Metaliczny szum pracy silnika , pytanie

Postprzez Lukasz1980 » 31 mar 2015, 08:05

Witam kolegów , dwa tygodnie kupilem mazde6 2.0 benzyna 147km 2007rok, przebieg 70tys km . Mam pytanie czy w waszych mazdach na wyższych obrotach silnik pracuje z takim metalicznym szelestem szumieniem ? na wolnych obrotach to nie wystepuje , czy to normalna praca tego silnika? . Jesli nie to co to moze być czy coś przypadkiem nie pada w tym aucie . Kolega ma mazde6 2.3l i to w jego aucie nie wystepuje . Dodam ze ten metaliczny szym jest wyrznie słyszalny
Początkujący
 
Od: 31 mar 2015, 07:44
Posty: 5
Auto: Mazda 6 GG 2.0 benzyna 2007

Postprzez brodaM6 » 31 mar 2015, 08:44

Łożyska sie może kończyć na rolce , pompie ,dobrze by było żebyś zlokalizowały miejsce szumu to znajdziesz winowajce <oczko>
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Lukasz1980 » 31 mar 2015, 14:54

Spróbuje ściagnać pasek wieloklinowy i zobacze , dam znac na dniach

Dopisano 31 mar 2015, 14:58:

A ile w tych autach wytrzymuje pompa wody ? co ile wymiana ktoś wie ?
Początkujący
 
Od: 31 mar 2015, 07:44
Posty: 5
Auto: Mazda 6 GG 2.0 benzyna 2007

Postprzez dobrzyn22 » 31 mar 2015, 21:14

Lukasz1980 napisał(a):A ile w tych autach wytrzymuje pompa wody ? co ile wymiana ktoś wie ?

w instrukcji jest napisane :P
Co 2 wymiana rozrządu.
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez brodaM6 » 2 kwi 2015, 07:29

Panie on ma Bene na łanicuch <oczko> ,a to,sie zmienia jak cos niedomaga ,a nie jak w dizlach
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez dobrzyn22 » 2 kwi 2015, 07:43

brodaM6 napisał(a):Panie on ma Bene

<ok> nie zauważyłem :)

W benzynie zmieniasz, tak jak kolega powyżej napisał – dopiero jak coś się dzieje ( hałasujące łożysko, wycieki, itp )
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez Lukasz1980 » 3 kwi 2015, 00:42

Jeszcze nie mialem kiedy sprawdzic tych lozysk dzieki za podpowiedzi dam znac , ostatnio to tylko robota i robota
Początkujący
 
Od: 31 mar 2015, 07:44
Posty: 5
Auto: Mazda 6 GG 2.0 benzyna 2007

Postprzez Krzysiek1980 » 3 kwi 2015, 20:33

Też bym podejrzewał jakieś łożysko, ale najlepiej gdybyś posłuchał skąd ten dźwiek się niesie. Co do przebiegu, to spokojnie możesz dodać 100 tys jesli auto sprowadzone z Niemiec ( jak nie więcej). Przy 70 tys przebiegu, to autko powinno chodzić jak nówka.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2007, 21:29
Posty: 341 (0/9)
Skąd: Ozorków
Auto: Mazda 6 (GG) 2.0 benzyna/147KM, 2005r po lifcie, hatchback

Postprzez Lukasz1980 » 7 kwi 2015, 01:18

Stan licznika wporzadku auto kupione w anglii bo akurat tu chwilowo mieszkam , tu na kazdym przegladzie spisuja stan licznika w papiery tak toteż w [tiiit] nie mozna przyleciec , u nas tez tak powino byc

Dopisano 7 kwi 2015, 22:25:

sprawdzałem rolkę napinacza paska wieloklinowego ma luzy na boki i troche pływa jak silnik wlaczony , prawdopodobnie to musze wymienic
Początkujący
 
Od: 31 mar 2015, 07:44
Posty: 5
Auto: Mazda 6 GG 2.0 benzyna 2007

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6

cron