Mazda 323f BA GT Z5 '95 kremowa bra str. 58
Też o tym pomyślałem. Jeśli masz dowód zakupu tych sprężyn to myślę że producent powinien Ci udostępnić jakiś atest/homologację/TUV. No chyba że takowy produkt go nie posiada...

hmm czyli sa firmy produkujace jakies czesci i nie posiadaja zadnej nie wiem, zgody na to? nikt tego nie sprawdza? Nie jest to mala firma przeciez

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Warto dopytac bo takie tabele sa tylko informacyjne i czesto sa w niej błędy 
Produkcja jest legalna. Tylko za uzywanie w niektorych krajach moze dowód za to poleciec bo nie maja homologacji
Produkcja jest legalna. Tylko za uzywanie w niektorych krajach moze dowód za to poleciec bo nie maja homologacji
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Z ciekawości sprawdziłem swoje Vogtlandy (nota bene 3xdroższe od Jamexów) i na stronie producent bez problemu udostępnia TUV w pdf do każdego modelu. http://www.vogtland.com/en/certificates.php Swoją drogą mając okazję jeździć na Vogach i na Jamexach mam porównanie i śmiem twierdzić, że brak atestu Jamexów nie bierze się z niczego 


Byc moze dlatego Vogi sa o wiele drozsze bo w cenie sa koszty uzyskania homologacji przez producenta na te sprezyny 
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Na pewno też to ma wpływ na ostateczną cenę, ale z doświadczenia powiem, że różnica w prowadzeniu też jest odczuwalna.

pawcio1017 napisał(a):Na pewno też to ma wpływ na ostateczną cenę, ale z doświadczenia powiem, że różnica w prowadzeniu też jest odczuwalna.
To bede musial przejechac sie Mietka autem to sobie porownam moje Vogi z jego Jamexami
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Raczej Jamex nie ma, w niektórych krajach go niepotrzeba i pewnie w takie rynki celują – jak mówicie cena pewnie bierze się z tego, że nie testują ich wystarczająco długo bo nie muszą przechodzić takich rygorystycznych badań jak inne żeby dostać TUV.
czarek1991 napisał(a):pawcio1017 napisał(a):Na pewno też to ma wpływ na ostateczną cenę, ale z doświadczenia powiem, że różnica w prowadzeniu też jest odczuwalna.
To bede musial przejechac sie Mietka autem to sobie porownam moje Vogi z jego Jamexami
Ja teraz mam vogi i z jamexami nie ma porównania
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
Dla tego lepiej dorzucić te przysłowiowe "pięć groszy" i mieć sprężynę czy cokolwiek z homologacją, niż zapłacić mniej i później się zamartwiać. Sorka ale jestem tego zdania.
Też mam Vogtland'y
nie dołujmy Mieczysław'a tymi sprężynami, bo się wkurzy i kupi gwint BC Racing i po co nam to 
Też mam Vogtland'y
Do glowy mi nie przyszlo zeby przy zakupie sprezyn martwic sie homologacja
Chcialem apexy ale nie moglem nigdzie znalezc i gosc, ktory jako jedyny mial je w ofercie polecil Jamexy. stad wziely sie u mnie. Moze kiedys dane mi bedzie przejechac sie na innych 
Przeglad przeszedl, nowe przewody hamulcowe wstawione, co2 sie zgadza (moge sie zalozyc, ze nawet nic z tym nie zrobili), stozek zalozony :d teeraz tylko czekac na zjad do PL i konczyc mody
adidom napisał(a):Mazda właśnie przeszła przeglądMietek teraz zakłada stożek
Przeglad przeszedl, nowe przewody hamulcowe wstawione, co2 sie zgadza (moge sie zalozyc, ze nawet nic z tym nie zrobili), stozek zalozony :d teeraz tylko czekac na zjad do PL i konczyc mody

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Pisalem z dystrybutorem sprezyn Jamex na Polske, od ktorego kupilem swoje odnosnie homologacj, to mi odpisal:
"– Witam
TUV jest potrzebny tylko w niemczech , w związku z tym nie jest przygotowywany do sprężyn.
– Czyli rozumiem, ze homologacji nie maja. Ja jestem w Dani i diagnosta na przegladzie sie mnie o taki pytal. Powiedzialem, ze ma. czyli nie mialem racji?
– Witam
Nie firma Jamex nie przygotowuje dokumentów TUV do sprężyn."
Takze sprawe sprezyn mamy wyjasniona.
Mam za to pare fotek odnosnie zmian pod maska


i przyszla mala paczuszka



nie wiem czemu to ostatnie zdjecie tak z bliska zrobione.
Mam jeszcze zagadke, mianowicie nie mam pojecia co to u licha jest:


"– Witam
TUV jest potrzebny tylko w niemczech , w związku z tym nie jest przygotowywany do sprężyn.
– Czyli rozumiem, ze homologacji nie maja. Ja jestem w Dani i diagnosta na przegladzie sie mnie o taki pytal. Powiedzialem, ze ma. czyli nie mialem racji?
– Witam
Nie firma Jamex nie przygotowuje dokumentów TUV do sprężyn."
Takze sprawe sprezyn mamy wyjasniona.
Mam za to pare fotek odnosnie zmian pod maska


i przyszla mala paczuszka



nie wiem czemu to ostatnie zdjecie tak z bliska zrobione.
Mam jeszcze zagadke, mianowicie nie mam pojecia co to u licha jest:



-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Mam swoje Vogtlandy z TUVem na sprzedanie jak byś chciał 



-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
no teraz z tym korkiem jak nie umyjesz silnika to Cię na zlocie zagryzę 
ten pojemnik to tylko takie pudełeczko rezonansowe filtra powietrza, możesz wywalić i nie odczujesz, przy stozku zwykle się wywala
ten pojemnik to tylko takie pudełeczko rezonansowe filtra powietrza, możesz wywalić i nie odczujesz, przy stozku zwykle się wywala

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Crenshaw napisał(a):no teraz z tym korkiem jak nie umyjesz silnika to Cię na zlocie zagryzę
Nie otworze maski
Crenshaw napisał(a):ten pojemnik to tylko takie pudełeczko rezonansowe filtra powietrza, możesz wywalić i nie odczujesz, przy stozku zwykle się wywala
hmm no dobra tylko to pudelko to jedno ale tam jest do niego niezle orurowanie i z tego co widze idzie z silnika
D@m$on napisał(a):Kurde tez bym chciał taki koreczek. Ile? I gdzie kupiłes?
Nie powiem

Ze zlych wiadmosci to najprawdopodobniej nie bedzie skory w planowanych miejscach. Tapicer mnie olal sikiem prostym. Moze i dobrze robi ale podejscie do klienta naganne. Moze uda sie kogos wyczaic innego ale watpliwa sprawa.

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 18 gości