nie ruszając śrubek na dźwigienkach) przekręcił i znowu sprawdzał jaki jest luz, zobaczymy w poniedziałek jak podłączymy ją do kompa i zobaczymy co pokaże, i żadna kontrolka na desce się nie świeci. No i jeszcze sprwdzaliśmy kompresję na cylindrach to wychodzi pięknie. nawet wzorowo.
- Od: 3 kwi 2006, 17:36
- Posty: 37
- Skąd: wwa
- Auto: 626 99' 2.0 DiTD
a no i jeszcze czujnik na kole pasowym jest okej ten który ma kabelek przyczepiony do plastikowej osłony paska. Tylko zastanawia mnie jeszcze sprawa pompy czy czasami nie przestawił sie trzon w kółku pomy o kilka milimetrów, wtedy ustawwienia fabryczne są na swoich miejsach a pompa i tak za późno pompuje ropę, no i jeszcze kumpla ździwiło że przy odpowietrzaniu jak już ją odpalaliśmy i kręciłem rozrusznikiem to z przewodów słabo ropa leciała a powinna (chyba lać się strumieniami) ? Okaże się wszystko w poniedziałek.
- Od: 3 kwi 2006, 17:36
- Posty: 37
- Skąd: wwa
- Auto: 626 99' 2.0 DiTD
IVM napisał(a): Z tego co wiem to każdy zawór na dźwigence kumpel regulował, (ale nie wiem jak można wyregulować zawory nie ruszając śrubek na dźwigienkach)
Z tego co kojarzę, to luz reguluje się na mostku nad parami zaworów – ale ja tylko podlądałem
Skoro kompresja ok, nie tutaj bym szukał problemu...
IVM napisał(a):Tylko zastanawia mnie jeszcze sprawa pompy czy czasami nie przestawił sie trzon w kółku pomy o kilka milimetrów
Tak bez powody by się to przestawił??? Dziwne raczej...
Gdzie obserwowaliście ten wypływ paliwa? Na przelewach?
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Przelewy ( jak widziałes ) są pod pokrywąmagicadm napisał(a):Na przelewach
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
nie wiem jak zmienić ten temat, ale jeszcze mam pytanie do Jaksy, " czy w twojej mazdzie tez troche szarpnie budą jak go gasisz??" Bo nie wiem czy szukać przyczyny tego szarpania silnikiem przy gaszeniu i zapalaniu czy tak powinno być?? Podłożyłem kawałek gumy pod wyjście z intercoolera i już nic nie stuka ale jeszcze to szarpanie ...
- Od: 3 kwi 2006, 17:36
- Posty: 37
- Skąd: wwa
- Auto: 626 99' 2.0 DiTD
Jasne , przeca to "rechot" ale mozna to przęłknąc.IVM napisał(a):czy w twojej mazdzie tez troche szarpnie budą jak go gasisz??
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
IVM napisał(a):nie wiem jak zmienić ten temat
w pierwszym poście klikasz na przycisk "zmień" (po prawej stronie)
Model auta wpisz w drugiej linijce
IVM trzeba bylo podjechac do Jarka i tyle uniknal bys tych wszystkich lamiglowek ... jestes przeciez z W-wy ale dobrze ze juz udalo ci sie to wszystko rozwiazac ... i mozesz nadal sie cieszyc " rechotem " hehe
..... " Mazda " szkoda ze tak pozno ja poznalem ...
- Od: 27 maja 2005, 16:49
- Posty: 411
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GY Kombi 2,0 PB 2006
Marcin ( Pycia ) napisał(a): dobrze ze juz udalo ci sie to wszystko rozwiazac ... i mozesz nadal sie cieszyc " rechotem " hehe
To już wszystko ponaprawiane???
Czy coś przeoczyłem, ale ostatnio było o kiepskim paleniu. Moc wróciła?
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6