6 GG L3 166 KM Pb+LPG, gasnący silnik na benzynie

PostTen post został usunięty przez dobrzyn22 2 lut 2015, 22:12.
Powód: porządki

PostTen post został usunięty przez dobrzyn22 2 lut 2015, 22:12.
Powód: porządki

PostTen post został usunięty przez dobrzyn22 2 lut 2015, 22:12.
Powód: porządki

Postprzez Malaxer » 30 sty 2015, 14:11

Na wtorek umówiłem się z gazownikiem, chyba zaczynam docierać do sedna sprawy :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 gru 2014, 10:52
Posty: 20
Skąd: Wlkp
Auto: Mazda 6 2006 US, 2.3 Pb +LPG STAG, automat

Postprzez dobrzyn22 » 2 lut 2015, 22:15

Dla wszystkich zainteresowanych modyfikacjami, o których wcześniej wspominał kolega leonidas – wydzieliłem z tego wątku osobną fotorelację.

Obecnie znajduje się ona w tym wątku (została również dodana do spisu fotorelacji) :

Modyfikacja elektr. przepustnicy(Tb)L3 w thin blade i thru wot

PS. dla zachowania porządku musiałem również usunąć podziękowania, także zainteresowani niech jeszcze raz się dopiszą do wątku z fotorelacją ;)
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5230 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez Malaxer » 3 lut 2015, 09:55

Byłem u gazownika, okazało się, że brudny był trzpień elektrozaworu dozującego gaz – na trzpieniu było mnóstwo nagaru – raz dwa papierek ścierny i auto śmiga.

Ile płacę za usługę ? – Nic, to chociaż na piwo dyszkę dałem.

Tyle poszukiwań a problem był taki prosty :) <diabełek>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 gru 2014, 10:52
Posty: 20
Skąd: Wlkp
Auto: Mazda 6 2006 US, 2.3 Pb +LPG STAG, automat

Postprzez Malaxer » 5 lut 2015, 16:12

Dobra, za wcześnie pochwaliłem, nadal gaśnie, w poniedziałek jadę znowu do gazownika.

Teraz jest trochę inaczej, pada tylko na postoju chwilę po auto-przełączeniu na gaz. W trakcie jazdy natomiast jezeli zrobię myk ręcznego przełączenia i wcisnę gaz prawie do dechy to auto walczy ze mną chwilę by paść ale mu nie pozwalam, 5 sekundach takiej walki trzyma już obroty.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 gru 2014, 10:52
Posty: 20
Skąd: Wlkp
Auto: Mazda 6 2006 US, 2.3 Pb +LPG STAG, automat

Postprzez Malaxer » 16 lut 2015, 16:10

Mój ELM pokazuje błąd P0300, błąd pracy silnika, jakoby na którymś cylindrów nie było wybuchu mieszanki. Podjechałem do gazownika, mówi, że listwa wtryskowa jest na dotarciu....
Wszystko się teoretycznie zgadza, gaz nie jest wtryskiwany co jakiś czas na jakimś cylindrze i silnik świruje. Jadę do gazownika i dam info czy jest już OK, dla potomnych mających ten sam problem w przyszłości.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 gru 2014, 10:52
Posty: 20
Skąd: Wlkp
Auto: Mazda 6 2006 US, 2.3 Pb +LPG STAG, automat

Postprzez brodaM6 » 16 lut 2015, 19:30

A co z autokalibracjią
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6