Kontrolka ciśnienia oleju zapaliła się – brak smarowania? [BA Z5] – wątek wspólny
Na zakończenie chciałabym jeszcze dodać, że po tych wszystkich naprawach (a głównie zapewne po naprawie tylnych hamulców), Madzi wyraźnie spadł apetyt na paliwo. Zrobiłam test i wyszło mi, że obecnie na 100 km spaliła 8 l (przy całkowicie normalnej, bynajmniej niespecjalnie oszczędnej jeździe
). Jeszcze takiego wyniku nie miałam...
A jak mi się humor poprawił przy tym dystrybutorze...
Pozdr.
A
A jak mi się humor poprawił przy tym dystrybutorze...
Pozdr.
A

- Od: 31 sie 2005, 21:38
- Posty: 184
- Skąd: Warszawa/Otwock
- Auto: 323F BA 1.5 97r.
Cały problem był w rozpierakach szczęk hamulcowych – taki mały drobiazgamra napisał(a):Madzi wyraźnie spadł apetyt na paliwo
mała rzecz a cieszySerwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):mała rzecz a cieszy
Nie da się ukryć, że nawet bardzo...
Jak dla mnie jest to jeszcze jeden powód do tego, by być zadowoloną z doprowadzenia Magdaleny do porządku.
No i dodatkowo moje konto bankowe też jest Ci wdzięczne...
A.

- Od: 31 sie 2005, 21:38
- Posty: 184
- Skąd: Warszawa/Otwock
- Auto: 323F BA 1.5 97r.
MAZDA 323C '97r. 1.5 16V
Po zagrzaniu sie silika w aucie gdy obroty spadna do około 500 lub nawet czasem na 400 jesli jest bardziej rozgrzana to miga a później zapala sie lampka oleju, po odkreceniu korka oleju widać jak podaje olej na na wałki rozrzadu, jesli dam wieksze obroty, gaśnie na chwile, później ponownie zapala sie kontrolka. Wymieniłem olej był brudny, ale nie wiem czy bierze bo dopiero zakupione auto, czujnik oleju wymieniony. Czy ktoś miał podobny problem, czy to jest problem z silnikiem – przegrzanie, czy jest to pompa olejowa, może ktos miał juz podobny przypadek, czy zdarza sie że padnie pompa olejowa w mazdach. Proszę o pomoc i informacje co i w jakim warsztacie mam sprawdzić. moje GG #1047937, Czekam na info, jesli nie bedzie mnie na necie to odpowiem jak tylko pojawie się, proszę pisac odp. na forum. DZIĘKUJĘ 
Ostatnio edytowano 26 kwi 2007, 09:48 przez Gość, łącznie edytowano 1 raz
-
Gość
AMRA miała taki problem , po wymianie pompy oleju jest git. Zawsze zaczyna sie od sprawdzenia cisnienia oleju – zmierz je ( w kumatym warsztacie )strzyzu napisał(a):Czy ktoś miał podobny problem
Teraz będzie na mnietadziol napisał(a):niech Jaksa potwierdzi,zeby nie było na mnie

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Hehehe... Prawie jakbym czytała swój post sprzed 4 miesięcy... A skoro już zostałam tu wymieniona, to potwierdzam, że miałam podobnie, w moim przypadku okazało się, że padła pompa, a po wymianie mam święty spokój
Pozdr.
A
Pozdr.
A

- Od: 31 sie 2005, 21:38
- Posty: 184
- Skąd: Warszawa/Otwock
- Auto: 323F BA 1.5 97r.
A obroty nie wydają się Wam podejrzanie niskie...?
400-500 obrotów... a powinno być 750-850 obrotów. Gdy obroty zbyt niskie i na dodatek powiedzmy zapchany smok – objawy mogą być dokładnie identyczne.
Pozdrawiam
..::GofNet::..
400-500 obrotów... a powinno być 750-850 obrotów. Gdy obroty zbyt niskie i na dodatek powiedzmy zapchany smok – objawy mogą być dokładnie identyczne.
Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
amra napisał(a):Prawie jakbym czytała swój post sprzed 4 miesięcy
Ja tez pamiętam jak kibicowała nam cała polska.... Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Tadziol ma racje – potwierdzamtadziol napisał(a):niech Jaksa potwierdzi
Kolego , musisz przeprowadzic weryfikację ....
1. Sprawdzić cisnienie oleju – przy takich objawach nie powinno byc dobre.
2. Zdemontowac miske olejową – sprawdzic dokładnie stan smoka ( sitka )
3. Sprawdzic pierwsza i ostatnią panewke korbowodową
4. Wymienic pompe olejową
O zaworze zwrotnym mozesz zapomnieć – w tym modelu nie daje satysfakcji wymiany – szkoda czasu .....Wszystko było przerabiane u kolezanki Joanny ( amra ) więc ? Do pracy.......

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
To co tu jeszcze robisztadziol napisał(a):dobra,koniec imprezy,w TVN leci film z Douglasem

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Marcino napisał(a):I tu GofNet ma rację, może zacząć całą sprawę od odpowiedniego ustawienia obrotów?
W moim przypadku również od tej czynności rozpoczęto i pomogło... na miesiąc, a potem obroty już były w porządku, a kontrolka sobie mrugała dalej.
tadziol napisał(a):nawet przy 400 rpm nie ma prawa sie świecić lampka oliwy,oczywiście,jeśli cały układ olejowy O.K.
W tej chwili, po wymianie pompy, nawet jak obroty przydławię do 200 rpm, to kontrolka nie śmie mrugnąć. Zapala się dopiero wtedy, gdy gaśnie silnik.
A poza tym, jakby kolega miał chwilę czasu, to polecam lekturę tych dwóch wątków (tam jest wszystko, a nawet dużo więcej...
):http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=14101
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=18016
Jaksa napisał(a):O zaworze zwrotnym mozesz zapomnieć – w tym modelu nie daje satysfakcji wymiany – szkoda czasu .....Wszystko było przerabiane u kolezanki Joanny
No owszem nic to nie dało... oprócz tego, że staliśmy się nieco mądrzejsi o to doświadczenie. Swoją drogą ten stary zaworek ostatnio znalazłam w swojej torebce
Dziwną kobietą chyba jestem...
Pozdr.
A
PS. (OT) Oglądałam wczoraj "Grę" po raz trzeci w życiu i nadal ten film mi się bardzo podoba
PS (2) ( OT) Tadziol, masz genialny podpis...


- Od: 31 sie 2005, 21:38
- Posty: 184
- Skąd: Warszawa/Otwock
- Auto: 323F BA 1.5 97r.
Dzięki, wszystkim za info, w tej chwili mam juz wszystko sprawdzone, obroty podniosłem na 800-900 i kontrolka gasnie ale mimo to szukam pompy z waszych opisów i z wyczerpania innych pomysłów została mi jeszcze do podmiany pompa olejowa, dam znac co i jak jeśli gdzieś ja dostane i sprawdze
dzieki wszystkim ;-0
-
Gość
Sorki ze odgrzewam ale mod mnie kiedys pouczyl ze tak nalezy robic wiec....
Ok mam problem z kontrolka oleju.Po dosc mocnym, gwaltownym hamowaniu(lub przy ostrym wchodzeniu w zakret np.przy uzyciu hamulca recznego) zapala mi sie kontrolka oleju i po ok 2 sec gasnie.Jest to dosyc powtarzalne a wczoraj zdarzylo sie pierwszy raz.Czy przy tych objawach mam sie stosowac do porad zawartych w tym poscie czy moze przyczyny sa diametralnie rozne??
Autko to 323P z 97 roku,silnik 1.3, przebieg 150 000 olej full syntetyk mobil 5W50(bodajrze)
Ok mam problem z kontrolka oleju.Po dosc mocnym, gwaltownym hamowaniu(lub przy ostrym wchodzeniu w zakret np.przy uzyciu hamulca recznego) zapala mi sie kontrolka oleju i po ok 2 sec gasnie.Jest to dosyc powtarzalne a wczoraj zdarzylo sie pierwszy raz.Czy przy tych objawach mam sie stosowac do porad zawartych w tym poscie czy moze przyczyny sa diametralnie rozne??
Autko to 323P z 97 roku,silnik 1.3, przebieg 150 000 olej full syntetyk mobil 5W50(bodajrze)

- Od: 20 paź 2006, 20:15
- Posty: 10
- Skąd: Warszawa-Broodno
- Auto: M....323 P 1.3 16 V
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

