Zakup używanego auta – Mazda6 GH (2007 – 2012)
Witam,
Właśnie kupiłem Mazda 6 2.0 benzyna z 2008 roku. Ponoć mam w samochodzie to co w temacie. Czy ktoś wie co to jest? Widze kilka pierdołów jak podświetlany drązek zmiany biegów czy listy na progach z podświetlanymi napisami "Mazda 6", ale chciałbym wiedzieć czy to wszystko w temacie czy jeszcze cos sie kryje pod tym pakietem.
dzięki.
Właśnie kupiłem Mazda 6 2.0 benzyna z 2008 roku. Ponoć mam w samochodzie to co w temacie. Czy ktoś wie co to jest? Widze kilka pierdołów jak podświetlany drązek zmiany biegów czy listy na progach z podświetlanymi napisami "Mazda 6", ale chciałbym wiedzieć czy to wszystko w temacie czy jeszcze cos sie kryje pod tym pakietem.
dzięki.
- Od: 30 paź 2011, 12:22
- Posty: 19
- Auto: Mazda 6 2.0 GH 2008
Nie było wersji MPS w nadwoziu GH...
Wszystko to są akcesoria lub wyposażenie standardowe
lampka:
viewtopic.php?f=418&t=123281
akcesoria:
viewtopic.php?f=124&t=113260

Wszystko to są akcesoria lub wyposażenie standardowe
lampka:
viewtopic.php?f=418&t=123281
akcesoria:
viewtopic.php?f=124&t=113260
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Dzieki Wojtek.
Tak też myślałem, ale dealer starał się wcisnąć mi jakiś kit.
Dodam że mam jeszcze przyciemniane szyby, chromowane lusterka, lotke na tylnej klapie i w miare kozacki znaczek "Mazdaspeed performance accessories" na listwie nad schowkiem.
dzeki
Tak też myślałem, ale dealer starał się wcisnąć mi jakiś kit.

Dodam że mam jeszcze przyciemniane szyby, chromowane lusterka, lotke na tylnej klapie i w miare kozacki znaczek "Mazdaspeed performance accessories" na listwie nad schowkiem.

dzeki
- Od: 30 paź 2011, 12:22
- Posty: 19
- Auto: Mazda 6 2.0 GH 2008
Witam
Nie moge nigdzie znaleźć odpowiedniego wątku wiec moze ktoś mi poradzi lub prześle linka to owego wątku. Zastanawiam sie czy koszty eksploatacji 2.2 litrowego diesla bedą o wiele wyższe w porównaniu do 2 litrowej benzyny. Zakładam ze auto ma przejechane około 120 tys kilometrów. Chodzi mi o wszyski filtry, podkładki itp. Mieszkam w Londynie i na powiedzmy 120 aut spełniających moje preferencje- 100 jest wlasnie w dieslu.
Co myślicie o benzynie 2.5? Czy rzeczywiście spalanie jest o wiele wyższe?
Moja obecna mazda ma juz prawie ćwierć miliona kilometrów i jak narazie silnik nawet nie jeknie...
Dzięki
Nie moge nigdzie znaleźć odpowiedniego wątku wiec moze ktoś mi poradzi lub prześle linka to owego wątku. Zastanawiam sie czy koszty eksploatacji 2.2 litrowego diesla bedą o wiele wyższe w porównaniu do 2 litrowej benzyny. Zakładam ze auto ma przejechane około 120 tys kilometrów. Chodzi mi o wszyski filtry, podkładki itp. Mieszkam w Londynie i na powiedzmy 120 aut spełniających moje preferencje- 100 jest wlasnie w dieslu.
Co myślicie o benzynie 2.5? Czy rzeczywiście spalanie jest o wiele wyższe?
Moja obecna mazda ma juz prawie ćwierć miliona kilometrów i jak narazie silnik nawet nie jeknie...
Dzięki
- Od: 13 mar 2012, 09:48
- Posty: 7
- Skąd: Sunbury-on-Thames
- Auto: Mazda6
2.0 benzyna
2003
Witam
Obecnie jeżdżę Hondą Accord 2.4 benzyna+LPG 190 KM z 2003 roku.
Z racji tego że auto ma już ponad 10 lat zastanawiam się nad zmianą samochodu i powrotem do mazdy.
