Mazda 323f BA Z5 '95 – "efka" by pawcio1017
No faktycznie trochę odstaję... może wina jest po stronie poprzedniego chwytaka, a dokładniej miejsca? U Reiss'a w BA jest bardziej w stronę halogenu i idealnie siedzi.
pawcio1017 napisał(a):W końcu czysta :–)

odstaje tak jakby tylko dół
Na pewno da sie poprawic
Przyciac wlot jesli jest za dlugi z tylu i na pewno da sie go wcisnac bardziej
troche to kłuje w oczy przy ladnym caloksztalcie
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
wilusjdm napisał(a):No faktycznie trochę odstaję... może wina jest po stronie poprzedniego chwytaka, a dokładniej miejsca? U Reiss'a w BA jest bardziej w stronę halogenu i idealnie siedzi.
Dokładnie. U mnie jest już bardziej na łuku i dlatego tak odstaje. Do starego wlotu pasowało idealnie, ten ma jednak większą średnicę. Plan jest taki że będę minimalnie powiększał otwór w zderzaku starając się przesunąć go maksymalnie w stronę środka (zostało tam z 2cm luzu do wspornika zderzaka). Dzięki temu szyjka wlotu powinna wejść nieco głębiej. Zobaczymy jak to będzie wyglądać, jednak kusi mnie i tak zadziałać z matą i żywicą i wyprofilować to jakoś ładnie żeby było miodzio
caroleck napisał(a):po umyciu madzia jak nówka wygląda
Nie przesadzajmy, do ideału to jej daleko
czarek1991 napisał(a):odstaje tak jakby tylko dółNa pewno da sie poprawic
Przyciac wlot jesli jest za dlugi z tylu i na pewno da sie go wcisnac bardziej
troche to kłuje w oczy przy ladnym caloksztalcie
Spokojnie, to były tylko przymiarki. Na razie wpadł z powrotem stary, kibelkowy wlot


spróbuj na ciepło wcisnąć może zderzak się poda tyle 
cichy_86 napisał(a):spróbuj na ciepło wcisnąć
Lepiej nie kombinować, lepiej pilnikiem zjechać delikatnie i wtedy nie ma zmiłuj musi wejść
PS. Nie myśleć o zbereźnych...

Mazda przeszła dzisiaj przegląd (281 240km). Poza przepaloną żarówką przeciwmgielnego, minimalnego luzu na lewym sworzniu i konieczności zerwania folii z pozycyjnych (już rok temu się o to czepiali
) to wszystko w jak najlepszym porządku i bez uwag
(w pierwszym poście dodanych kilka fotek przedzlotowych bo znalazłem ostanio
)


(w pierwszym poście dodanych kilka fotek przedzlotowych bo znalazłem ostanio

Wczoraj wymienione zostały sprężyny zawieszenia na seryjne. Dziś przy 281 700km Mazda trafiła do nowego właściciela. Mam nadzieje, ze będzie on zadowolony, a Mazda dalej będzie bez awaryjnie jak do tej pory służyła
Na aucie zostały klubowe podkładki, nowy właściciel być może też pokaze się tu na forum (fajnie by było).

Bartg napisał(a):No to dajmy jeszcze chwilę tematowi i zamykam
Dokładnie. Dajmy kilka dni na wylanie łez i potem niech temat zostanie pamiątką
Co do przyczyn sprzedaży – od dłuższego już czasu przymierzałem się do trójki więc taka też najprawdopodobniej będzie następczyni. Kiedy – nie wiem, bo znaleźć dwulitrową trójkę w pakiecie aero w ładnym stanie nie jest łatwo. Ale w końcu się coś chyba znajdzie


no to se pomacalem w Czaplinku
szkoda
ale nowe bedzie lepsze 

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
wilusjdm napisał(a):Zdążysz do Czaplinka?
Zobaczymy. Nie chce kupować na wariata, wiec jeśli nic się nie trafi to na Czaplinek ewentualnie się z kimś zabiore.
matthies napisał(a):zawsze możesz pakiet sobie później dokupić
Niby tak, ale koszty wyszłyby większe i z dostępnością nie tak łatwo. Potem dochodzi lakierowane wszystkiego... Na razie skupie się na aero;–)
Mieczyslaw napisał(a):nowe bedzie lepsze
Byle było równie niezawodne co dotychczasowe to będzie dobrze ;–)

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości