Problem z uruchomieniem I kopceniem

Postprzez pabloo101 » 23 lut 2015, 23:09

Witam mam problem otoz chcac mazde odpalic po kilkunastu probach krecenia rozrusznika odpala I obroty wachaja sie w przedziale 1500-1700 obr/min po odlaczeniu parownika silnik odpala za pierqszym razem I rowno pracuje czy jest to wina parownika lub instalacji gazowej .Dodam jeszcze ze mazda po uruchomieniu strasznie kopci na bialo odkrecilem sonde I byl na niej czarny nalot wyczyscilem wkrecilem I po odpaleniu bylo ok przez okolo minute potem to samo wykrecilem znow I byl czarny nalot .W czym tkwi problem
Początkujący
 
Od: 5 lis 2014, 19:28
Posty: 5
Auto: Mazda 626 IV 2.0 115 km 1993r

Postprzez noxes » 23 lut 2015, 23:54

nie wiadomo o co Ci chodzi.
pabloo101 napisał(a):po odlaczeniu parownika silnik odpala za pierqszym razem I rowno pracuje czy jest to wina parownika lub instalacji gazowej


Prawdopodobnie zawór puszcza gaz i się "zalewa"

pabloo101 napisał(a):Dodam jeszcze ze mazda po uruchomieniu strasznie kopci na bialo odkrecilem sonde I byl na niej czarny nalot wyczyscilem wkrecilem I po odpaleniu bylo ok przez okolo minute potem to samo wykrecilem znow I byl czarny nalot .W czym tkwi problem


Sondę zostaw w spokoju, ona z białym dymem nie ma nic do tego. Czym śmierdzi z dymu? Spalonym olejem? A może dym ma słodki smak?
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez pabloo101 » 24 lut 2015, 00:58

chodzi mi ze po odlaczeniu kostki od parownik silnik chodzi dobrze , a w takim razie ten zawor znajduje sie w parowniku?
Początkujący
 
Od: 5 lis 2014, 19:28
Posty: 5
Auto: Mazda 626 IV 2.0 115 km 1993r

Postprzez mark.87 » 24 lut 2015, 17:41

Elektro zawor jest na parowniku, jest specyficzny bo przewaznie sa niebieskie, zapewne nie odbil badz jest do wymiany i dlatego zalewa auto stad problem przy zapalaniu, dymi bo albo poszla uszczelka pod glowica i stad dym badz zalewa go gaz i nie spala
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 817 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez Piotr89 » 25 lut 2015, 12:54

Pierwsza sprawa: popraw ortografię i gramatykę, używaj znaków interpunkcyjnych- łatwiej się wtedy czyta <czytaj>
Druga sprawa: zapewne jest tak jak kolega Mark napisał, nie odbija elektrozawór w parowniku i masz w składzie mieszanki zarówno gaz jak i benzynę i stad wynika dłuższe kręcenie i kopcenie- nieprzepalona mieszanka...
Obroty 1500-1700 utrzymujące się przez chwilę po odpaleniu na zimnym to norma w tych silnikach.
Co do sondy to obstawiam że po czyszczeniu <glupek2> ją uszkodziłeś, sondy się nie dotyka ;)
Co do zaworu pojechałbym do gazownika który to naprawi i nie ruszał tego samemu.
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2011, 00:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Postprzez mark.87 » 25 lut 2015, 16:33

Ja powiem od siebie tyle ze w poprzednim aucie VECTRA A co 2-3miesiace musialem czyscic elektrozawor a mialem ich az 4 ale ten przy parowniku czyscilem bo byl zalepiony ''smołą''od gazu i ciezko odpalal samochod, po wyczyszczeniu palil na dotyk wiec pewnie masz to samo, unikaj tanszych stacji bo wlasnie tak sie dzieje wtedy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 817 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6