Mam pytanie o silniki benzynowe do Mazda 6. Który silnik jest najlepszy ? W przyszłości chciałbym założyć LPG. Zależy ma na szybkim przemieszczaniu się po autostradach.
W Hondzie przy prędkości 180 km/h mam 4200 obr / min silnik nie wyje i to mi się bardzo podobało.
W Mazda 6 ile macie obrotów przy 180km/h na 6 biegu ?
Czytałem że najlepszy silnik to 2.0, 1.8 jest za słaby a 2.5 dużo więcej pali a jest tylko niewiele mocniejszy. Przy okazji jak z korozją w GH ? jest lepiej niż w poprzednim modelu ?
Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi.
Obecnie jeżdżę Hondą Accord 2.4 benzyna+LPG 190 KM z 2003 roku.
Z racji tego że auto ma już ponad 10 lat zastanawiam się nad zmianą samochodu i powrotem do mazdy.
Mam pytanie o silniki benzynowe do Mazda 6. Który silnik jest najlepszy ? W przyszłości chciałbym założyć LPG. Zależy ma na szybkim przemieszczaniu się po autostradach.
W Hondzie przy prędkości 180 km/h mam 4200 obr / min silnik nie wyje i to mi się bardzo podobało.
W Mazda 6 ile macie obrotów przy 180km/h na 6 biegu ?
Czytałem że najlepszy silnik to 2.0, 1.8 jest za słaby a 2.5 dużo więcej pali a jest tylko niewiele mocniejszy. Przy okazji jak z korozją w GH ? jest lepiej niż w poprzednim modelu ?
Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi.
- Od: 18 mar 2008, 16:34
- Posty: 371
- Auto: Była Mazda 323F 1.8 , LPG Koltec
Teraz Honda Accord 2.4 190KM Benzyna+LPG i Mazda 3 2.0 benzyna
Ja jestem użytkownikiem 2.0 2009 i bardzo sobie chwalę. Nie jest to demon prędkości ale w 100% wystarcza i ma bardzo racjonalne spalanie jak na osiągi i klasę auta. Oczywiście ciągnie dopiero na wyższych obrotach, a do szybkiego mijania potrzebna jest redukcja ale wychodze z założenia, że jak ktoś chce sobie poszaleć to nie kupuje ważącego 1,4T sedana, tylko małego mocnego bzyka typu focus st i jedzie na tor 
Kto co lubi, 2.0 polecam gorąco!
Kto co lubi, 2.0 polecam gorąco!
Witajcie drodzy forumowicze
na wstepie prosze administratora o ew. przeniesienie tego watku do innego dzialu bo osobiscie nie wiedzialem do ktorego (czy opinie, czy tez nowy watek)
ok idzmy do sedna sprawy
obecnie jezdze M6 GG 2004 2.0 benzynka + lpg poniewaz madzia ma juz 310k km to mysle o zmianie
dotknely ja wszystkie male sprawki ktore dotycza modelu (korozja, stukanie kierownicy, migajacy wyswietlacz radia, trzeszczenie przy szybie itd itp, ale jezdzi na zasadzie lejemy i jedziemy
poniewaz uwielbiam to autko wiec jestem w stanie wybaczyc mu wszelkie niedoskonalosci po prostu widok tego autka w srodku i na zewnatrz wynagradza mi te niedoskonalosci w 10000%
przeszedlem sie po innych markach i bleeeee paskudnie nudnie, mondeo ble, avensis masakra...
a wiec wybor padl ma M6 wersja GH
i teraz wersje z 2009 przed liftowe to ok 12k Euro natomiast wersje 2011 te po lifcie ok 15-16k euro – patrze na rynek niemiecki czyli roznica w pln to ok 15k zl
no i tu zaczyna sie problem i pytanie
czy warto doplacac do wersji 2011, chodzi wlasnie o te wkurzajace male usterki czy sa one poprawione w wersji polifcie – w koncu takie jest zalozenie wypuszczania wersji poliftowej
czy mam poczekac np rok i uzbierac wiecej kasy zeby wziazc wersje z 2011 po lifcie? czy jest to tego warte, nie wiem ile moja obecna M6 jeszcze wytrzyma
jezdze bardzo spokojnie, glownie 80% autostrada maks 110km/h tempomat, 50k km rocznie, zawieszenie w obecnej mazdzie wytrzymalo 300k km
na wstepie prosze administratora o ew. przeniesienie tego watku do innego dzialu bo osobiscie nie wiedzialem do ktorego (czy opinie, czy tez nowy watek)
ok idzmy do sedna sprawy
obecnie jezdze M6 GG 2004 2.0 benzynka + lpg poniewaz madzia ma juz 310k km to mysle o zmianie
dotknely ja wszystkie male sprawki ktore dotycza modelu (korozja, stukanie kierownicy, migajacy wyswietlacz radia, trzeszczenie przy szybie itd itp, ale jezdzi na zasadzie lejemy i jedziemy
poniewaz uwielbiam to autko wiec jestem w stanie wybaczyc mu wszelkie niedoskonalosci po prostu widok tego autka w srodku i na zewnatrz wynagradza mi te niedoskonalosci w 10000%
przeszedlem sie po innych markach i bleeeee paskudnie nudnie, mondeo ble, avensis masakra...
a wiec wybor padl ma M6 wersja GH
i teraz wersje z 2009 przed liftowe to ok 12k Euro natomiast wersje 2011 te po lifcie ok 15-16k euro – patrze na rynek niemiecki czyli roznica w pln to ok 15k zl
no i tu zaczyna sie problem i pytanie
czy warto doplacac do wersji 2011, chodzi wlasnie o te wkurzajace male usterki czy sa one poprawione w wersji polifcie – w koncu takie jest zalozenie wypuszczania wersji poliftowej
czy mam poczekac np rok i uzbierac wiecej kasy zeby wziazc wersje z 2011 po lifcie? czy jest to tego warte, nie wiem ile moja obecna M6 jeszcze wytrzyma
jezdze bardzo spokojnie, glownie 80% autostrada maks 110km/h tempomat, 50k km rocznie, zawieszenie w obecnej mazdzie wytrzymalo 300k km
- Od: 15 mar 2010, 22:40
- Posty: 15
- Auto: Mazda 6 '04 benzyna 2.0 141KM hatchback
Witam mam takie pytanie mam zamiar zakupic madzie z 2008 roku drugiej generacji, chcialbym sie dowiedziec czy jest w niej modul bluetooth szukalem wszedzie i nie moge znalesc na ten temat informacji. Model mazda 6 ll 2008 ts 2.0 benzyna. Dziekuje za odpowiedz.
- Od: 14 lut 2015, 09:07
- Posty: 7
- Auto: mazda 6 ll 2009
Jesli pytasz o bluetooth do sterowania zestawem glosnomowiacym telefonu, to jest. Nie wiem, czy w kazdej wersji, ale w mojej jest.
- Od: 29 cze 2012, 22:57
- Posty: 17
- Auto: Mazda 6 GH
2,2 diesel 185 KM
2008/9
po czym mozna sie zorientowac ze mamy to w samochodzie ?
- Od: 14 lut 2015, 09:07
- Posty: 7
- Auto: mazda 6 ll 2009
Na lewym ramieniu kierownicy powinna byc "klawiaturka" do zestawu glosnomowiacego. Po nacisnieciu symbolu sluchawki powinienes uslyszec zapytanie "operatorki"
- Od: 29 cze 2012, 22:57
- Posty: 17
- Auto: Mazda 6 GH
2,2 diesel 185 KM
2008/9
Dzięki za odpowiedz co myślicie o tym rozwiązaniu czy sprawdzi się to w mojej Madzi ? znalazłem coś takiego na ebayu.
http://www.ebay.co.uk/itm/AUTORADIO-DVD ... 3cd278cf8d
I czy byłby problem z montażem tego sprzętu w samochodzie.
http://www.ebay.co.uk/itm/AUTORADIO-DVD ... 3cd278cf8d
I czy byłby problem z montażem tego sprzętu w samochodzie.
- Od: 14 lut 2015, 09:07
- Posty: 7
- Auto: mazda 6 ll 2009
Witam ktory egzemplarz mazdy polecacie 2.0 benzyna czy 2.2 diesel potrzebuje opinii o tych egzemplarzach z gory dziekuje
-
Daniel1802
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości