jak widać jest m.in. temperatura na wlocie, przepływ powietrza ma MAF, temperatura w układzie chłodzenia, napięcia na akumulatorze i adapterze, aktualne spalanie chwilowe, spalanie średnie od włączenia silnika, średnia prędkość od włączenia silnika, prędkość wg. ECU, prędkość GPS (co ciekawe obie się pokrywają podczas gdy na liczniku wartość jest o 5~7km wyższa, dla 100kmph dla GPS i ECU licznik pokazuje ok. 107kmph), aktualny i najlepszy czas przyśpieszenia 0-100kmph, otwarcie przepustnicy w %. Danych do wyświetlenia jest dużo więcej (m.in. jeszcze temperatura katalizatora, odczyty z sond lambda, parametry mieszanki i wiele, wiele więcej), możemy je dowolnie wyświetlać i konfigurować (wyświetlanie w postaci cyfrowej albo na wskaźnikach różnej wielkości itp.). Oczywiście odczyt błędów, kasowanie ich. Naprawdę fajna zabawka, która daje sporo możliwości i fajnych informacji (jak dla mnie świetne jest średnie spalanie od włączenia silnika, czasy przyśpieszeń czy na 400m, napięcie akumulatora)
Do tego program zapisuje trasę z naniesioną aktualną prędkością – widać to na poniższym screenie:
Cała zabawa to wydatek 100 PLN (85 PLN kosztował mnie VGate BT, 15 PLN Torque w wersji Pro).
PS. 8,9s przy luźnej próbie 0-100 a trzema osobami na pokładzie, pełnym bakiem i na przeciętnych zimówkach