Mazda6 GY RF '04 MZR-CD – 170 km

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez WisniaUs » 25 sty 2015, 09:00

roxygenium napisał(a):
matthies napisał(a):w sprawie luzów poczytaj o wieluwpuście, może akurat pomożę ;)


Kurde jestem zaskoczony. Jak to pomoże, to będę dozgonnie wdzięczny.
Objawy się pokrywają całkowicie.

Mnie Mazda wzywala w usa w sprawie tego w 2008 roku i usuneli usterke,do dzisiaj spokój.
WisniaUs
 

Postprzez MrShaleck » 25 sty 2015, 11:08

Zatem jest kropla nadziei, jutro wyskoczę po smar do sklepu i zobaczymy co da się zrobić :)
Im mniej kasy w zawieszenie tym wiecej w IC i mapkę :)
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2613 (10/40)
Skąd: PRAUST
Auto: Mazda 626 Coupe F2T
CLK 55 AMG W209

Postprzez sheller80 » 25 sty 2015, 11:54

O jakim IC myslałes ??? tez sie nad tym zastanawiałem tylko zwiekszy sie pojemnosc dolotu bedzie wieksza dziura,czy konsultowałes to z macherami od chiptuningu ??
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2014, 12:59
Posty: 266 (0/3)
Skąd: Łańcut / Podkarpacie
Auto: Mazda 6 GY 2006r RF7J

Postprzez leitowdz » 25 sty 2015, 18:41

przy dobrym programie nie będzie źle z tą turbo dziurą ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2011, 00:49
Posty: 422 (6/0)
Auto: Mazda 6, chipowany diesel :)

Postprzez sheller80 » 25 sty 2015, 23:51

leitowdz napisał(a):przy dobrym programie nie będzie źle z tą turbo dziurą ;)



Masz go u siebie czy to wyczytane w sieci ?? Pozatym pytanie czy seryjny IC jest za mało wydajny?? mierzył ktos temperature w dolocie??
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2014, 12:59
Posty: 266 (0/3)
Skąd: Łańcut / Podkarpacie
Auto: Mazda 6 GY 2006r RF7J

Postprzez matthies » 26 sty 2015, 00:41

roxygenium napisał(a):Kurde jestem zaskoczony. Jak to pomoże, to będę dozgonnie wdzięczny.
Objawy się pokrywają całkowicie.

daj znać czy pomogło, tutaj lub w temacie wielowpustu
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez MrShaleck » 26 sty 2015, 11:25

sheller80 napisał(a):Masz go u siebie czy to wyczytane w sieci


A Ty miales u siebie wiekszy IC i miałeś turbodziurę?
Tak samo mi gadali przy robieniu przelotu...

Seryjny IC jest po 1. bardzo mały po 2. jest dobity w moim przypadku.

Poza tym wielkość IC nie zmienia ciśnienia, tylko wiekszy IC przy dłuższych(nie większych) obciążeniach pomaga, ponieważ nie zagrzewa się tak szybko jak mały IC. Lepiej mieć zapas przed mapą niż później nie wydmuchać bo IC nie ogarnie, zmieniać IC i znowu jechac na mapę ;)

Mnie cieszy fakt, ze mam wyremontowany silnik, wymienione wtryski i wiele różnych rzeczy. Może uda się osiągnąć moce o których marzę.

Każdy Turbodiesel i tak ma turbo dziure i tak. Zrobię, zobaczę, najwyzej wrócę do poprzedniego setupu.
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2613 (10/40)
Skąd: PRAUST
Auto: Mazda 626 Coupe F2T
CLK 55 AMG W209

Postprzez wilusjdm » 26 sty 2015, 21:26

Chyba nie widziałeś seryjnego IC w Alfie :D również mam chęć na mapkę, ale postanowiłem że musi być większy ic i tak się stało. Seryjny szybko może się grzać i nie będzie za ciekawie. Nie wiem jak w przypadku Mazd, ale w AR na seryjnym ic+soft nie uzyska więcej mocy jak 35ps. Inaczej sprawa wygląda jak jest bardziej wydajny ic, przelot też masz w planie <spoko> także działaj :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez sheller80 » 26 sty 2015, 22:56

A o jakim wymiarze IC myslałes masz moze cos na oku???
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2014, 12:59
Posty: 266 (0/3)
Skąd: Łańcut / Podkarpacie
Auto: Mazda 6 GY 2006r RF7J

Postprzez MrShaleck » 26 sty 2015, 23:37

Seryjny ma coś typu 20x20 lub 25x25cm.
Ja myślę o czymś 20-25 x 40 lub większy zamocowanie go z przodu samochodu (za zderzakiem, duży wlot jest – zależy co wejdzie).

