Mazda 626 GE KL-DE '92 by KoRnFUN White Wheels str 11
-
Dawid
- Od: 13 sty 2009, 00:13
- Posty: 2033 (9/10)
- Skąd: EPA ....
- Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r
dzisiaj wziąłem sie za wymiane aparatu zapłonowego, bo od dłuższego czasu silnik nie wkrecał sie na obroty tak jak powinien.
niestety bo ok godzinnej walce okazało sie ze silnik pracuje jeszcze gorzej niz na poprzednim aparacie.
przy okazji namierzyłem źródło warczacego wydechu ... przepalił sie tuż za łaczeniem
fotki później...
niestety bo ok godzinnej walce okazało sie ze silnik pracuje jeszcze gorzej niz na poprzednim aparacie.
przy okazji namierzyłem źródło warczacego wydechu ... przepalił sie tuż za łaczeniem
fotki później...
-
Dawid
- Od: 13 sty 2009, 00:13
- Posty: 2033 (9/10)
- Skąd: EPA ....
- Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r
Szkoda, że nie udało się rozwiązać problemu z wkręcaniem się silnika na wyższe obroty. Mam nadzieję, że uda się jak najszybciej i będziesz mógł znów cieszyć się pełną mocą KL-a 
-
Moderator EC/NM
- Od: 12 lip 2014, 15:21
- Posty: 865 (39/14)
- Skąd: Łódź
- Auto: 3 BK '05r HB 1.6 Z6-VE
MX-3 KL-DE
dzisiaj na spocie bedziemy modzic z majkim moze uda sie ustalic inna przyczyne
-
Dawid
- Od: 13 sty 2009, 00:13
- Posty: 2033 (9/10)
- Skąd: EPA ....
- Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r
dzisiaj GE poszła do mechanika bo ja sam i tak nic nie wymysle. osobiscie stawiam na przeplywke ale i wiele innych opcji wchodzi w gre.
mam nadzieje ze jutro juz bede mial zdrowego KLa
mam nadzieje ze jutro juz bede mial zdrowego KLa
-
Dawid
- Od: 13 sty 2009, 00:13
- Posty: 2033 (9/10)
- Skąd: EPA ....
- Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r
Trzymam kciuki
przykro jak nie możesz się w pełni cieszyć swoim autem 
-
Moderator EC/NM
- Od: 12 lip 2014, 15:21
- Posty: 865 (39/14)
- Skąd: Łódź
- Auto: 3 BK '05r HB 1.6 Z6-VE
MX-3 KL-DE
niestety dzisiaj mechanik nawet nie zajrzał do GE 
oby jutro coś się ruszyło
oby jutro coś się ruszyło
-
Dawid
- Od: 13 sty 2009, 00:13
- Posty: 2033 (9/10)
- Skąd: EPA ....
- Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r
kolejny dzien bez auta. rece opadaja
-
Dawid
- Od: 13 sty 2009, 00:13
- Posty: 2033 (9/10)
- Skąd: EPA ....
- Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r
jesli jutro nic sie nie zmieni to chyba faktycznie zabiore i bede jezdził w trybie emeryta do 3000rpm 

-
Dawid
- Od: 13 sty 2009, 00:13
- Posty: 2033 (9/10)
- Skąd: EPA ....
- Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r
Jak chcesz dobrego fachowca, co grzebał już przez dłuzszy czas w 626 KL la.gaduli to mogę podesłać na PW telefon, ale przed świętami nie ma szans. Ale jak zostawisz auto to będziesz miał zrobione, moja robi od kupna i polecam wszystkim Marcina z Demokratycznej 
Bartek dzieki wielkie ale usterka już zlokalizowana. i to jest plus... ale minusem jest to ze powodem był przestawiony rozrzad.
na przedniej głowicy o 2 ząbki na tylnej o 1
nie mam pojecia jak i kiedy to sie stało. na szczescie napinacz jest w porządku i pompa tez widac ze wymieniana. rolki maja byc jeszcze sprawdzone. pasek profilaktycznie wymienie skoro juz wszystko rozebrane.
ale auto do odbioru dopiero w poniedziałek... juz sie nie moge doczekac
na przedniej głowicy o 2 ząbki na tylnej o 1
nie mam pojecia jak i kiedy to sie stało. na szczescie napinacz jest w porządku i pompa tez widac ze wymieniana. rolki maja byc jeszcze sprawdzone. pasek profilaktycznie wymienie skoro juz wszystko rozebrane.
ale auto do odbioru dopiero w poniedziałek... juz sie nie moge doczekac

-
Dawid
- Od: 13 sty 2009, 00:13
- Posty: 2033 (9/10)
- Skąd: EPA ....
- Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r
no własnie nie. miałem wymieniać przed feriami przed wyjazdem w góry ale cena mnie przeraziła. a po feriach kilka dni zaczęły sie problemy ale obstawiane były inne mozliwosci. od aparatu przez swiece przewody czy przeplywke do sond i czujnika połozenia wału. to sa sugestie z grupy MS na fb. nikt nawet majki nie wspomniał o rozrzadzie i mi to tez do głowy nie przyszło bo myslalem ze rozrzad przestawiony choc o ząbek to wielki grechot w silniku.
narazie wleci nowy pasek i tyle bo jeszcze jest kilka innych wydatków a budżet po sezonie zimowym w pracy jest mocno nadwyrezony
narazie wleci nowy pasek i tyle bo jeszcze jest kilka innych wydatków a budżet po sezonie zimowym w pracy jest mocno nadwyrezony
-
Dawid
- Od: 13 sty 2009, 00:13
- Posty: 2033 (9/10)
- Skąd: EPA ....
- Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r
odkad sie dowiedziałem co jest przyczyna to pierwsze co pomyslalem to:
"zmienie pasek i juz".... ale im wiecej o tym mysle tym bardziej jestem skłonny wymienic kompletny rozrzad. musze to na spokojnie przemyslec i przekalkulowac bo niestety kasa mi z nieby nie spada
"zmienie pasek i juz".... ale im wiecej o tym mysle tym bardziej jestem skłonny wymienic kompletny rozrzad. musze to na spokojnie przemyslec i przekalkulowac bo niestety kasa mi z nieby nie spada
-
Dawid
- Od: 13 sty 2009, 00:13
- Posty: 2033 (9/10)
- Skąd: EPA ....
- Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r
Dobrze, że udało Ci się zlokalizować przyczynę
Szkoda tylko, że nie wiesz jak to się stało. Koszt też pewnie spory wymiany rozrządu w V6... Nie wiem czy KL jest silnikiem kolizyjnym. Jeśli tak to cud, że nic poważnego się nie stało.

Best ET: Czaplinek '15 17,813, Ryki '15 17,808
-
Moderator EC/NM
- Od: 12 lip 2014, 15:21
- Posty: 865 (39/14)
- Skąd: Łódź
- Auto: 3 BK '05r HB 1.6 Z6-VE
MX-3 KL-DE
akurat KL jest bezkolizyjny.... dlatego tez myslałem nad wymianą samego paska. ale teraz grubo musze sie zastanowic
-
Dawid
- Od: 13 sty 2009, 00:13
- Posty: 2033 (9/10)
- Skąd: EPA ....
- Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości