Mazda6 GH LF `09 by Aliszja CZAS NA LATO! ;]

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez Aliszja » 5 lut 2015, 21:57

Witam serdecznie.

To ja pochwalę się swoim nowym nabytkiem.

Poprzednio jeździłem kilkoma autami ale ich klasa znacząco odbiegała od nabytej Mazdy.
Były to francuzy (Peugeot 107, Peugeot 206 i Renault Megane).

Tym razem trzeba było kupić duże, rodzinne, mocne i bezpieczne auto.
Początkowo zastanawialiśmy się z żoną nad opcjami mniej budżetowymi – Mondeo, C5, Octavia.
Przeglądając jednak serwisy trafiła się prawdziwa okazja.

Od momentu kiedy ujrzałem ją w ogłoszeniu wiedziałem, że będzie moja.
Kupiona w mieście, w którym mieszkam, serwisowana w salonie zakupu, właściciel – marynaż, najechane jak na lekarstwo. Szybki telefon i okazało się, że nową 6kę zamówił już 5 miesięcy temu i... w końcu termin odbioru zbliża się szybkimi krokami, więc wystawił.

Pozostało tylko przekonać żonę.
Kilka zdjęć i po robocie, trudne to nie było... <rotfl>

Marka/model: Mazda 6
Typ nadwozia: Sedan
Kolor nadwozia: Sparkling black
Rok produkcji: 2009
Pojemność silnika: 1999 ccm
Silnik: LF-DE 16V DOHC 147 km
Przebieg przy zakupie: 113000 km

Wyposażenie:
– podgrzewane fotele przednie
– system nagłośnienia Bose
– światła przeciwmgielne
– czujniki parkowania tył
– kierownica skórzana, wielofunkcyjna
– tempomat
– klimatyzacja dwustrefowa, automatyczna
– czujnik zmierzchu
– czujnik deszczu
– elektryka szyb i lusterek, lusterka podgrzewane i składane
– lusterko wewnętrzne fotochromatyczne
– ABS, DSC, 6x Airbag

Na ten moment zacząłem od podstaw – filtr powietrza i kabinowy wymienione.
Zdecydowałem się na Hengst Filter w obu przypadkach.

Teraz rozglądam się za nowymi tarczami i klockami.
Może ktoś z was może coś polecić?

Mam też zagwostkę z zaciskami – piaskować i malować czy kupić nowe (np. Brembo).
Załączniki
1.jpg
W pełnej okazałości!
2.jpg
Sliczna...
3.jpg
Wnętrze (panel podmieniony).
4.jpg
Bebechy...
5.jpg
:)
6.jpg
Z bzykiem mojej żonki :D
7.jpg
I tył...
Ostatnio edytowano 17 mar 2015, 19:00 przez Aliszja, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2015, 22:16
Posty: 56 (0/1)
Auto: GH Mazda 6 2007-2010 2.0 I4 16/DOHC 147 KM LF-DE

Postprzez pablo33 » 5 lut 2015, 22:05

Gratulacje zakupu odpowiedniej marki,na pewno będziesz zadowolony, życzę bezawaryjnej eksploatacji <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2012, 01:16
Posty: 658 (3/4)
Skąd: Janow Lubelski
Auto: Mazda 6 GY 2.0 147 km Exclusive, 2006r. LPG Stag 300 Premium
Czarna Śliwka

Postprzez Nightfall » 5 lut 2015, 22:08

Autko 1 klasa. Gratuluję nabybtku <spoko>
Kolor piękny szybki ciemne ładne
Tylko bym te naklejki ze zderzaka zdjął z tyłu :|
Pozatym autko na bardzo duży plus :D
Nightfallówna
Dum Spiro Spero.....
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 11 lut 2013, 22:32
Posty: 4117 (138/173)
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda 6,kombi ,2006 rok, 2.0 diesel, Dpf out,chiptuning 130 KM/363 Nm,Phantom Blue

Postprzez Aliszja » 5 lut 2015, 22:12

Naklejki oczywiście, że do ściągnięcia!
Planuje jej polerowanko i powłokę to przy okazji i naklejek się pozbędę! :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2015, 22:16
Posty: 56 (0/1)
Auto: GH Mazda 6 2007-2010 2.0 I4 16/DOHC 147 KM LF-DE

Postprzez xRafalx » 5 lut 2015, 22:14

Ładna furka! :) Tez bym zdjął tą naklejkę.

Co do klocków to TRW, ATE, FERODO, EBC, a tarcze, ATE, BREMBO, TRW, MIKODA, ROTINGER, BOZZARDO, EBC :)

A zaciski to tylko i wyłącznie piaskowanie, ale czy one są aż tak zardzewiałem, nie wystarczy szczotka i lakier na to ? :)
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3600 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez Nightfall » 5 lut 2015, 22:14

No i będzie git malinka <serduszka>
Ja u siebie mam np klocki TRW- napewno są ciche ale trochę pylą :)
Nightfallówna
Dum Spiro Spero.....
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 11 lut 2013, 22:32
Posty: 4117 (138/173)
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda 6,kombi ,2006 rok, 2.0 diesel, Dpf out,chiptuning 130 KM/363 Nm,Phantom Blue

Postprzez Aliszja » 5 lut 2015, 22:22

Na cichej pracy mi zależy.
Pylenie to nie problem, planuje jeździć, a nie hamować! <faja>

Zabawa z zaciskami wchodzi w grę tylko w przypadku zmiany koloru.
Ich stan jest dobry ale czerwień do mnie przemawia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2015, 22:16
Posty: 56 (0/1)
Auto: GH Mazda 6 2007-2010 2.0 I4 16/DOHC 147 KM LF-DE

Postprzez Nightfall » 5 lut 2015, 22:34

Kolorów zacisków można zrobić tysiąc pięćset sto dziewięćset :D
To tylko kwestia gustu. Tobie się mają podobać <spoko>
Nightfallówna
Dum Spiro Spero.....
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 11 lut 2013, 22:32
Posty: 4117 (138/173)
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda 6,kombi ,2006 rok, 2.0 diesel, Dpf out,chiptuning 130 KM/363 Nm,Phantom Blue

Postprzez Protoculture » 5 lut 2015, 23:04

Ładna, czarna zawsze w modzie. Myjnia 3 razy w tygodniu dolicz do kosztów eksploatacji. Wiem z doświadczenia. Niezawodności życzę :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 wrz 2014, 09:44
Posty: 173
Skąd: Żary
Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Turbo

Postprzez rafałmazda » 5 lut 2015, 23:21

elegancka <spoko> szerokości :D
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Weelkoo » 6 lut 2015, 10:27

sedan w ciemnym kolorze i z przyciemnianymi szybkami <spoko> do tego fajna felga w odpowiednim rozmiarze i będzie super ;) co do klocków – ATE lub TRW w wersji taniej i pewnej, w wersji droższej (zdecydowanie) EBC ;) a zaciski wyczyścić i Hammerite przelecieć, tylko jak będzie ciepło – najtańsza opcja, efekt bardzo dobry :)

Szerokości ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2011, 21:48
Posty: 1181 (0/17)
Skąd: Bieruń
Auto: BMW 330e xDrive

Postprzez Aliszja » 6 lut 2015, 11:45

Felgi na lato mam w komplecie z oponkami.

Jaka jest roznica miedzy TRW, a EBC oprocz trwalosci.
Mam tu na mysli glownie glosnosc dzialania?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2015, 22:16
Posty: 56 (0/1)
Auto: GH Mazda 6 2007-2010 2.0 I4 16/DOHC 147 KM LF-DE

Postprzez brodaM6 » 6 lut 2015, 12:45

Cena i poprawa hamowania
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Dominator » 6 lut 2015, 13:06

Ebc, skutecznosc dobra ale i glosne.. trw pyla ale ciche. Ja polecam zimmermann.
autocasco posiadasz ma sie rozumiec? ale warto zalozyc dodatkowe zabezpieczenie antykradziezowe..
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4920 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez Aliszja » 6 lut 2015, 14:29

AC oczywiscie mam chociaz kosztowalo mnie to jak za zboze, bo znizek niet :)
Jakie zabezpieczenia masz na mysli?

O zimmermannach tez myslalem... Teraz doszly TRW.

PS Ktos z was jest z okoloic Wroclawia? Mozecie polecic dobre miejsce do polerowania lakieru?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2015, 22:16
Posty: 56 (0/1)
Auto: GH Mazda 6 2007-2010 2.0 I4 16/DOHC 147 KM LF-DE

Postprzez Nightfall » 6 lut 2015, 15:33

Ja za 300 zł założyłem odcięcie zapłonu. Bez pilota który wisi przy kluczyku nawet oryginalnym kluczem nie odpalisz. Działa na takiej zasadzie ze jak się oddalisz od auta np na 20 metrów to się blokuje a jak odpalisz i pilot jest to się odblokowuje.
Oczywiscie jest też opcja odpalenia w razie awarii tego systemu ale jak i gdzie to jest to moja słodka tajemnica <diabełek>
Nightfallówna
Dum Spiro Spero.....
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 11 lut 2013, 22:32
Posty: 4117 (138/173)
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda 6,kombi ,2006 rok, 2.0 diesel, Dpf out,chiptuning 130 KM/363 Nm,Phantom Blue

Postprzez Aliszja » 6 lut 2015, 15:37

Czytalem tez o systemach, ktore pozwalaja zdalnie odciac zaplon telefonem ale ciezko mi to sobie wyobrazic. Czy ktos z was testowal/zakladal/rozwazal takie rozwiazanie? Na ile jest ono awaryjne i zawodne. Nie chcialbym czego z czym beda wieksze problemy niz pozytku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2015, 22:16
Posty: 56 (0/1)
Auto: GH Mazda 6 2007-2010 2.0 I4 16/DOHC 147 KM LF-DE

Postprzez matthies » 6 lut 2015, 16:50

szlachetnie się prezentuje, lubię to <spoko>
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Aliszja » 7 lut 2015, 18:40

Maleństwo po porannym prysznicu.

I od razu pytanie – jaki kolor zacisków proponujecie?
Czarny, srebro, czerwień, a może jeszcze coś innego? :)
Załączniki
IMG_20150207_114637.jpg
IMG_20150207_115508.jpg
IMG_20150207_115529.jpg
IMG_20150207_145853.jpg
IMG_20150207_145941.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2015, 22:16
Posty: 56 (0/1)
Auto: GH Mazda 6 2007-2010 2.0 I4 16/DOHC 147 KM LF-DE

Postprzez Dariushinio » 7 lut 2015, 19:44

ja przed wczoraj malowałem swoje na czerwono :D więc polecam tak jak ja
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2013, 20:14
Posty: 126 (2/0)
Auto: Mazda 6 2003 --->
Mazda 6 GH 2008

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy