Pozdrawiam
Świeci się check
		
				Strona 1 z 1
			
	
	Siemanko, jak w temacie świeci się czek endżajn byłem u jednego mechanika i dowiedziałem, że jest to błąd wypadania zapłonu na 4 garze. Majster zastanawiał się i wymyślił, że mogą być to luzy zaworowe, a raczej ich brak. Chciałbym się poradzić, czy ktoś miał z tym do czynienia? Silnik to 1.3 86 km zagazowany.
Pozdrawiam
			
			
		Pozdrawiam

- Od: 6 lis 2011, 23:14
 - Posty: 109 (0/1)
 - Skąd: Mława
 - Auto: Mazda 2 DE 1349ccm 86KM '08
 
Raczej wygląda na problem z cewką.
Luz zaworowy w naszych silnikach regulowany jest hydraulicznie i ingerencji wymaga dopiero po dużych przebiegach. Według instrukcji po 120tys. km należy sprawdzić je osłuchując.
W przypadku instalacji gazowej pewnie częściej trzeba sprawdzać. W poprzednim samochodzie z instalacją gazową luz musiałem regulować co 10tys.
			
			
		Luz zaworowy w naszych silnikach regulowany jest hydraulicznie i ingerencji wymaga dopiero po dużych przebiegach. Według instrukcji po 120tys. km należy sprawdzić je osłuchując.
W przypadku instalacji gazowej pewnie częściej trzeba sprawdzać. W poprzednim samochodzie z instalacją gazową luz musiałem regulować co 10tys.
marcinx260494 napisał(a): jest to błąd wypadania zapłonu na 4 garze.
Skasuj błąd. Zatankuj benzynę pod korek i zużyj ją... (nie używaj LPG)... Sprawdź, czy wtedy pojawi się błąd wypadania zapłonu...
Arkana  , Captur  , Mii 
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
		byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
obecnie mam  135 tys km przebiegu mechanik słuchał i stukała tylko obudowa 
			
			
		
- Od: 6 lis 2011, 23:14
 - Posty: 109 (0/1)
 - Skąd: Mława
 - Auto: Mazda 2 DE 1349ccm 86KM '08
 
		
				Strona 1 z 1
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