Ponieważ zderzak i tak mam mocno uszkodzony i będę go rzeźbił to uprzednio muszę sprawdzić JAKI tam wejdzie. Mój seryjny IC ma 1/3 'płytek' zagiętych :( więc pewnie jego efektywność jest mała. Koszt wymiany na inny pewnie niewiele większy jak zakup IC oryginalnego.
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2613 (10/40)
Skąd: PRAUST
Auto: Mazda 626 Coupe F2T
CLK 55 AMG W209

Postprzez sheller80 » 27 sty 2015, 14:06

A masz kogoś kto ogarnie program ?? O jakim wyniku myślisz ??
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2014, 12:59
Posty: 266 (0/3)
Skąd: Łańcut / Podkarpacie
Auto: Mazda 6 GY 2006r RF7J

Postprzez MrShaleck » 27 sty 2015, 19:57

Rozmawiałem dziś z osobą, która ma 1.9 TDi 105 na 200km zrobione.
Jest u nas Tune-Up, pewnie tam będę się kierował.
FMIC i przelot koniecznie przed programem :)

Chciałbym dobić 400Nm i 170 koni, ale wątpię że się uda.
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2613 (10/40)
Skąd: PRAUST
Auto: Mazda 626 Coupe F2T
CLK 55 AMG W209

Postprzez wilusjdm » 27 sty 2015, 21:58

roxygenium napisał(a):1.9 TDi 105 na 200km zrobione.

Aż nie chce się wierzyć... :D co na to sprzęgło, rolki i paski rozrządu żyją jeszcze? :D chyba że wzmacniane to co wymieniłem, plus turbo, wtryski wydajniejsze i na koniec soft to się zgodzę.
roxygenium napisał(a):Chciałbym dobić 400Nm i 170 koni,

Da się, ale moment za wysoki zjechać do 360nm i powinno być bezpiecznie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez MrShaleck » 28 sty 2015, 00:45

wilusjdm napisał(a):Aż nie chce się wierzyć... co na to sprzęgło, rolki i paski rozrządu żyją jeszcze? chyba że wzmacniane to co wymieniłem, plus turbo, wtryski wydajniejsze i na koniec soft to się zgodzę.


Wiadomo, że nie samym softem taka moc ;)

360Nm to niewiele, jak teraz jest 320-330


Zrobiłem pomiar miejsca na IC i można tam wsadzić nawet całkiem pokaźny sprzęcior.
Na szerokość wejdzie z 60cm, wysokość 30 to max, najbezpieczniej by było 20 i głębokości jest 12-14cm. Powinno się coś znaleźć.
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2613 (10/40)
Skąd: PRAUST
Auto: Mazda 626 Coupe F2T
CLK 55 AMG W209

Postprzez sheller80 » 28 sty 2015, 18:02

Przydał by sie pewnie taki z wyjsciami z jednej strony było by mniej kombinacji
http://www.tuningshop24.pl/intercooler- ... th=412_413

cos ala ten :D :D
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2014, 12:59
Posty: 266 (0/3)
Skąd: Łańcut / Podkarpacie
Auto: Mazda 6 GY 2006r RF7J

Postprzez MrShaleck » 28 sty 2015, 18:23

Rozglądąłem się już, ale takie są dwukrotnie droższe niestety...
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2613 (10/40)
Skąd: PRAUST
Auto: Mazda 626 Coupe F2T
CLK 55 AMG W209

Postprzez wilusjdm » 28 sty 2015, 18:34

sheller80 napisał(a):wyjsciami z jednej strony było by mniej kombinacji

Nie powiedziane, że mniej kombinacji.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez sheller80 » 28 sty 2015, 18:44

roxygenium napisał(a):Rozglądąłem się już, ale takie są dwukrotnie droższe niestety...


No niestety taniej chyba bedize dorobic kawałek dolotu na druga strone :D
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2014, 12:59
Posty: 266 (0/3)
Skąd: Łańcut / Podkarpacie
Auto: Mazda 6 GY 2006r RF7J

Postprzez MrShaleck » 28 sty 2015, 19:44

Na razie zatrzymam się na zawieszeniu, nie ma sensu robić FMIC zimą, jak program w planie na wiosna/lato :)
Póki co z wydechem powalczę trochę
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2613 (10/40)
Skąd: PRAUST
Auto: Mazda 626 Coupe F2T
CLK 55 AMG W209

Postprzez sheller80 » 28 sty 2015, 22:15

A co myslisz zrobic z wydechem ?? <co?> <co?>
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2014, 12:59
Posty: 266 (0/3)
Skąd: Łańcut / Podkarpacie
Auto: Mazda 6 GY 2006r RF7J

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy