
Sprzedałem Daihatsu Feroze i kupiłem w/w Forda. W zwiazku z tym musze zmienic forum z 4x4 na fordowskie, ale ze na fordowskim cichutko (pewno bezproblemowe auta
Pierwsze pytania: Nie mogę znaleźć korków spustowych oleju w dyfrze i reduktorze. W dyfrze podobno nie ma, ale w reduktorze powinien być. Hayne's pokazuje coś czego za czorta nie mogę znaleźć. Zmieniacie wogóle oleje :skrzynia, reduktor, dyfer?
I drugie: Mam zachlapany oliwą tylny dyfer dookoła wejścia wału napędowego. Chcę wymienić uszczelniacz. Znalazłem na allegro, ale sprzedawca nie gwarantuje, ze bedzie pasował, podaje tylko wymiary wew. i zewn. Może ktoś z kolegów wymieniał w/w i zanotował wymiary? Och byłbym wdzięczny
I trzecie, ale z tego co czytam to forum to powszechna przypadłość: Obroty biegu jałowego. Słabo spadają przy zmianie biegów. Zatrzymują sie na chwile na 3tys, potem na 2tys... czasem na światłach zaczynają falować co 1-2 sek miedzy 0,5tys a 1tys. Podejrzewam silnik krokowy, ale dostep do niego jest kaskaderski:)
Pozdrawiam.