Witam.
Kupiłem boxa do M3, ale nie mam pojęcia gdzie się go montuje. Szukałem odpowiedniej wtyczki przez 2 godziny i nic. Gdzie znajduje się szukana wtyczka? Wiem ze box to wielkie zło, ale nie po to jest ten temat. Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam
Mazda 3 Chip box montaż
Strona 1 z 1
Sprzedawca nie dał ci instrukcji gdzie to wpiąć?
Jak już przetestujesz daj znać jak praca auta i czy daje to coś.
Jak już przetestujesz daj znać jak praca auta i czy daje to coś.
Ostatnio edytowano 27 sty 2015, 20:14 przez kropek101, łącznie edytowano 1 raz
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
O ile jest to silnik 1,6 D Volvo – Mazda ma inne oznaczenie i masz podpiąć się do czujnika ciśnienia paliwa na listwie to najlepiej wymontuj filtr paliwa.
Będziesz miał w miarę dobre dojście ale i tak robi się to po omacku chyba że zdemontujesz dodatkowo akumulator i odkręcisz jego podstawę wtedy dojście jest prawie idealne czujnik ciśnienia jest od strony akumulatora.
Będziesz miał w miarę dobre dojście ale i tak robi się to po omacku chyba że zdemontujesz dodatkowo akumulator i odkręcisz jego podstawę wtedy dojście jest prawie idealne czujnik ciśnienia jest od strony akumulatora.
bieski, czy chodzi ci o tę wtyczkę? U mnie takiej niestety nie ma...
Myślałem, że zamontuje go w 10 minut, a tu tyle rzeczy trzeba wyjąć. Kiedy wyjąłem filtr paliwa z wężem, ukazała mi się taka wtyczka (zaznaczona na zielono). Czy to do tej mam się podpiąć? Znajduje się ona po prawej stronie silnika.
Dopisano 27 sty 2015, 23:23:
To mam rozumieć, że i tak i tak mam odkręcić akumulator i filtr paliwa? A jak się do tego w ogóle zabrać?
Myślałem, że zamontuje go w 10 minut, a tu tyle rzeczy trzeba wyjąć. Kiedy wyjąłem filtr paliwa z wężem, ukazała mi się taka wtyczka (zaznaczona na zielono). Czy to do tej mam się podpiąć? Znajduje się ona po prawej stronie silnika.
Dopisano 27 sty 2015, 23:23:
To mam rozumieć, że i tak i tak mam odkręcić akumulator i filtr paliwa? A jak się do tego w ogóle zabrać?
O ile masz się podpiąć pod czujnik ciśnienia paliwa na szynie paliwowej to :
– pierwsze zdjęcie na czerwono zaznaczyłeś właśnie ten czujnik (zdjęcie jest tylko poglądowe)
– drugie zdjęcie na zielono zaznaczyłeś wtyczkę różowo/czerwoną ją odpinasz od czujnika ciśnienia paliwa
– do czujnika ciśnienia paliwa podpinasz wtyczkę od boxa
– drugą wtyczkę/gniazdo od boxa spinasz z wtyczką która wcześniej była podpięta do czujnika ciśnienia paliwa
Nie napisałeś czy box ma możliwość regulacji +/– gdyby miał (większość ma) to musisz gdyby wystąpiło przeładowanie z zasady odejmujesz po 2 obroty (przeładowanie silnik będzie kręcił tylko do 3000 rpm – zgaś auto wszystko wróci do normy optymalne ustawienie musisz wyregulować sam możliwe że będziesz musiał dodać wszystko zależy od indywidualnej kondycji silnika).
Producenci ustawiają boxy z zasady na 60/70 % powiedzmy ich mocy.
Jak już wiesz która to wtyczka i gdzie jest to zrobisz to bez demontażu akumulatora tylko na wyczucie zatrzask wtyczki (przynajmniej w Volvo) jest od dołu.
Ale filtr paliwa lepiej zdemontować jest wtedy więcej miejsca aby wsunąć prawą rękę.
– pierwsze zdjęcie na czerwono zaznaczyłeś właśnie ten czujnik (zdjęcie jest tylko poglądowe)
– drugie zdjęcie na zielono zaznaczyłeś wtyczkę różowo/czerwoną ją odpinasz od czujnika ciśnienia paliwa
– do czujnika ciśnienia paliwa podpinasz wtyczkę od boxa
– drugą wtyczkę/gniazdo od boxa spinasz z wtyczką która wcześniej była podpięta do czujnika ciśnienia paliwa
Nie napisałeś czy box ma możliwość regulacji +/– gdyby miał (większość ma) to musisz gdyby wystąpiło przeładowanie z zasady odejmujesz po 2 obroty (przeładowanie silnik będzie kręcił tylko do 3000 rpm – zgaś auto wszystko wróci do normy optymalne ustawienie musisz wyregulować sam możliwe że będziesz musiał dodać wszystko zależy od indywidualnej kondycji silnika).
Producenci ustawiają boxy z zasady na 60/70 % powiedzmy ich mocy.
Jak już wiesz która to wtyczka i gdzie jest to zrobisz to bez demontażu akumulatora tylko na wyczucie zatrzask wtyczki (przynajmniej w Volvo) jest od dołu.
Ale filtr paliwa lepiej zdemontować jest wtedy więcej miejsca aby wsunąć prawą rękę.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości