Mazda 323C BA Z5 '95 I Dropped 323C I Pożegnanie str 22

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez chuck102 » 11 mar 2015, 20:28

Coś się wymyśli za niedługo się coś pomodzi żeby urwać jeszcze z dwa centy ;p. Może uda mi się dostać coilovers na przód a z tyłem będzie trzeba coś pokminić ;D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2014, 23:58
Posty: 207
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323c 1995r Z5

Postprzez wilusjdm » 11 mar 2015, 20:34

chuck102 napisał(a):springi -50 przód

chuck102 napisał(a):Sprężyny firmy weitec

Jeśli jest machnięty jeden zwój to może masz 5cm, bo w ofercie z tego co pamiętam Weitec nie miał 5/4 :D
Wiem bo sam miałem Weitec'a tyle że 4/4 :D
chuck102 napisał(a):Jednak auto dla mnie ma trzec brzuchem po ziemi więc trzeba jeszcze opuścić

Tnij jeszcze 2/3 zwoje i będziesz tarł miską :D
chuck102 napisał(a):gwint do tego modelu to temat rzeka

Nie powiedział bym najtańszy to Ta Technix który kosztuję ok. 1600zl i na pewno będzie bezpieczniejszy jak cięte zwoje i seryjne amortyzatory :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez chuck102 » 11 mar 2015, 21:13

To może i 40 40 ;p nie wiem kupiłem używki i mówił gość że przód jest -50 ;p
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2014, 23:58
Posty: 207
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323c 1995r Z5

Postprzez Bartg » 11 mar 2015, 21:57

Mówić to mozna wiele rzeczy, coiloversy się do niczego nie nadają, bo masz zerowy komfort jazdy i auto podskakuje jak piłeczka. Chcesz nisko kup gwint nawet od BJ i przerób, chałupnicze metody zostawmy do Golfów robionych w szopie.

Nie porównuj starych amerykańskich aut z zawieszeniem rodem z furmanek do BA bez jaj, dla mnie cięcie sprężyn to wieś i niebezpieczne igranie z własnym życiem i czyimś.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez wilusjdm » 11 mar 2015, 22:48

Bartg napisał(a):dla mnie cięcie sprężyn to wieś i niebezpieczne igranie z własnym życiem i czyimś.

Polać lemoniady za to stwierdzenie <oczko>
Coilovers'y również odradzam, znajomy ostatnio takowe wrzucił do Prelude po czy płakał hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez Bartg » 11 mar 2015, 23:38

Dokładnie, jechałem 323F BG z markowymi coiloversami Skunk2 i odczucia jakby wyjąć zawieszenie w ogóle.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez czarek1991 » 11 mar 2015, 23:52

Bartg napisał(a):Mówić to mozna wiele rzeczy, coiloversy się do niczego nie nadają, bo masz zerowy komfort jazdy i auto podskakuje jak piłeczka. Chcesz nisko kup gwint nawet od BJ i przerób, chałupnicze metody zostawmy do Golfów robionych w szopie.

Nie porównuj starych amerykańskich aut z zawieszeniem rodem z furmanek do BA bez jaj, dla mnie cięcie sprężyn to wieś i niebezpieczne igranie z własnym życiem i czyimś.


<spoko>nic dodac nic ująć
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2012, 16:09
Posty: 1404 (4/6)
Skąd: Radom
Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL

Postprzez chuck102 » 14 mar 2015, 14:21

Dziś z okazji soboty i nudy xD wziąłem się za coś do roboty i stwierdziłem że w końcu zszyję dziurę która się robiła na boczku :) Co prawda nie znalazłem podobnego materiału no ale narazie może być tak jak jest ;p byle by się już bardziej nie targało :)
11047071_838107349581172_888916790_n.jpg

Ogarnąłem też wczoraj obrys w bocznych kierunkach z włącznikiem osobnym żeby można było wyłączyć, wygląda elegancko, wieczorem porobię jakieś zdjęcia bo w dzień nie widać nic gdyż żarówki tylko delikatnie się żarzą tak żeby nie było efektu lawety xD (oczywiście nadal ma to funkcje kierunków gdyż w momencie włączania żarówka normalnie zapala sie i przygasa ;D)

Dopisano 14 mar 2015, 20:14:

Jest i wspomniany wyżej obrys jednak mój aparat w widelcu nie potrafi oddać efektu który jest na żywo XD czyli trzeba zainwestować w aparat :)
IMG_20150314_190705.jpg
IMG_20150314_190653.jpg
IMG_20150314_182723.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2014, 23:58
Posty: 207
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323c 1995r Z5

Postprzez chuck102 » 17 mar 2015, 00:47

Jakieś tam foto wieczorowa pora :p
IMG_20150316_181559.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2014, 23:58
Posty: 207
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323c 1995r Z5

Postprzez chuck102 » 18 mar 2015, 21:05

Wszystko co potrzebne do montażu felg juz jest na dniach jeszcze przyjdą oponki i wrzucamy rolki do madzi potem tylko zglebić :)
IMG_20150318_195917.jpg

(Jeden pierścień już w feldze XD)
Przy okazji nudy bawilem się trochę radyjkem i ogarnalem przez przypadek jak zmieniać kolory na inne niż podstawowe haha :p. Radio mam ponad rok a ciągle mnie zaskakuje haha :p
IMG_20150318_194113.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2014, 23:58
Posty: 207
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323c 1995r Z5

Postprzez chuck102 » 20 mar 2015, 00:46

Foteczka z dzisiaj :) Trzeba to zglebić koniecznie bo koza jak cholera ;p
IMG_20150319_175458.jpg


Dopisano 20 mar 2015, 15:27:

Chyba się narazie obejdzie bez polerki :)
2015-03-20_14.26.09.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2014, 23:58
Posty: 207
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323c 1995r Z5

Postprzez chuck102 » 21 mar 2015, 19:05

Przyczajony tygrys na parkingu xD
11040319_806985609376131_1140869489_n.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2014, 23:58
Posty: 207
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323c 1995r Z5

Postprzez chuck102 » 23 mar 2015, 00:35

W końcu bierzemy się do pracy ;p koniec z przestojem :D Jutro wlatuje cały kompletny nowy wydech od kolektora po końcowy (seria) przy okazji wyleci katalizator ;D. Do tego do końca miesiąca siądzie koło i zrobię w końcu ambery tak jak się należy czyli farbki tamiya i clar :) A na początku przyszłego miesiąca wejdą wnęki przedniego zderzaka na czarny mat, plastiki pod macha (osłaniające chłodnice i bezpieczniki) wlecą w czarny mat (poprzedni właściciel zrobił na biało) no i najważniejsze czyli wejdzie gleba ;). I jak się uda to jeszcze zrobimy pokrywę zaworów w czarny kolor z polerowanymi napisami :) Tak że planów jest sporo i oby wszystko udało się zrobić do końca kwietnia :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2014, 23:58
Posty: 207
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323c 1995r Z5

Postprzez Bartg » 23 mar 2015, 00:39

Jakie sprężyny zakładasz ? Wydech przelot na 2 tłumikach ? :)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez chuck102 » 23 mar 2015, 10:36

Będzie seria tylko bez kata :p czyli dwa tłumiki, katalizator będzie wybity więc pucha zostanie.
A co do sprężyn się okaże ale raczej kit jakiś albo coilovers bo na -40 jest koza jak cholera :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2014, 23:58
Posty: 207
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323c 1995r Z5

Postprzez Bartg » 23 mar 2015, 13:18

Na coiloversach nie da się jeździć, tak jakbyś zaspawał zawieszenie na sztywno. Inaczej niż gwintem nie obniżysz ładnie C, nawet na -65 jest dość wysoko, bo auto jest zauważalnie lżejsze od F.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez chuck102 » 23 mar 2015, 19:07

Na coiloversach jeździ się dobrze tylko nie raz jest tak ze wsadzisz sam coilover i auto skacze jak piłka ale wszystko do ogarniecia czasami nie wystarczy wsadzenie jak sprężyny i gra :)
Dzisiaj wleciał wydech, jutro wymieniamy uszczelke pod pokrywa zaworów :)
IMG_20150323_141013.jpg
IMG_20150323_141918.jpg
IMG_20150323_174147.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2014, 23:58
Posty: 207
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323c 1995r Z5

Postprzez honda2911 » 23 mar 2015, 19:17

żeby dobrze się jeżdziło to musiałbyś mieć też sportowe amory :P
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2011, 13:35
Posty: 586 (0/4)
Skąd: EBE
Auto: mazda mx3 1,8 bp supercharger
audi a6 c5 2,4
Leon cupra4

Postprzez chuck102 » 23 mar 2015, 19:32

Nikt nie mówi że nie będzie, wszystko sie wykombinuje :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2014, 23:58
Posty: 207
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323c 1995r Z5

Postprzez Bartg » 23 mar 2015, 20:10

Tylko że sportowe amory do C są drogie i bardziej opłaca się gwint kupić, a coiloversy są po prostu badziewne ;) Teraz by się jakaś końcowke ładną przydało dospawać <ok>
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy