Zobaczymy co będzie się działo na skrzyni z 1.3 16V, na mojej z 8V która wychodzi ze jest jeszcze krótsza jest ostro do czasu gdzy jeszcze sprzęgło trzymało zerwało mi przy 120 trakcję

. Silnik jest zdrowy nie ma zadnych nie pokojących objawów, przy wyzszych obortach też dymka nie puszcza, co do dalszych planów myślę, że jednak NA może uda się coś osiągnąć w klasie do 2.0

. Nic nie mierzyłem bo nie zdąrzyłem bo sprzęgło zaczęło sie ślizgać, co do BP vs B6T , to jestem raczej po stronie BP więcej łatwiej dostępnych części. Wiadomo jak to bywa zawsze coś się moze stać i wtedy skąd brać części za w miare normalną kasę.
Co do pierwszej jazdy to skomentuję tylko tyle, że pierwszy raz mi się nogi trzęsły

GTXem nie było tak strasznie i miałem okazję już jeździć sporą ilością mocnych wozów dając im na każdym biegu do końca
