Ciężki wchodzi pierwszy bieg
Strona 1 z 1
Witam .Od dłuższego czasu mam problem z ciężko wchodzącą jedynką i nie ma znaczenia czy auto stoi czy się porusza , zawsze muszę użyć dużej siły by bieg włączyć.Chcę to naprawić aby żona mogła nim jeźdźić bo w tym stanie jedynki nie udrze.Co ciekawe problem maleje a czasami zanika kiedy auto stoi np. na krawężniku pochylone na lewą stronę.Dodam jeszcze , że podczas włączania jedynki słychać i czuć jakby coś tarło o plastik lub gumę.
-
tamaran
Sprawdź poduszki. Z opisu wynika jakby gdzieś sie skrzynia przesunęła.
W Mitsubishi Galancie spotkalem się z opisywanym przez Ciebie problemem jak zerwała się poduszka przednia silnika, wtedy zbyt mocno pochylił się do przodu i były takie problemy.
Problemem może być jeszcze połączenie dźwigni zmiany biegów ze skrzynią, jak robiłem tam tulejki to za pierwszy razem po złożeniu też tam miałem że czasami 1 się blokowała. Pomogło złożenie jeszcze raz z dokładnym przyglądaniem się wszystkiemu.
W Mitsubishi Galancie spotkalem się z opisywanym przez Ciebie problemem jak zerwała się poduszka przednia silnika, wtedy zbyt mocno pochylił się do przodu i były takie problemy.
Problemem może być jeszcze połączenie dźwigni zmiany biegów ze skrzynią, jak robiłem tam tulejki to za pierwszy razem po złożeniu też tam miałem że czasami 1 się blokowała. Pomogło złożenie jeszcze raz z dokładnym przyglądaniem się wszystkiemu.
- Od: 23 lut 2014, 21:30
- Posty: 28
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 115KM 1998r sedan
Dzięki za podpowiedź .Mam pytanie ,te tulejki znajdują się pod podłogą pod lewarkiem czy przy skrzyni i czy droga jest ta impreza?.
Dopisano 2 mar 2015, 19:26:
Dzięki za podpowiedź .Mam pytanie ,te tulejki znajdują się pod podłogą pod lewarkiem czy przy skrzyni i czy droga jest ta impreza?.
Dopisano 2 mar 2015, 19:26:
Dzięki za podpowiedź .Mam pytanie ,te tulejki znajdują się pod podłogą pod lewarkiem czy przy skrzyni i czy droga jest ta impreza?.
-
tamaran
Zasadniczo tuleje znajdują się zarówno przy łączeniu z lewarkiem jak i skrzynią. Ja wymieniałem te pod lewarkiem ze względu na luzy i jego niestabilność. Koszt tulejek to było w granicach 20 PLN, więcej się z tym męczyłem. Natomiast nie jestem w stanie stwierdzić czy to może Ci pomóc. W moim przypadku najpewniej coś nie dokładnie ustawiłem przy skręcaniu po wymianie.
Na forum koledzy pokazali jak to wygląda i jak się to zmienia: viewtopic.php?t=26071
PS: Wszystko jest dobrze dokąd śrubki chcą się odkręcać:)
Na forum koledzy pokazali jak to wygląda i jak się to zmienia: viewtopic.php?t=26071
PS: Wszystko jest dobrze dokąd śrubki chcą się odkręcać:)
- Od: 23 lut 2014, 21:30
- Posty: 28
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 115KM 1998r sedan
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6