wróciłem na forum, bo znowu moje serduszko podpowiedziało aby wrócić do "madzi"
tylko teraz do trochę młodszej i chyba ładniejszej Powiem w skrócie o co chodzi :
Zakupiłem madzie 97' 2,0 115, lecz z rana znikała w kłębach dymu... miałem wymienić uszczelniacze, ale po przeczytaniu dziesiątek postów na temat samej wymiany uszczelniaczy, postanowiłem cały silnik wymienić, więc zakupiłem cała GF po lifcie z 136 HPekiem, po strzale w
, silnikk chodził jak pszczółka i nie kopcił nawet na odcięciu. Po przekładce do innej budy, powstał problem z nierówną pracą silnika oraz nie przepalaniem mieszanki ( w garażu nie da się wysiedzieć bo najpierw szczypie w oczy później dusi Moje pytania:
Do równej pracy silnika 136 jest niezbędny komputer od niego czy na 115 tez powinno chodzić ?
Czy w GF przed liftem i po lifcie jest ta sama wiązka?
Ta puszka Key Less ( czy jakos tak ) jest wymagana do przekładki immo? Czy ona może mieć wpływ na odcinkę immo?
Z góry dziękuję za odpowiedzi, bo troszkę ta sytuacja zgasiła mój zapał do tego swapa, tym bardziej ze samodzielnie się męczyłem z przekładką silnika.
Pozdrawiam.


, ale poprzednio miałem fiata stilo 1,6 i tam nie ma znaków na wałkach
, a tak się bałem tego rozrządu 