Witam!
Proszę o informacje kolegów obeznanych w temacie.
– Czy zamontowanie haka do CX-7 2007 wersja US to duży problem.
– Jaki ew. koszy tego przesięwziecia, haki jakiej firmy, widzę że Bosal oferuje jakieś haki, czy może być hak innej firmy, czy jest potrzebna specjalna wiązka z elektryką ? Wydaje się że trzeba by w zderzaku robić dziurę, w instrukcji montażu haka Bosal podają że należy zastosować fabryczne okno zderzaka (OE:C830-V3-924) co to takiego, w zestawie zdaje się tego nie ma.
Wszelkie informacje na ten temat będą mile widzane. Pozdrawiam JAB
Montaż haka holowniczego
Strona 1 z 1
Ja kupiłem z hakiem. Żadnych dziur w zderzaku nie widzę, czyli montaż bez ingerencji w zderzak jest możliwy. Jakiej firmt jest to przyłącze nie mam pojęcia – najprawdopodniej firmowe Mazdy, bo taką mam zaślepkę na końcówke haka ...
Pozdrawiam,
Zbyszek
Zbyszek
- Od: 20 gru 2008, 00:27
- Posty: 78
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda CX-7 GT FWD
JAB – jak z tym Hakiem – kupiłeś go i zamontowałeś?
Mariusz
- Od: 5 cze 2010, 13:32
- Posty: 50
- Auto: Mazda CX-7 GT BlackPearl 2,3 DiSI AWD
Witam.
Zamontowałem wreszcie hak. Po dość długich poszukiwaniach kupiony w firmie z okolic Poznania. Hak jest firmy Oris do Cx 7 europejskiej. Kula haka montowana pionowo od dołu, wysuwana za pomoca kluczyka. Montaż haka wymaga wycięcia okna w zderzaku, części czarnej nisko od dołu. Nic poza obręb zderzaka po zamontowaniu haka nie wystaje. Z bliska trudno zauwazyć wycięcie. Razem z hakiem jest dokładna instrukcja co i jak. Montaż może nie dziecinnie prosty ale możliwy do zrobienia we własnym zakresie, wymaga zdjęcia zderzaka tylnego i obu świateł tylnych, zdjęcia tylnego wzmocnienia zderzaka (nie montuje się go spowrotem). Otwory w podłużnicach przygotowane, pasują wystarczy przykręcić cztery śruby. Wiązka elektryczna firmy Oris dedykowana do tego haka (prosta bez żadnej elektroniki pośredniczącej, tylko przewody równolegle do zarówek samochodu, złącza pasują, jak wiadomo wersji USA nie było światła p/mgielnego i tu może być troche kombinacji jak je wyprowadzić, czy wytrzymają bezpieczniki w samochodzie dodatkowe obciążenie? pewnie tak skoro tak zrobili. Czy nie będzie błędów kompa? niech powiedzą ci co wiedzą). W razie czego moge odszukać jakie oznaczenia ma ten hak i wiązka. Podobno jest jakieś fabryczne okno zderzaka ale dokładnie tego tematu nie poznałem.
To chyba mniej więcej tyle na ten temat – i tak dość długo. Pozdrawiam.
Zamontowałem wreszcie hak. Po dość długich poszukiwaniach kupiony w firmie z okolic Poznania. Hak jest firmy Oris do Cx 7 europejskiej. Kula haka montowana pionowo od dołu, wysuwana za pomoca kluczyka. Montaż haka wymaga wycięcia okna w zderzaku, części czarnej nisko od dołu. Nic poza obręb zderzaka po zamontowaniu haka nie wystaje. Z bliska trudno zauwazyć wycięcie. Razem z hakiem jest dokładna instrukcja co i jak. Montaż może nie dziecinnie prosty ale możliwy do zrobienia we własnym zakresie, wymaga zdjęcia zderzaka tylnego i obu świateł tylnych, zdjęcia tylnego wzmocnienia zderzaka (nie montuje się go spowrotem). Otwory w podłużnicach przygotowane, pasują wystarczy przykręcić cztery śruby. Wiązka elektryczna firmy Oris dedykowana do tego haka (prosta bez żadnej elektroniki pośredniczącej, tylko przewody równolegle do zarówek samochodu, złącza pasują, jak wiadomo wersji USA nie było światła p/mgielnego i tu może być troche kombinacji jak je wyprowadzić, czy wytrzymają bezpieczniki w samochodzie dodatkowe obciążenie? pewnie tak skoro tak zrobili. Czy nie będzie błędów kompa? niech powiedzą ci co wiedzą). W razie czego moge odszukać jakie oznaczenia ma ten hak i wiązka. Podobno jest jakieś fabryczne okno zderzaka ale dokładnie tego tematu nie poznałem.
To chyba mniej więcej tyle na ten temat – i tak dość długo. Pozdrawiam.
-
JAB
Witaj.
Skanera to ja nie mam po ręką, ale u mnie demontuje się w ten sposób że po przekręceniu kluczyka, obrotową śrubę należy pociągnąc i jak troche się wysunie to dopiero daje się przekręcać, zdaje się zgodnie z ruchem wskazówek zegara wówczas końcówka haka wypada pod własnym ciężarem, odpowiedzialne za wysunięcie lub trzymanie haka są ruchome stalowe śróty, może któryś zardzewiał i się zaciął ?
Pozdro JAB.
Skanera to ja nie mam po ręką, ale u mnie demontuje się w ten sposób że po przekręceniu kluczyka, obrotową śrubę należy pociągnąc i jak troche się wysunie to dopiero daje się przekręcać, zdaje się zgodnie z ruchem wskazówek zegara wówczas końcówka haka wypada pod własnym ciężarem, odpowiedzialne za wysunięcie lub trzymanie haka są ruchome stalowe śróty, może któryś zardzewiał i się zaciął ?
Pozdro JAB.
-
JAB
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderatorzy
Moderatorzy CX-30 / CX-50 / CX-60, Moderatorzy CX-3 / CX-5 / CX-7 / CX-9